Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni katsoo kaikkia naisia, miksi?

Vierailija
04.08.2022 |

Kadulla kävellessä katsoo jokaista vastaantulijaa, ravintoloissa, kaupoissa ym vilkuilee, katselee kaikkia muita. Joskus huomaan asettuvan niin että pystyy hakemaan katsekontaktia jonkun naisen kanssa.

Sitten sanoo minulle usein jos joku mies oli katsonut minua. Itse en ole edes huomannut!

En ole mustasukkainen ja jokainen tuota joskus tekee. Mutta mistä tämä kaikkien naisten skannaaminen kertoo? Minua alkaa jotenkin inhottamaan kulkea hänen kanssaan missään. Tulee todella epämukava olo.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on varmasti tosi kiusallinen ja vaivaannuttava tyyli. Mun miehellä on taas sellainen tapa, että hänen päänsä kääntyy jokaisen erikoisemman pyörän kohdalla ja sitten hän nykii mua hihasta, että "Katso, mikä fillari":D

Kuulostaa spandexhomolta..

Vierailija
62/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on terve kun se leikkii, sanotaan. Enemmän kannattaisi olla huolestunut siitä, jos ei katsoisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃

Jätä jo se sika: ansaitset parempaa!!!

Vierailija
64/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tällainen mies. Tuntui todella pahalta se naisten vahtaaminen. Hyvä kun ei kundilla ollut puntti kovana kun edellä käveli nainen pyöräilyshortseissa. Ei tullut meidän jutusta sitten mitn.

Vierailija
65/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei katso jokaista miestä, mutta ei voi olla vilkaisematta sivulle, jos ohi menee musta mies.

Vierailija
66/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää naiset, miten samat killisilmämiehet kommentoi hyvännäköisiä miespuolisia julkkiksia joita katselette. Onko Mikko Leppilampi, Lauri Tähkä, Olavi Uusivirta, Elias Kaskinen, Pete Parkkonen, Hunksit jne yhtäkkiä homoja? Niinpä, heitä ei saa naisensa katsoa ilman ivallista kommenttia tai mustasukkaisuutta. Miksi ei, jos se on luonnollista biologian sanelemaa toimintaa? Ja kohta tulee miehet ja naiseksi naamioituneet ukot kommentoimaan 😉

Vierailija
67/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on terve kun se leikkii, sanotaan. Enemmän kannattaisi olla huolestunut siitä, jos ei katsoisi.

mutta sairas, jos se ei osaa lopettaa.

Vierailija
68/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt vaan on kauniita katseltavia. Typerä mies jos sinun seurassasi töllää.

Vierailija
69/69 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös mies tällä hetkellä, joka tekee tuota. Olemme olleet 3v yhdessä ja tavallaan parisuhde muuten kunnossa. Tämä asia on vaan johtanut siihen, että en halua mennä hänen kanssaan enää minnekään tai tutustua edes uusiin ihmisiin. Pää kääntyy ja tuijotus alkaa julkisilla paikoilla, uusiin ihmisiin tutustuessa lumoutuu kauniista naisista selkeästi. Järkyttävä ajatus, että suhde kaatuisi tähän, mutta näen sen hyvin tapahtuvan. En vaan jaksa enää, enkä halua puolisoa, kenen kanssa ei voi käydä yhtään missään ilman pahaa oloa ja riitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi