Minkä ikäisen antaisit ottaa nenäkoru, korvikset, napakorun ja tatuoinnin?
Korvikset, ei alle 2 vuotta
Nenäkoru, 10 vuotta
Napakoru, 12 vuotta
Tatuointi, 15 vuotta
Kommentit (1124)
tarhaikäisenä saa ottaa vaikka kaikki. onhan ala-aste ikäinen jo kypsä päättämään vaikka k-roko tuksista, omasta suku puolesta ym. asioista. älkää asettako lapsillenne mitään rajoja, ne voi saada estoja.
Vierailija kirjoitti:
tarhaikäisenä saa ottaa vaikka kaikki. onhan ala-aste ikäinen jo kypsä päättämään vaikka k-roko tuksista, omasta suku puolesta ym. asioista. älkää asettako lapsillenne mitään rajoja, ne voi saada estoja.
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oma 16v tyttö on nyt kinunnut niin kauan reikiä ja korviksia että käyn ne hänelle synttärilahjaksi ostamassa. Aika on jo varattu, mutta korvikset puuttuvat? Onko jotain ideoita? Kiitän jo etukäteen
Meillä on kaunis tytär joka on tykännyt näistä. https://tinyurl.com/346cwnkd Tummat hiukset ja siniset silmät, symmetriset kasvot. Olen ihan pienestä asti pukenut lasta omaan makuun nätisti.
Onpa ihanat korvakorut N23
Korvikset on söpöt vauvoilla <3
Tatuointia en antaisi ottaa alaikäisenä, mutta nuo kaikki muut olisivat minulle ok sitten kun niitä alkaisi olla muilla samanikäisillä. Lävistykset kun saa aina pois.
Jos oikein kovasti vielä silloin haluaa, niin jossain 120v.
Korvikset 10-vuotiaasta, riippuen siitä, mitä lapsi harrastaa ja miten luulen jaksavan niiden hoitoa
Napa- ja nenäkoru siitä iästä, kun lävistäjä tekee ilman vanhempien lupaa (15-16 yleensä)
Tatuoinnin voi ottaa täysi-ikäisenä
Itse sain luvan vain korviksiin ja loput lävistykset hain 15-vuotiaasta eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
Korvikset 10-vuotiaasta, riippuen siitä, mitä lapsi harrastaa ja miten luulen jaksavan niiden hoitoa
Napa- ja nenäkoru siitä iästä, kun lävistäjä tekee ilman vanhempien lupaa (15-16 yleensä)
Tatuoinnin voi ottaa täysi-ikäisenä
Itse sain luvan vain korviksiin ja loput lävistykset hain 15-vuotiaasta eteenpäin
Onpa konservatiivista. Kyllä Espoossa lävistykset saa jo 12-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Korvikset, noin 6/7v
Muut korviin tulevat lävistykset aikasintaan 11 v
Nenä ja napa 14v.
muita lävistyksiä (huuli yms.) ei alle 15 v.
tatuointi jos on puhunut yli 1 v tatuoinnista 18v vanhempien luvalla
white trash
Tyttö halusi korvikset eskari-ikäisenä. Käytiin ne sitten laitattamassa lävistysliikkeessä, kun oli asiasta keskusteltu että mitä se reikien ottaminen meinaa 😃
Mutta niihin on nyt tyytynyt, ikää kohta 11v. Tuskin antaisin alle 18v lupaa ottaa muita lävistyksiä.. Sama tatuointien kanssa.
Korvikset ehkä noin 15v. Muut täysi-ikäisenä.
Ekat napakorut ja lävistykset 12v:nä ja samalla kunnon kännit puistossa
Sitten kun minusta on aika jättänyt. Paitsi korvikset voi ottaa jos on ihan pakko aikaisemminkin.
Korvikset, 5v
Nenäkoru, 11 vuotta
Napakoru, 13 vuotta
Tatuointi, 18 vuotta
Korvikset 7v, nenäkoru 14v ja tatuointi 18v.
Vierailija kirjoitti:
Tarhaikäisenä korvikset
Tästä tunnistaa white trashin helpoiten
Kun on 18 v niin voi tehdä kuten haluaa, ei ihmisen arvo lävistyksillä alene ta parane