Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää parisuhde?

Vierailija
04.08.2022 |

Haluaisin tyttöystävän itselleni mutta ei vain onnistu mitenkään. Itsestäni sen voin kertoa että 37 ikää ja mies. Aika yksinäinen välillä ja suurimmaks osaks oon yksin. Ei ole oikein kavereita. Töissä jotain tuttuja on ja käyn toki töissä ja asiat on ihan hyvin. En käytä mitään huumeita. Juon sillon tällön, en joka vloppu, enkä polta. Olen aika hiljainen ja ujo toki. Olen tavannut ennen naisia ja käytän tinderiäkin mutta ei niistä jutuista vain tule mitään.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ihmiset osaa olla tosi ilkeitä ja haukkua. Enpä ole tuommonen ja välitä.

Mun mielestä vaikutat nyt paljon mukavammalta, kuin aiemmin. Luin joskus sun avaamaa ketjua ja puhuit siinä naisista tosi rumasti. Hyvä, että olet muuttunut. Kyllä uskon, että vielä naisen löydät, mutta sun täytyy olla kärsivällinen. Ei meillä muillakaan se pariutuminen ole aina niin helposti käynyt.

Vierailija
62/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että ite aina kiinnostuu.. ja monet naiset kiinnostaa.. niin paljon kauniita naisia että pää hajoo.. ei vain ne halua ees jutella eikä tavata koskaan.

Voisitko ajatella, että juttelisit niille vähän vaatimattomamman näköisille naisille? Sinulla voi jäädä vaikka kuinka mukava nainen ja hyvä kumppani tutustumatta, jos tuijotat vain ulkonäköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen muuttunut kun syön lääkkeitä ja tehny asioille jotain. Olisi vain kiva saada läheisyyttä ja seksiäkin välillä.

Vierailija
64/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi ikä vaikuttaa, koska nuorempana oli naisia ja kävin baareissa ja tutustuin myös netin kautta ja oli sutinaa ja säpinää. sai läheisyyttä jopa seksiä. kaikki on menny pois

Mikset alkanut parisuhteen nuorempana, jos kerran silloin naisia riitti?

No siis olin parisuhteissa kyllä mutta naiset jätti mut.

No mistä löysit nämä parisuhteet? Samasta paikasta kannattaa yrittää uudestaan.

Siis baarista ja toisen netistä. No ikä vaikuttaa ei se ole niin helppoa kun ei halua lapsiakaan

Vierailija
65/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha ehdotin tapaamista ja nainen poisti mut tinderistä. tällästä tää on :D yleensä oravanpyörää.

Vierailija
66/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä jaksa tällästä kun toinen ei ole kiinnostunut. Turha sit pitää yhteyttä. Alussa menee aina hyvin mutta sit toinen poistaa tai lopettaa vastaamisen

Vierailija
67/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että nainen olis vähä mukana ja haluais nähä mut.. mutta jos ei haluta ees jutella niin en ymmärrä

Vierailija
68/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on helpompi jatkaa sinkkuna.

Vierailija
69/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla miehillä käy flaksi löytää kumppani jo nuorena.

Vierailija
70/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOhan tääki palsta hiljeni.

Vierailija
71/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha nainen poisti mut tinderissä kun kysyin suoraa kiinnostaako :D Tällästä tää on, joku karma näissä mun touhuissa.

Vierailija
72/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kuvauksesi perusteella olet miehen kokoinen, hyvännäköinen, rehellinen, aito, sinnikäs, naista kunnioittava, puhdassydäminen, ajatteleva, kiva, kiltti, voisit olla ehkä lapsirakas..? Siis mikä näistä on se, mistä naiset ei muka tykkää?

En tiedä eivät vaan ota muhun missää yhteyttä ja eivät halua nähä kun ehdotan tapaamista joku mättää

Annatkohan vaikutelman, että takerrut vahvasti toiseen, olet herkästi loukkaantuva ja mustasukkaisuuteen taipuvainen. Ujo ja arka hissukka, josta epävarmuus paistaa jo puheessa läpi?

Vierailija
73/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten kai olen.. en ole täydellinen... mutta aina mulle käy noin.. en tiedä mitä pitäs tehdä... olen yksin ei ole kavereita jne.

Vierailija
74/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset koskaa ehdota tapaamista tai mitään.. minä aina. sitten petyn kun toinen ei ole kiinnostunut. Nytki paska fiilis kun kokoajan joku mättää.

Vierailija
75/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vaan tarpeeksi kiinnostava. Ulkonäössä ole mitään vikaa ja perusasiat on kunnossa. En ole koulutettu tai mitään. Eli tavallisen amiksen olen vaan käynyt.

Vierailija
76/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki koen etten ole sit kai normaali tai naiset hoksaa jotain että mä en oo ihan normaali tai joku nyt mättää. En tiedä hermot menee kun miettii koko parisuhde juttuja.

Vierailija
77/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lähtee maksullisiin ja maksaa seksistä. Siinä ei vain ole mitään järkeä.

Vierailija
78/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELi jatkan sinkkuna ja käyn töissä ja urheilen. Minkäs tälle voi väkisin ei tule parisuhdetta.

Vierailija
79/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha ehdotin tapaamista ja nainen poisti mut tinderistä. tällästä tää on :D yleensä oravanpyörää.

Jospa ehdotat tapaamista liian nopeasti. Tutustu ensin vähän ja ota selvää, onko teillä samanlaisia kiinnostuksen kohteita ja elämänkatsomus yms. Voihan olla että, et itse sitten halua tavata, jos käy ilmi, että teillä on suuria näkemyseroja. Ja toisaalta, kun keskustelette ensin jonkin aikaa, niin sinulla on mahdollisuus tehdä vaikutus ja saada naisen kiinnostus heräämään. Sitten saat helpommin myöntävän vastauksen tapaamisehdotukseen.

Vierailija
80/98 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei saa mistään.. oltava ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan