Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää parisuhde?

Vierailija
04.08.2022 |

Haluaisin tyttöystävän itselleni mutta ei vain onnistu mitenkään. Itsestäni sen voin kertoa että 37 ikää ja mies. Aika yksinäinen välillä ja suurimmaks osaks oon yksin. Ei ole oikein kavereita. Töissä jotain tuttuja on ja käyn toki töissä ja asiat on ihan hyvin. En käytä mitään huumeita. Juon sillon tällön, en joka vloppu, enkä polta. Olen aika hiljainen ja ujo toki. Olen tavannut ennen naisia ja käytän tinderiäkin mutta ei niistä jutuista vain tule mitään.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha ehdotin tapaamista ja nainen poisti mut tinderistä. tällästä tää on :D yleensä oravanpyörää.

Jospa ehdotat tapaamista liian nopeasti. Tutustu ensin vähän ja ota selvää, onko teillä samanlaisia kiinnostuksen kohteita ja elämänkatsomus yms. Voihan olla että, et itse sitten halua tavata, jos käy ilmi, että teillä on suuria näkemyseroja. Ja toisaalta, kun keskustelette ensin jonkin aikaa, niin sinulla on mahdollisuus tehdä vaikutus ja saada naisen kiinnostus heräämään. Sitten saat helpommin myöntävän vastauksen tapaamisehdotukseen.

No sille en voi mitään. En jaksa odottaa.. haluan aika nopeesti nähdä.

Vierailija
82/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi ikä vaikuttaa, koska nuorempana oli naisia ja kävin baareissa ja tutustuin myös netin kautta ja oli sutinaa ja säpinää. sai läheisyyttä jopa seksiä. kaikki on menny pois

Mikset alkanut parisuhteen nuorempana, jos kerran silloin naisia riitti?

No siis olin parisuhteissa kyllä mutta naiset jätti mut.

No mistä löysit nämä parisuhteet? Samasta paikasta kannattaa yrittää uudestaan.

Siis baarista ja toisen netistä. No ikä vaikuttaa ei se ole niin helppoa kun ei halua lapsiakaan

Suurimmalla osalla sun ikäsistä on jo lapset tehtynä, jos semmoisia on halunnut. Jos taas haet itseäsi nuorempaa seuraa, niin joko naiset haluaa lapsia tai ei ole vielä päättänyt haluaako. Haet kumppania aika pienestä joukosta, mikäli vaatimuksesi on nuorempi velanainen ja vielä kauniskin pitäisi olla. Ei ihme, että parin löytäminen on vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha ehdotin tapaamista ja nainen poisti mut tinderistä. tällästä tää on :D yleensä oravanpyörää.

Jospa ehdotat tapaamista liian nopeasti. Tutustu ensin vähän ja ota selvää, onko teillä samanlaisia kiinnostuksen kohteita ja elämänkatsomus yms. Voihan olla että, et itse sitten halua tavata, jos käy ilmi, että teillä on suuria näkemyseroja. Ja toisaalta, kun keskustelette ensin jonkin aikaa, niin sinulla on mahdollisuus tehdä vaikutus ja saada naisen kiinnostus heräämään. Sitten saat helpommin myöntävän vastauksen tapaamisehdotukseen.

No sille en voi mitään. En jaksa odottaa.. haluan aika nopeesti nähdä.

Kannattaisi opetella kärsivällisyyttä, ellet halua jäädä ilman. Hoppuilemalla tuhoat itse omat mahdollisuutesi.

Vierailija
84/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla kaunis kuka niin on sanonut.. pullea ja pyöreä käy.. mut mä en halua lapsia enkä haluais et naisella on

Vierailija
85/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en voi sille mitää et olen hätäinen.. kaikki ei vain halua lapsia ja sellaista. Ollaan sitten vaan yksin jatkossa.. maksullisiin en mene.

Vierailija
86/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu semmonen mies joka ei halua lapsia ja on vähä jääny lapsen tasolle tai yksinkertainen ei vain löydä koskaan ketään.

Vierailija
87/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ei tunnu mitkään neuvot kelpaavan. Haluatko oikeasti edes neuvoja vai haluatko vain valittaa?

Vierailija
88/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jaksa valittaa.. oon saanut neuvoja ja muuttunut mutta edelleen ei onnistu.

Vierailija
89/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan hakee pizzaa ja käydä kaupassa.

Vierailija
90/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että mä aina pilaan kaikki.... vain lihavat kiinnostuu musta ja ruma en ole.. mitä siis tehdä en tiedä. Tai ei kiinnostu nekään

Vierailija
91/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä oon hiljaa. Menee yksin keskusteluksi.

Vierailija
92/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity harrastuksiesi ja mielenkiinnon kohteittesi tiimoilta perustettuihin facebook ryhmiin. Helpompi tutustua ihmisiin omalla nimellä, kun tietää, että on jo valmiiksi yhteistä. Anonyymillä treffipalstalla kun ei koskaan tiedä, minkälainen tyyppi siellä vastapuolella on ja tutustuminen pitää aloittaa nollasta.

Vierailija
93/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee elämästäsi mielenkiintoista... matkustele, aloita harrastus mielellään kaks, tapaa ystäviä, lähde opiskeleen, mene baariin tai edes kahvilaan läppärin kanssa, elokuviin, konsertiin, festareille... naisen on vaikea kiinnostua miehestä, jonka elämä on tylsä ja jolla ei ole mitään kerrottavaa. Jännittävä elämä paistaa ihmisestä päällepäin, huomaa että tuon kanssa ois hauskaa viettää aikaa.

Vierailija
94/98 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä käyn baareissa ja sielä missä naisia liikkuu mutta ei se mitään auta.. kun ei ole kavereita niin se on tällästä.

Vierailija
95/98 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee elämästäsi mielenkiintoista... matkustele, aloita harrastus mielellään kaks, tapaa ystäviä, lähde opiskeleen, mene baariin tai edes kahvilaan läppärin kanssa, elokuviin, konsertiin, festareille... naisen on vaikea kiinnostua miehestä, jonka elämä on tylsä ja jolla ei ole mitään kerrottavaa. Jännittävä elämä paistaa ihmisestä päällepäin, huomaa että tuon kanssa ois hauskaa viettää aikaa.

Käyn myös kahviloissa kyllä liikun.. en vaan istu kotona.. mutta sinkkuna tässä ollaan.

Vierailija
96/98 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä nuorempana sai naista helposti ja kelpasi. Nykyää niin hiton vaikeeta.. mistään ei tule oikein mitään.

Vierailija
97/98 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tehdä. Ei näytä ketää kiinnostavan. Jatkan sitte sinkkuna ku ei tälle voi mitään. Ja olen hiljaa.

Vierailija
98/98 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Allu,

olet saanut palstalta paljon hyödyllisiä vinkkejä vuosien varrella. Jos oma elämä ei ole mallillaan, siihen on vaikeaa saada toista täysipäistä mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi