Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko sinulla vaginassasi mielestäsi selkeä A-piste?

Vierailija
05.08.2022 |

Tämä on nyt se tuore, kohuttu nautintopiste. Onko teillä naiset tämä ja pääseekö sinne käsiksi tavallisen kokoisella peniksellä?

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullutkaan

Vierailija
2/110 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Tavallisissa asennoissa siihen vaaditaan hyvin pitkä penis, mutta normaalillakin osuu, kun nostaa omat jalat esim. miehen olkapäille. Tässä asennossa vagina lyhenee ja lyhyemmälläkin osuu pohjaan (mikäli tästä tykkää).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsinyt, ei ole. Eikä ole g-pistettäkään.

Vierailija
4/110 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullutkaan

Kuvitelkaa jos miehestä ei tiedettäisi että sillä on penis.

Tätähän tämä on, että naisten seksuaalisuudessa ollaan tässä maailmassa vielä "maa on pannukakku" -tasolla. En tarkoita loukata, en minäkään tiennyt ennen kuin mies sen ihan vahingossa löysi. Mutta olisi varmaan löytynyt nopeammin, jos olisi ollut helpommin tietoa saatavilla. Miten sitä nyt osaa etsiä mitään sellaista mistä ei edes ole tietoa, että sellainen on? Tätä tietoa pitäisi jakaa jo terveystiedon tunneilla koulussa.

Vierailija
5/110 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen etsinyt, ei ole. Eikä ole g-pistettäkään.

Ei sitä varmaan itse helposti pystykään löytämään, en itse ainakaan edes osu itse siihen pisteeseen.

Vierailija
6/110 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt lievästi järkyttävää, että eletään 2020-lukua ja tunnetaan atomeista ja kosmoksesta jo hyvin paljon mutta ei sitä miten nainen nauttii seksistä 😳 Ihan pikkusen vaan tärkeämpi asia...

Vierailija
7/110 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt lievästi järkyttävää, että eletään 2020-lukua ja tunnetaan atomeista ja kosmoksesta jo hyvin paljon mutta ei sitä miten nainen nauttii seksistä 😳 Ihan pikkusen vaan tärkeämpi asia...

Atomit ja kosmos ovat yksinkertaisempia asioita.

Vierailija
8/110 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti yrittänyt sormettaa vaimon a-pistettä, mutta ilmeisesti en yltä sormella tarpeeksi pitkälle. Yletän kyllä kohdunkaulan reunaan.  Kalullani kyllä heposti ja myös pillun pohjalle. Niitä kalulla hieromalla vaimo saannut kaikki orgasmit. 

Olen täällä lukuisia kertoja kertonut, että vaimoni saanut todella hyvin ja monesti vielä g-pistettä paremmin orgasmit kun olen kääntänyt sormet pillussa kohti peräsuolta, Siellä ollut selkeästi joku  piste joka tuottanut suurta nautintoa. Hierominen on toiminut niin yhdellä kuin kahdella sormella ja orgasmissa vaimon selkä noussut korkealle ja ravistanut voimalla. Samalla toki nuollut klitorista. 

Mutta nyt syykin selvisi PS-piste, Vaimon yhdyntäorgasmitkin tulleet juuri lähärissä, vaimo sylissä ja vaimo päällä, eli kaikille missä suuri paine kalusta pillun takareunaan.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ps-on-naisten-uusin-erogeeninen-alu…

Vierailija
9/110 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja sitten heräsin!

Vierailija
10/110 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..ja sitten heräsin!

Mitä sinun päiväunet tähän liittyy??  

Vierailija
11/110 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..ja sitten heräsin!

Mitä sinun päiväunet tähän liittyy??  

Kissanulospäästäjää täytyy ymmärtää. Päikkärit ovat hänen elämänssään se hetki jossa on erotiikkaa, se ajaa hänet seksipalstan hangaround-jäseneksi.

Vierailija
12/110 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yli puolilla on havaintoja tästä pisteestä.

Vierailija
13/110 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma piste joka kirjaimelle.

Miksi maa on täynnä naisia jotka eivät saa, vaikka P.llu on täynnä erilaisia pisteitä?

Vierailija
14/110 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt mitään pisteitä, en kalulla enkä sormilla enkä edes dildolla.

Vierailija
15/110 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi maa on täynnä naisia jotka eivät saa, vaikka P.llu on täynnä erilaisia pisteitä?

Heillä on väärä mies, joka ei saa heitä kiimaiseksi ja sopivasti mielenliikutukseen  jo ennen seksin harrastamista. Lisäksi saattaa olla vielä epäpätevä, eikä kalun koko ja paksuuskaan ole välttämättä juuri kyseiselle pillulle sopiva. Syitä on monia. Tähän päälle naisen jännittäminen ja  yliyrittäminen tai miehen miellyttäminen omalla kustannukselle. Tosin näidenkin voittaminen on minusta miehen vastuulla. Miehen pitää voittaa ja ansaita naisen täydellinen luottamus ja vapaat käden naiden tyydyttämiseen. Mihen pitää pystyä rikkomaan naisen itsekontrolli, joka vain hankaloittaa naisen orgasmin saantia. Miehen pitää saada herätettyä naisen sisäinen kiimainen eläin, jolloin nainen itse ottaa orgasminsa vaikka väkisin. Tämä ei ole siten pelkästään pillun hyväilyistä kiinni, vaan naisen aivojen sisimmästä ja vaistojen herättämisestä. Siksi varmaan kemioiden yhteensopivuutta ei voi väheksyä. 

Näin olen sen miehenä ymmärtänyt.

Vierailija
16/110 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin vastasin tähän jo.

Vierailija
17/110 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttakun ei ole pisteitä niin ei ole. Minkä ihmeen takia ei nainen saa saada miten itse parhaiten saa. Ihan sama kun alettais iskostamaan miehille, että pitää nyt vaan "saada" pallien hyväilyillä.

Vierailija
18/110 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin vastasin tähän jo.

Vako täynnä pisteitä, eikä se k.lli osuu mihinkään niistä.

Pitäisköhän naisten alkaa kääntymään semmoisiin asentoihin, että alkaa osumaan.

Vierailija
19/110 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se klitoris, ja sehän kullin vastine. Kyllä irtoo!

Vierailija
20/110 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä! Jos naisella on emätin täynnä (3kpl?) mahtavan erogeenisia pisteitä ja vielä ulkonakin klitoris joka jatkuu 10cm sisällä emättimen molemmin puolin niin on se kumma kun ei laukea nussimisesta. Itsellä on vaan yksi kulli ja silti laukean.

Ei sitä kullia sinne toosaan voi kovin monella tavalla laittaa, ei poikittain tai kassit edellä. Pituussuuntaan yleensä tulee laitettua ja koska emätin ei ole tyhjä muovipussi aikalailla yhteen asentoon se sinne menee.