Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni katsoo kaikkia naisia, miksi?

Vierailija
04.08.2022 |

Kadulla kävellessä katsoo jokaista vastaantulijaa, ravintoloissa, kaupoissa ym vilkuilee, katselee kaikkia muita. Joskus huomaan asettuvan niin että pystyy hakemaan katsekontaktia jonkun naisen kanssa.

Sitten sanoo minulle usein jos joku mies oli katsonut minua. Itse en ole edes huomannut!

En ole mustasukkainen ja jokainen tuota joskus tekee. Mutta mistä tämä kaikkien naisten skannaaminen kertoo? Minua alkaa jotenkin inhottamaan kulkea hänen kanssaan missään. Tulee todella epämukava olo.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ok jos katsoo, kunhan sen tekee niin ettei kaikki muutkin näe miten mies tuijottaa kokoajan muita vaikka oma nainen on vieressä. Se jos mikä ob epäkunnioittavaa sitä omaa naistaan kohtaan. Sillä tekee selväksi muille ja omelleen että arvostus on 0. Ex mies teki tuota. Ja siinä kohtaa kun vuosipäinä ravintolassa toljotti avoimesti tarjoilien takapuolia ja naapuripöydän kaunotarta kun juttelimme niin se jäikin viimeiseksi vuosipäiväksi. Kunnioitusta pitää olla. Nykyinen mies katsoo myös taatusti muitakin mutta tekee sen niin ettei ole koskaan tullut oloa että olisin toisarvoinen.

Vierailija
22/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut uteliaita ja nuorena tuijotellaan, kuin ei olisi ennen ihmistä nähty, ehkä ei olekaan nähnyt. Mutta jos hakee jotain outoa kontaktia koko ajan ja kaikki on kiusallista, ero varmaan parempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo junttimaista jos jatkuvaa. Joskus ymmärtää. Exä kans kehui naisten takapuolia ja rintoja, siksi onkin exä. Kukaan tuommoisia juntteja katsele.

Vierailija
24/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törppö mies, vaihtoon.

Vierailija
25/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta ja persoonallisuushäiriöistä. Jätä mies.

Vierailija
26/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään tuota miehen kanssa yhdessä. Olisiko tuosta meille iloa makuuhuoneessa...

Vierailija
27/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on katsekontaktien hakemista, huomion hakemista. Itsetunto perustuu siihen, kuinka saa huomiota. Itsetunnon pönkitystä, egoboostia, ja se tulee vain ulkoa, koska sisimmässään niin epävarma.

Ei pysty itse tekemään itsestään itsevarmaa vaan on riippuvainen muista.

Tiedän mistä kirjoitan. Joskus ex jopa saattoi kadulla kävellessämme kysyä "itsevarmana"; "Onko mun kasvoissa jotain ruokaa tms kun niin monet katsoo mua".

Teki mieli sanoa että toiveajattelua. Mutta olin hiljaa. Reppana se mies oli.

Vierailija
28/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nuo kommentit, että ala sinäkin katsella muita miehiä. Miksi alentuisin hänen tasolleen? Miksi käyttäytyisin itse niin moukkamaisesti ja loukkaisin toista?

Itseltäni löytyy käytöstavat ja toisen kunnioitus.

Vierailija
29/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia toimintaa mieheltä - kaikki tissit ja perseet tsekataan. Toiset vaan osaa tehdä sen hienovaraisemmin kuin toiset.

Vierailija
30/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mitä ilmeisemmin miehesi ei ole homo ja pitää naisia viehättävänä.

Itse arvostelen toisten naisten pyllyjä vaimolleni, hän itse aloitti tämän kysymällä, että mitäs mieltä olet tuosta bebasta ja siitä se on jäänyt sitten päälle.

Vierailija
31/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti mikä juntti. Olen valitettavasti tapaillut kahta tällaista idioottia. Heitä yhdisti korkea koulutus ja pieni pili.

Vierailija
32/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse harvoin mietin arjessani muita ihmisiä, mutta harrastan sitten vapaalla pällistelyä.

Ostan jäätelön ja menen torin reunalle katselemaan nuoria, vanhoja, naisia, miehiä, kiireisiä, lomalaisia, taksikuskeja ja poliiseja snägärillä, vanhempia lapsien kanssa ja ohimeneviä koiria. Arvuttelen mielessäni, että mitähän rotua ne voisivat olla. Sitten menen kotiin mieli levänneenä. Olen kuulema heti parempaa seuraa.

Paljonkos olet erirotuisia bongannut?

Kiinalaisia, afrikkalaisia, eskimoita?

Vierailija
33/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juntti mikä juntti. Olen valitettavasti tapaillut kahta tällaista idioottia. Heitä yhdisti korkea koulutus ja pieni pili.

Joskus matalaälyinen nainenkin kelpaa jos ei ole parempaa saatavilla.

Vierailija
34/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan mun eksän kanssa, kuulostaa niin samalta. Toljotti kaikkia hoikkia nuoria naisia ja haki katsekontaktia. Sitten vaihtoivat hymyjä. Näin kävi mm. uimarannalla (sinne halusi joka päivä), ikean käytävällä, baarissa, kadulla, bussissa.. Joskus seurasin tätä sivusilmällä. Saattoi töllöttää ohi kävelleen naisen takapuolta niin kauan kun se oli näköpiirissä. Tuossa oli jo jotain todella sairaalloista. Huomasin hänen omistavan kiikarit ja tuli vain mieleen, että mitäköhän niillä bongailee.. varmaan lintuja. huh, onneksi on eksä.

Vierailija
35/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi hetkeäkään tuollaista libidovetoista liskoaivoa. Tuo käytös jo kertoo, ettei hänestä ole _mihinkään_ diipimmillä leveleillä, ja silloin ihminen on yksinkertaisesti Turha.

Vierailija
36/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan kaikki miehet eivät TOLJOTA. Vilkaisu on en eikä haittaa ketään.

Vierailija
37/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan mun eksän kanssa, kuulostaa niin samalta. Toljotti kaikkia hoikkia nuoria naisia ja haki katsekontaktia. Sitten vaihtoivat hymyjä. Näin kävi mm. uimarannalla (sinne halusi joka päivä), ikean käytävällä, baarissa, kadulla, bussissa.. Joskus seurasin tätä sivusilmällä. Saattoi töllöttää ohi kävelleen naisen takapuolta niin kauan kun se oli näköpiirissä. Tuossa oli jo jotain todella sairaalloista. Huomasin hänen omistavan kiikarit ja tuli vain mieleen, että mitäköhän niillä bongailee.. varmaan lintuja. huh, onneksi on eksä.

Minulla oli myös tuollainen kumppani nuorena. Tehosti kyttäämistään kommentoinnilla tyyliin *onkohan jo karvoitusta*, *onkohan sheivannut posliinin*, *millaisetkohan nännit*. Aivan luksustason mies - not.

Vierailija
38/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet kyttäävät muita naisia jatkuvasti. Tarjontaa pitää tarkastella josko löytyisi jotain parempaa. Jotkut vain osaavat tehdä sen salaa, toiset eivät

Vierailija
39/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä kattelee naisia. Anna katella. Eri juttu sit jos alkaa kommentoimaan ja vertailemaan omaan vaimoon/naisystävään ikävällä tavalla, sitä ei pidä hyväksyä. Tai jos itseä alkaa hävettää jo se, että mies tuijottaa naisia julkisilla paikoilla haavi auki. Silloin kannattaa jutella asiasta, fiksu mies tajuaa kyllä. N49

Vierailija
40/69 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varmasti tosi kiusallinen ja vaivaannuttava tyyli. Mun miehellä on taas sellainen tapa, että hänen päänsä kääntyy jokaisen erikoisemman pyörän kohdalla ja sitten hän nykii mua hihasta, että "Katso, mikä fillari":D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän