Mistä löytää parisuhde?
Haluaisin tyttöystävän itselleni mutta ei vain onnistu mitenkään. Itsestäni sen voin kertoa että 37 ikää ja mies. Aika yksinäinen välillä ja suurimmaks osaks oon yksin. Ei ole oikein kavereita. Töissä jotain tuttuja on ja käyn toki töissä ja asiat on ihan hyvin. En käytä mitään huumeita. Juon sillon tällön, en joka vloppu, enkä polta. Olen aika hiljainen ja ujo toki. Olen tavannut ennen naisia ja käytän tinderiäkin mutta ei niistä jutuista vain tule mitään.
Kommentit (98)
Tähän ei kenelläkään ole viisastenkiveä. AP, onnea etsintääsi, se on aivan sattumaa tapaatko sopivan naisen vai et.
Mihin ne sun jutut lopahtaa? Kysy seuraavan kerran, kun treffiseura ei halua enää tavata, niin kohteliaasti ja ystävällisesti, että mikä syynä, jotta voit välttää saman virheen seuraavalla kerralla.
Festareilta, keikoilta, urheilutapahtumista jne.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile jotain deittisovellusta.
Mulla on happypancake ja tinder.
Yritä saada ensin niitä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne sun jutut lopahtaa? Kysy seuraavan kerran, kun treffiseura ei halua enää tavata, niin kohteliaasti ja ystävällisesti, että mikä syynä, jotta voit välttää saman virheen seuraavalla kerralla.
Ei ne naiset kerro korkeintaa poistaa tai lopettaa vastaamisen, en varmaa ole ainut jolle käy näin-. Mutta minä haluaisin tutustua ja laittaa viestiä ja nähä ja toinen ei sitte niihin vastaa ja kai ne on vääränlaisia.
Sanoit ettei oo oikein kavereita. Panostaisin ihan ensimmäisenä siihen, että etsii vaikka edes yhden harrastuksen, missä pääsee välillä johonkin porukkaan. On rankkaa olla jonkun ainoita ihmisiä, se on herkästi pelote naisille.
Toivon että löydät.
Vierailija kirjoitti:
Tähän ei kenelläkään ole viisastenkiveä. AP, onnea etsintääsi, se on aivan sattumaa tapaatko sopivan naisen vai et.
Joo mutta ei jaksais enää odottaa. Kaipaan juttelua naiselle ja myös läheisyyttä
Kerro ystäville ja työkavereille avoimesti, että sulla on haku päällä. Tutun tuttujen kautta voi löytyä kiinnostavia naisia.
Parisuhde tietää vain ongelmia, koska ihmiset haluavat aina jotain, mutta eivät ole valmiit antamaan mitään takaisin. Yksin on paljon hauskempaa.
Haluatko, että rukoilen sulle Taivaan Isän sulle luomaansa ja juusi sinulle sopivaa tyttöystävää? Voin rukoilla ja pyytää muillekin halukkaille.
Oletko kokeillut Pirkan hiihtoa tai Jukolan viestiä? Kylä lähtee!
Vierailija kirjoitti:
Haluatko, että rukoilen sulle Taivaan Isän sulle luomaansa ja juusi sinulle sopivaa tyttöystävää? Voin rukoilla ja pyytää muillekin halukkaille.
Pyytäisitkö taivaan iskää tuomaan mulle Big Macin?
Oletko etsinyt vääränlaista seuraa? Laita ilmoitukseen vaikka että haet ujoa ja hiljaista. (vai etsit sä jotain räväkkää ja ekstroverttii)?
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde tietää vain ongelmia, koska ihmiset haluavat aina jotain, mutta eivät ole valmiit antamaan mitään takaisin. Yksin on paljon hauskempaa.
No se on haastavaa kun on myös mt-ongelmia ja vaikeeta olla yksin. Myös kaipaa läheisyyttä. Tuntuu että on jotain vikaa ettei ketää kiinnostu
Sun ilmoituksessa on jotain vikaa. Huono esittelyteksi ja/tai kuvat. Pyydä jotain naispuolista ystävää oikolukemaan sun deitti-ilmoitus.
Välillä tuntee olevansa jotenki naisille näkymätön.