Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää parisuhde?

Vierailija
04.08.2022 |

Haluaisin tyttöystävän itselleni mutta ei vain onnistu mitenkään. Itsestäni sen voin kertoa että 37 ikää ja mies. Aika yksinäinen välillä ja suurimmaks osaks oon yksin. Ei ole oikein kavereita. Töissä jotain tuttuja on ja käyn toki töissä ja asiat on ihan hyvin. En käytä mitään huumeita. Juon sillon tällön, en joka vloppu, enkä polta. Olen aika hiljainen ja ujo toki. Olen tavannut ennen naisia ja käytän tinderiäkin mutta ei niistä jutuista vain tule mitään.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hyvä lasten kanssa? Kelpaako sinulle yh? Haluatko omia lapsia?

Ei ole kokemusta. No en tiedä, olisi kiva saada lapseton nainen. En halua omia.

Vierailija
42/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kuvauksesi perusteella olet miehen kokoinen, hyvännäköinen, rehellinen, aito, sinnikäs, naista kunnioittava, puhdassydäminen, ajatteleva, kiva, kiltti, voisit olla ehkä lapsirakas..? Siis mikä näistä on se, mistä naiset ei muka tykkää?

En tiedä eivät vaan ota muhun missää yhteyttä ja eivät halua nähä kun ehdotan tapaamista joku mättää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde tietää vain ongelmia, koska ihmiset haluavat aina jotain, mutta eivät ole valmiit antamaan mitään takaisin. Yksin on paljon hauskempaa.

No se on haastavaa kun on myös mt-ongelmia ja vaikeeta olla yksin. Myös kaipaa läheisyyttä. Tuntuu että on jotain vikaa ettei ketää kiinnostu

Saatko apua noihin mt-ongelmiin? Kehottaisin hoitamaan ensin pään kuntoon, sitten tutustumaan uusiin ihmisiin kaveripohjalta ja vasta sen jälkeen miettimään parisuhdetta.

No syön lääkkeitä mutta tuntuu että naiset etsii vain jotain täydellistä miestä.. koulutus.. hyvä palkka.. hieno auto jne.

Ei kaikki naiset. Joku nainen voi olla samanlaisessa tilanteessa kuin sinä ja ajatella, että kaikki miehet etsii vaan sitä ja tätä. Miehenä tiedät, ettei se ole niin.

No niin se voi olla en ole semmoiseen törmännyt.

Vierailija
44/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi ikä vaikuttaa, koska nuorempana oli naisia ja kävin baareissa ja tutustuin myös netin kautta ja oli sutinaa ja säpinää. sai läheisyyttä jopa seksiä. kaikki on menny pois

Vierailija
45/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jopa käynyt maksullisissa kun ei ole naista saanut ja läheisyyttä.. mutta en halua enää käydä. Tiedän se on ihan turhaa ei siitä tarvi mulle erikseen sanoa.

Vierailija
46/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit aloittaa jonkun uuden ryhmäharrastuksen. Vaikkei parisuhdetta pakosti löytyisikään, niin voisit saada kavereita ja helpotusta tuohon yksinäisyyteesi.

Vierailija
47/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi ikä vaikuttaa, koska nuorempana oli naisia ja kävin baareissa ja tutustuin myös netin kautta ja oli sutinaa ja säpinää. sai läheisyyttä jopa seksiä. kaikki on menny pois

Mikset alkanut parisuhteen nuorempana, jos kerran silloin naisia riitti?

Vierailija
48/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kuvauksesi perusteella olet miehen kokoinen, hyvännäköinen, rehellinen, aito, sinnikäs, naista kunnioittava, puhdassydäminen, ajatteleva, kiva, kiltti, voisit olla ehkä lapsirakas..? Siis mikä näistä on se, mistä naiset ei muka tykkää?

Allu on myös epävakaa, vaarallinen, riehuu, huutaa ja uhkailee. Voi olla, että naisten ihan oikeasti kannattaa pysyä hänestä loitolla jatkossakin. Tulet huomaamaan, kun hän palaa tähän ketjuun ja alkaa maanisesti spämmätä 1-2 lauseen kommenttejaan, jotka muuttuvat koko ajan aggressiivisemmiksi.

Vierailija
49/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu on myös epävakaa, vaarallinen, riehuu, huutaa ja uhkailee. Voi olla, että naisten ihan oikeasti kannattaa pysyä hänestä loitolla jatkossakin. Tulet huomaamaan, kun hän palaa tähän ketjuun ja alkaa maanisesti spämmätä 1-2 lauseen kommenttejaan, jotka muuttuvat koko ajan aggressiivisemmiksi.

Mun mielestä Allu on ollut palstapaaston jälkeen tosi rauhallinen ja asiallinen (siis Alluksi). Olisko oikea lääkitys vihdoin löytynyt. En ehkä ole kaikkia hänen ketjujaan bongannut, mutta ainakin tässä ja yhdessä toisessa ketjussa se allumainen aggressiivisuus ja naisten haukkuminen on loistanut poissaolollaan.

Vierailija
50/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Allu on ollut palstapaaston jälkeen tosi rauhallinen ja asiallinen (siis Alluksi). Olisko oikea lääkitys vihdoin löytynyt. En ehkä ole kaikkia hänen ketjujaan bongannut, mutta ainakin tässä ja yhdessä toisessa ketjussa se allumainen aggressiivisuus ja naisten haukkuminen on loistanut poissaolollaan.

Joo Allu oli pitkään poissa palstalta ja sen jälkeen en ole lukenut itsariuhkailuja tai naisten väkisinottamissontaa

Vierailija
51/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihmiset osaa olla tosi ilkeitä ja haukkua. Enpä ole tuommonen ja välitä.

Vierailija
52/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis olin parisuhteissa kyllä mutta naiset jätti mut.

Vierailija
53/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Allu oli pitkään poissa palstalta ja sen jälkeen en ole lukenut itsariuhkailuja tai naisten väkisinottamissontaa

Ihminen muuttuu kun syö lääkkeitä ja tekee asioille jotain.

Vierailija
54/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit aloittaa jonkun uuden ryhmäharrastuksen. Vaikkei parisuhdetta pakosti löytyisikään, niin voisit saada kavereita ja helpotusta tuohon yksinäisyyteesi.

Olen sitä miettinyt, en vain saa mitään aikaseksi. Olen aika aikaansaamaton tyyppi

Vierailija
55/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan esim tinderissä näkemistä naisilla.. ovat vain hiljaa eivätkä vastaa mitään. tälläistä tämä on.. vääränlaisia naisia tai sitten en vain kiinnosta.

Vierailija
56/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että ite aina kiinnostuu.. ja monet naiset kiinnostaa.. niin paljon kauniita naisia että pää hajoo.. ei vain ne halua ees jutella eikä tavata koskaan.

Vierailija
57/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä miettinyt, en vain saa mitään aikaseksi. Olen aika aikaansaamaton tyyppi

Ala kuitenkin tutkimaan ja vaikka googlettelemaan eri harrastuksia ja ajatuksen tasolla valmistautumaan. Ymmärrän tuon, että monesti se aloittaminen ja itseään niskasta kiinni ottaminen on juuri vaikeinta. Mutta pohdi valmiiksi, mitä haluaisit alkaa tekemään, niin ehkä se aloittaminen ei sitten tunnu niin hankalalta.

Vierailija
58/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksei naiset itse halua nähdä.

Vierailija
59/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis olin parisuhteissa kyllä mutta naiset jätti mut.

No mistä löysit nämä parisuhteet? Samasta paikasta kannattaa yrittää uudestaan.

Vierailija
60/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, et mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme