Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen antaisit ottaa nenäkoru, korvikset, napakorun ja tatuoinnin?

Vierailija
05.08.2022 |

Korvikset, ei alle 2 vuotta

Nenäkoru, 10 vuotta

Napakoru, 12 vuotta

Tatuointi, 15 vuotta

Kommentit (1124)

Vierailija
41/1124 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Korvikset kun menee päiväkotiin

- Nenäkoru ja napakoru kun menee ekalle

- Klitoriskoru kun alkaa tapailemaan miehiä

- Tatuointi kun on ikää mennä baariin

Vierailija
42/1124 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Korvikset kun menee päiväkotiin

- Nenäkoru ja napakoru kun menee ekalle

- Klitoriskoru kun alkaa tapailemaan miehiä

- Tatuointi kun on ikää mennä baariin

Sairasta touhua!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1124 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvikset : 7v --->

Muut lävistykset : 15v

Tatuoinnit: 18v , mutta yrittäisin keskustella nuoren kanssa vielä siitä, kannattaako se todella.

Sinähän sen tatuoinnin vanhempana mahdollistat, vai tekeekö teillä päin tatskaajat alaikäisille ilman lupaa?

Miten ajattelit 18-vuotiasta kieltää?

Eihän tuossa muuta voi kun yrittää puhua järkeä.

Anteeksi, luin että 15-vuotiaalle tatuoinnit! 18-vuotiasta ei voikaan kieltää, mutta toki voi kieltäytyä antamasta rahaa. Ei tatskatkaan halpoja ole.

Vierailija
44/1124 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napakorun lupasin 15-vuotislahjaksi. Naamaan ei mitään ennen kun on 18v. ja itse päättää (toivottavasti ei ota silloinkaan)

Vierailija
45/1124 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kyllä näitä vastauksia täällä. Antaisin luvan korvakoruihin, kun on yläasteella ja jos niitä kysyy. Muut voi hankkia sitten täysi-ikäisenä, jos haluaa ja on rahat niihin itse hankkinut. Tatuoinnista ei niin vain pääse eroon eli siinäkin kehottaisin tarkkaan harkintaan jne.

Vierailija
46/1124 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v. voi jo kohta vaihtaa sukupuolta, niin korvikset päiväkodissa 4v., tatska koulun alku 7v. Napakoru vauvalle.

Vierailija
47/1124 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiivia porukkaa.

Vierailija
48/1124 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatska on vaarallinen, jos vaikka haluaa Barbin tai Batgirlin, joka ei enää oo muodissa parin vuoden päästä.

Vierailija
49/1124 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä laitettiin pojalle korvikset 2v ja optio sukupuolenkorjauksen

Vierailija
50/1124 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset, ei alle 3 vuotta

Nenäkoru, 8 vuotta

Napakoru, 8 vuotta

Tatuointi, 18 vuotta

Vierailija
51/1124 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskä50+ kirjoitti:

Korvikset, 8 vuotta

Nenäkoru, 12 vuotta

Napakoru, 12 vuotta

Tatuointi, 18+ vuotta

Onpa konservatiivista. Taidat lukea Raamattua lapsillesi iltasatuna?

Vierailija
52/1124 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvakorut 4v ja muut 7v paitsi tatuointi 18v

Vierailija
53/1124 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keho on Luojan luoma ja hyvä sellaisenaan. Sitä ei ole mitään tarvetta muokata millään metallisilpojilla tai myrkkymaaleilla.

54/1124 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo lapsia, kun ei oo naistakaan. Mutta näin:

korvikset 14v

napakoru 43v

nenärengas ei koskaan

tatuoinnit ei koskaan

Vierailija
55/1124 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Ei oo lapsia, kun ei oo naistakaan. Mutta näin:

korvikset 14v

napakoru 43v

nenärengas ei koskaan

tatuoinnit ei koskaan

Onpa konservatiivista, taidat äänestää kristillisdemokraatteja. Ei ihme että naisväki puuttuu.

Vierailija
56/1124 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset 8vuotiaana

Nenäkorun 13vuotiaana

Napakorun 16vuotiaana

Tatuoinnin 18vuotiaana

Vierailija
57/1124 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa paljon white trashia paikalla tähän kellonaikaan vuorokaudesta. Oletteko työelämässä, jos annatte teinien ottaa tatuointeja ja lasten lävistyksiä?

Mielummin annan luvan ja vien liikkeeseen kuin otan riskin, että tekee itse mistä voi seurata tulehdus tai jopa kasvohalvaus neulan osuessa väärään kohtaan.

Vierailija
58/1124 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa-a. Korviksia aloin ehdotelle lapselle kun se oli ekalla luokalla, mutta ei vielä tahtonut. Viime talvena, 5-luokalla siis, lapsi ite halusi rei'ät ottaa (kun niin monella kaverillakin oli). Nenä- tai napakorun antaisin ottaa ehkä 7- tai 8-luokalla, siinä vaiheessa kun lapsi osaisi ite vähän arvioida että se koru ei jää minne sattuu kiinni jne. Tatuointiin en antaisi lupaa alaikäisellä, ite sain 16-vuotiaana vanhemmiltani luvan tatuointiin ja otin sitten semmosen silloin muodikkaan kuvan, joka sitten vanhempana ärsytti ja kadutti, kunnes otin sille peittokuvan :D 

Mun lapset on kyllä vähän tylsiä, kun kumpaakaan niistä ei kiinnosta pukeutua erikoisesti tai hankkia jotain vähän radikaalimpaa hiustyyliä tai ottaa mitään lävistyksiä jne. Luultavasti ne on kattoneet mun teiniaikojen kuvia ja päätelleet, että kapinointi ulkonäöllä ei kannata, kun äiti itse on ollut  joku oranssitukkainen hippipunkkari :P Vanhempi sentään osoittaa jo vähän kiinnostusta tatuointeja kohtaan ja sillä olisikin parin vuoden kuluttua jo ikää tarpeeksi sellainen ottaa. 

Vierailija
59/1124 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä korvakorut on aika normaali, itse annoin ottaa sellaiset lasten ollessa 6-7 v. Mutta sen verran jäykkis olin että kasvolävistyksiä sai ottaa vasta 16 v, kun ei tarvi äidin/isän lupaa. Yksi lapsi jaksoi odottaa siihen saakka ja yksi ei halunnut korvakorujen lisäksi muuta. Tatuaoinnin otti kun täytti 18 ja maksoi itse.

Vierailija
60/1124 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä korvakorut on aika normaali, itse annoin ottaa sellaiset lasten ollessa 6-7 v. Mutta sen verran jäykkis olin että kasvolävistyksiä sai ottaa vasta 16 v, kun ei tarvi äidin/isän lupaa. Yksi lapsi jaksoi odottaa siihen saakka ja yksi ei halunnut korvakorujen lisäksi muuta. Tatuaoinnin otti kun täytti 18 ja maksoi itse.

entä nännikorut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän