Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö tupakan hajusta?

Vierailija
20.08.2023 |

Itse tykkään. Siitä tulee jotenkin kodikas fiilis. Olen joskus pohtinut, jos käyttäisi suitsukkeiden tavoin tupakkaa. En ole kuitenkaan tätä vielä tehnyt.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sammutin yhden ja laitoin tuhkiksen kannen kiinni. Ah!

Vierailija
2/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä tupakoitsijana tekee mieli todella paljon tupakkaa kun haistan tupakansavun pakkaskelillä. Samaten humalassa tekee välillä mieli tupakkaa kun haistan tupakan tuoksun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuosikymmentä sitten joidenkin piipputupakoiden tuoksussa oli mukana jotain miellyttävääkin, kunhan sitä ei ollut ilmassa liian sakeana. Mutta tämä johtui mausteista eikä itse tupakasta, joten vastaus kysymykseen on: en tykkää. 

Vierailija
4/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmassa ns. puhtaana voi joskus olla miellyttäväkin. Varsinkin jos jotain aromia seassa. Muuten en; pinttynyt ja inhottava haju kun on tekstiileissä, hengityksessä ja ihmisessä itsessään.

Vierailija
5/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku merkki on sellainen mikä haisee ihan hyvältä, sellaiselta "puhtaalta". En tiedä mikä merkki se on. Mulla on vatsa vähän mäsä ja kerran oli kauhea pahoinvointi kun nousin junasta. Laiturilla joku poltti sitä hyväntuoksuista ja olin kauhean kiitollinen kun se auttoi mun pahoinvointiin 😅 Suurin osa tupakoista haisee kyllä vaan pahalle.

Vierailija
6/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök..yöök..yööök..yöööök..yööööök...

Vierailija
7/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta vuosikymmentä sitten joidenkin piipputupakoiden tuoksussa oli mukana jotain miellyttävääkin, kunhan sitä ei ollut ilmassa liian sakeana. Mutta tämä johtui mausteista eikä itse tupakasta, joten vastaus kysymykseen on: en tykkää. 

Sama muistikuva: olin penskana faijan mukana töissä: vanhempi konemies poltti piipussa clania tai caravelleä. Oli rauhallinen mies, ainakin ulkoiselta olemukseltaan. Se piipputupakka tuoksui hyvältä.

Itse? - Koitan nyt ruveta lopettelemaan, vaikeaa näyttää olevan .... :(

(neurologi ois kirjottanut "antiröökireseptin" (migreeni ....), tuumasin, et liian kallista - ois se nyt vaan pitänyt ottaa se "tarjous" vastaan :( )

Vierailija
8/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ihan kauhea haju. En voi ymmärtää, miten tupakoitsijat voivat elää itsensä kanssa, kun tietävät löyhkäävänsä oksettavalta.

Vierailija
9/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää hyttyset hieman loitolla, ja hienhajukin jää ns. sivuun,  sikäli hyvä.

Vierailija
10/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus

Vierailija
11/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi. Yksi kamalimmista arkipäiväisistä hajuista.

Vierailija
12/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se haisee hyvälle, joskus ei. Minä en edes polta itse.

Vierailija
13/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mukaavaa jos naapurista tulee Mahorkan hajua.

Vierailija
14/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En, ihan kauhea haju. En voi ymmärtää, miten tupakoitsijat voivat elää itsensä kanssa, kun tietävät löyhkäävänsä oksettavalta."

Noh, ei saa olla noin jyrkkä, täällähän tupakointi lähes kaikkialla ulkona. Oletko nirppanokka?

Teeppä reissu Indonesiaan, sielläpä vasta haju tulee nokkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi