Nainen, onko sinulla vaginassasi mielestäsi selkeä A-piste?
Tämä on nyt se tuore, kohuttu nautintopiste. Onko teillä naiset tämä ja pääseekö sinne käsiksi tavallisen kokoisella peniksellä?
Kommentit (110)
On sanottu jo monta kertaa, mitä muita keinoja on stimuloida niitä pisteitä, jos vehkeet ei sovi hyvin yhteen. Eikä kukaan ole pakottanut niitä etsimään. Minä olisin toivonut tietäväni niistä aiemmin kuin sain tietää, siksi niistä Pitäisi mielestäni olla enemmän keskustelua. Monilla pitkä kulli osuu a-pisteeseen ja Jokainen voi itse keksiä mitä keinoja voidaan ottaa käyttöön jos esim tässä ei ole miehen ja naisen värkit yhteensopivan mittaiset. Ei voi olla että tämä olisi joku kielletty keskustelunaihe kun ei pidä kenenkään ole pakko osallistua jos ei halua. Tääkin yksi tyyppi täällä vuorotellen kehuu räjähtävästi emättimen kautta laukeavia naisia kim klittaa on niin tylsää hieroa, ja sitten seuraavassa lauseessa ilmoittaa että ei kyllä aio mitään emättimen pistettä millään tavalla stimuloida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt lievästi järkyttävää, että eletään 2020-lukua ja tunnetaan atomeista ja kosmoksesta jo hyvin paljon mutta ei sitä miten nainen nauttii seksistä 😳 Ihan pikkusen vaan tärkeämpi asia...
Atomit ja kosmos ovat yksinkertaisempia asioita.
Avaruussukkulan laukaisu on ykseinkertaisempi asian, kuin naisen orgasmi.
Näin äänestyksiinkään ei kyllä näköjään voi luottaa, kun tulee jonkun ajan päästä mahdollisuus äänestää uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma piste joka kirjaimelle.
Miksi maa on täynnä naisia jotka eivät saa, vaikka P.llu on täynnä erilaisia pisteitä?
No tämä! Jos naisella on emätin täynnä (3kpl?) mahtavan erogeenisia pisteitä ja vielä ulkonakin klitoris joka jatkuu 10cm sisällä emättimen molemmin puolin niin on se kumma kun ei laukea nussimisesta. Itsellä on vaan yksi kulli ja silti laukean.
Ei sitä kullia sinne toosaan voi kovin monella tavalla laittaa, ei poikittain tai kassit edellä. Pituussuuntaan yleensä tulee laitettua ja koska emätin ei ole tyhjä muovipussi aikalailla yhteen asentoon se sinne menee.
Järjen ääni.
Jostain syystä täällä tämä aihe on jankkauksen aihe vailla vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Muttakun ei ole pisteitä niin ei ole. Minkä ihmeen takia ei nainen saa saada miten itse parhaiten saa. Ihan sama kun alettais iskostamaan miehille, että pitää nyt vaan "saada" pallien hyväilyillä.
Miksi sinä intät koko ajan vastaan ja väität ettei emättimessä ole erogeensia pisteitä ja paikkoja. Tutkimukset ja miesten kokemukset sormetuksista väittää toista. Sopii laittaa tutkimustulos jossa todistetetaan ettei pisteitä ja hermoratoja ole emättimessä. Mutta jos sulle ei ole laittaa mitään väiteittesi perusteeksi, niin tyhjää lässytystä. Perusteluksi ei riitä sun pillu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maa on täynnä naisia jotka eivät saa, vaikka P.llu on täynnä erilaisia pisteitä?
No tämä! Jos naisella on emätin täynnä (3kpl?) mahtavan erogeenisia pisteitä ja vielä ulkonakin klitoris joka jatkuu 10cm sisällä emättimen molemmin puolin niin on se kumma kun ei laukea nussimisesta. Itsellä on vaan yksi kulli ja silti laukean.
Ei sitä kullia sinne toosaan voi kovin monella tavalla laittaa, ei poikittain tai kassit edellä. Pituussuuntaan yleensä tulee laitettua ja koska emätin ei ole tyhjä muovipussi aikalailla yhteen asentoon se sinne menee.Järjen ääni.
Miehenä sanoisin, ettei kullin käyttö ole kyllä noin yksitoikkoista. On paljonkin erilaisia käyttötapoja ja käytön rytmiikkaa. On ihan varmasti myös eroja miesten käyttötaidoissa miten hyvin osaavat omaansa käyttää ja millä teholla naida orgasmeja. Aina puhutaan kestävyydestä, kun pitäisi puhua käyttötaidosta. Mutta toki voi pitkään höyläämälläkin saada ennen pitkään orgasmin naiselle, mutta joku toinen voi osata paremmin ja saada tehokkaammin vähemmällä ajalla paremmalle tekniikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muttakun ei ole pisteitä niin ei ole. Minkä ihmeen takia ei nainen saa saada miten itse parhaiten saa. Ihan sama kun alettais iskostamaan miehille, että pitää nyt vaan "saada" pallien hyväilyillä.
Miksi sinä intät koko ajan vastaan ja väität ettei emättimessä ole erogeensia pisteitä ja paikkoja. Tutkimukset ja miesten kokemukset sormetuksista väittää toista. Sopii laittaa tutkimustulos jossa todistetetaan ettei pisteitä ja hermoratoja ole emättimessä. Mutta jos sulle ei ole laittaa mitään väiteittesi perusteeksi, niin tyhjää lässytystä. Perusteluksi ei riitä sun pillu.
No, jos multa ei niitä löydy, niin ei niitä silloin ole muillakaan.
Tämähän se on täällä aina se validi ajattelutapa.
Miksi naiset eivät itse etsi noita pisteitään?
Jos ne löytyy k.llilla, löytyy ne silloin dildollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä on väärä mies, joka ei saa heitä kiimaiseksi ja sopivasti mielenliikutukseen jo ennen seksin harrastamista. Lisäksi saattaa olla vielä epäpätevä, eikä kalun koko ja paksuuskaan ole välttämättä juuri kyseiselle pillulle sopiva. Syitä on monia. Tähän päälle naisen jännittäminen ja yliyrittäminen tai miehen miellyttäminen omalla kustannukselle. Tosin näidenkin voittaminen on minusta miehen vastuulla. Miehen pitää voittaa ja ansaita naisen täydellinen luottamus ja vapaat käden naiden tyydyttämiseen. Mihen pitää pystyä rikkomaan naisen itsekontrolli, joka vain hankaloittaa naisen orgasmin saantia. Miehen pitää saada herätettyä naisen sisäinen kiimainen eläin, jolloin nainen itse ottaa orgasminsa vaikka väkisin. Tämä ei ole siten pelkästään pillun hyväilyistä kiinni, vaan naisen aivojen sisimmästä ja vaistojen herättämisestä. Siksi varmaan kemioiden yhteensopivuutta ei voi väheksyä.
Näin olen sen miehenä ymmärtänyt.
Olen tuosta asiasta samaa mieltä, että estot tulee saada naiselta katoamaan jotta erilaiset orgasmit ovat mahdollisia. Vastuista en niinkään. Olen ollut lukemattomian kumppanien kanssa ja osa kykenee hallitsemaan mieltään paremmin ja saamaan itsensä tarvittavaan moodiin. Tämäkin on harjoiteltavissa oleva asia ja sisällyttäisin tähän myös samaa vastuuta naiselle, kuten esimerkiksi parisuhteessa on vastuu kasvaa ja kehittyä eri elämän osa-alueilla, eikä jämähtää samaan tilaan loppuelämäksi.
Vierailija kirjoitti:
On sanottu jo monta kertaa, mitä muita keinoja on stimuloida niitä pisteitä, jos vehkeet ei sovi hyvin yhteen. Eikä kukaan ole pakottanut niitä etsimään. Minä olisin toivonut tietäväni niistä aiemmin kuin sain tietää, siksi niistä Pitäisi mielestäni olla enemmän keskustelua. Monilla pitkä kulli osuu a-pisteeseen ja Jokainen voi itse keksiä mitä keinoja voidaan ottaa käyttöön jos esim tässä ei ole miehen ja naisen värkit yhteensopivan mittaiset. Ei voi olla että tämä olisi joku kielletty keskustelunaihe kun ei pidä kenenkään ole pakko osallistua jos ei halua. Tääkin yksi tyyppi täällä vuorotellen kehuu räjähtävästi emättimen kautta laukeavia naisia kim klittaa on niin tylsää hieroa, ja sitten seuraavassa lauseessa ilmoittaa että ei kyllä aio mitään emättimen pistettä millään tavalla stimuloida.
Laitappas tähän missä näin on sanottu. Olen se jonka mielestä on aina tylsää hieroa klitorista. Kaipaan muunlaistakin seksiä jossa MOLEMMAT nauttii ja haluan tyydyttää naisen monipuolisesti. En ole sanonut nimittäin ettenkö stimuloisi syviä pisteitä. Jatkossa älä yhdistele kahden eri henkilön sanomisia ja vääristele näin koko asiaa. Kiitos.
Jos ei ole niin ei ole. So simpple is that. Eihän noita ole edes mikää tiede todistanut.. Ja aino joka voi totuuden sanoa on nainen itse.
Kun senorgasmin saa, niin ei se keho kerro " nyt olet pisteessä A tai G" se voi vaan tulla ja samapa tuo mistä tulee kuhan tulee, Itsellä luulen sen kuitenkin lopulta tulevan siitä klitoriksesta, aina. Ainakin kun miehen sormet sitä härnää, niin eipä kauna tarvii ootella.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole niin ei ole. So simpple is that. Eihän noita ole edes mikää tiede todistanut.. Ja aino joka voi totuuden sanoa on nainen itse.
Kun senorgasmin saa, niin ei se keho kerro " nyt olet pisteessä A tai G" se voi vaan tulla ja samapa tuo mistä tulee kuhan tulee, Itsellä luulen sen kuitenkin lopulta tulevan siitä klitoriksesta, aina. Ainakin kun miehen sormet sitä härnää, niin eipä kauna tarvii ootella.
Klitorisorkku on mulla ainaki ihan erilainen kun vaikka squirttaus. Harjoituksen kautta on mahdollista oppia uusia tuntemuksia. Rohkeasti vain tutkimusmatkalle 🙂
Siis parhaan orgasmin saan kun mies panee ja samalla sormeillee. Squirttaan lähes aina.
Ihan sama mikä piste, nautinto taattu.
Vierailija kirjoitti:
Joo ymmärrän, joillakin naisilla nämä voi mennä yli hilseen eikä naisen anatomiakaan ole aina hyvin hallussa. Musta tuntuu... ei vielä paljoa kerro. Toiset uskoo vielä maapallon olevan litteäkin-- musta tuntuu..niin sen täytyy olla.
Ps noissa artikkeleissa on yleensä myös referenssit niihin tutkimuksiin mistä tiedot otettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ymmärrän, joillakin naisilla nämä voi mennä yli hilseen eikä naisen anatomiakaan ole aina hyvin hallussa. Musta tuntuu... ei vielä paljoa kerro. Toiset uskoo vielä maapallon olevan litteäkin-- musta tuntuu..niin sen täytyy olla.
Ps noissa artikkeleissa on yleensä myös referenssit niihin tutkimuksiin mistä tiedot otettu.
Ei ne orgasmit vaan tule artikkeleita lukemalla!! Mikä tässä on vaikea ymmärtää. Kun ei ole pillussa noita ihmepisteitä, niin ei vaan ole. Siellä on se vulva, ja siinä klitoris. Miksi meille naisille paasataan että pitää saada niin ja noin.
Yököttävää. Ja ahdistavaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kullia sinne toosaan voi kovin monella tavalla laittaa, ei poikittain tai kassit edellä. Pituussuuntaan yleensä tulee laitettua ja koska emätin ei ole tyhjä muovipussi aikalailla yhteen asentoon se sinne menee.Järjen ääni.
Siksi, että niiden avulla saa kehuskella omilla orgasmeillaan ja seksitaidoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne orgasmit vaan tule artikkeleita lukemalla!! Mikä tässä on vaikea ymmärtää. Kun ei ole pillussa noita ihmepisteitä, niin ei vaan ole. Siellä on se vulva, ja siinä klitoris. Miksi meille naisille paasataan että pitää saada niin ja noin.
Pisteitähän ei ole olemassa, mutta se tieto ei ole tänne asti vain kantautunut. Emätinorgasmit aiheuttaa klitoris ja anatomiassa on eroja. Siksi suurin osa ei noita oletettuja pisteitä löydä, kun niitä ei ole olemassakaan. Silti nautinnolliset emätinorgasmit ovat olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tätä juuri tarkoitin, jos menee yli ymmärryksen niin menee. Yhtä hyvin voisit inttää että maapallo on litteä. Mutta ei sitä ymmärtämättömyyttä kannata ihan joka ikiseen keskusteluun syytää. Ei tarvitse ymmärtää kaikkea, en minkään ymmärrä tähtitieteestä mitään.
Voisitte myös välillä mainita kohdunkaulaorgasmit. Ja erilaisista hömppäuutisista löytyy vielä lisää aakkosin nimettyjä pisteitä, joista orgasmin voi saada. Koska sukupuolielinten nautinnollinen alue on laaja riippuen siitä mikä kiihottaa. Jokaiselle kohdalle voi antaa oman nimen orgameineen ja kirjoittaa vaikka aiheesta kirja. Se nousee varmasti bestselleriksi, vaikka olisi sataprosenttista huuhaata.
Ansaintalogiikan näkökulmasta nuo samaiset julkaisut mihin näissä aakkospistejutuissa viitataan julkaisevat vuoroin uutisia, missä julistetaan, ettei pisteitä ole, koska ne saavat yhtälailla klikkauksia. Asia selviäisi pikaisella googlauksella, mutta ei... kun on yksi totuus päähän juntattu, niin toista sinne ei mahdu.
No kumma juttu että toisilla onnistuu.