Veronpalautus ei ole tullut vieläkään. Muita?
Pankkini on OP.
Milloin se viimeistään pitäisi näkyä? Minulla tulossa noin tonni. Aiemmin tullut normaalisti. Mitään tilejä tai tilitietoja en ole muuttanut.
Kommentit (24)
No jos palautuspäivä oli eilen, niin eilen piti viimeistään näkyä. Jos joku muu päivä, niin viimeistään silloin.
5.9. tulee joillekin ihmisille, löytyy omaverosta
Sulle on tulossa raha joku muu päivä, ei kaikilla ole sama päivä.
Verottajalla ei ole ollut ongelmia rahansiirrossa. Jos olisi ollut, siitä olisi ollut paljon juttua eilen.
Oletko varma että sulla oli se päivä eilen? Eikä vaikka ensi kuussa?
En ole vielä maksanut mun mätkyjä niin verottajalla ei ole varaa maksaa teidän palautuksia.
Syyskuussa mulle vasta tulossa. Kuulema ollu jotain häiriöitä maksussa...
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee 4.9 koska tein veroilmoitukseen muutoksia.
5.9. tulee syyskuun palautukset. 4. Päivä on sunnuntai.
En ole saanut edes vastausta tekemääni korjausehdotukseen.
Vierailija kirjoitti:
Syyskuussa mulle vasta tulossa. Kuulema ollu jotain häiriöitä maksussa...
Ei pllut häiriöitä, vaan jo etukäteen tiedotettiin, että palautuksia maksetaan pitkin päivää. Tänään niiden pitäisi kuitenkin olla tulleet, jos maksupäivä oli elokuussa ja tilinumero oikein.
Minä myös ihmettelen kun ei ole tullut. Mistä tuon maksupäivän voi tarkistaa? Oma Verossa näkyy vain päätös ja siinä maksupäivä 3.8.
Se voi myös mennä automaattisesti vanhempien verovelkojen maksamiseen.
Enpä ole katsonut tiliä. Ehkä on maksettu ehkä ei.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sieltä?
Mulle tulossa palautukset vasta lokakuussa. Näin ollu niin kauan kuin muistan.
– Jos veronpalautus ei näy tilillä heti aamulla, tilin saldo kannattaa tarkistaa uudestaan iltapäivän puolella. Jos rahat eivät sittenkään näy tilillä, veronpalautusten maksupäivä on voinut siirtyä, ylitarkastaja Juha Villman Verohallinnosta sanoo tiedotteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sieltä?
Ihan sieltä etusivulta (Omat verolajit) kun kirjaudut, otsikon Verotuspäätös tuloverosta 2021 alta. Siinä lukee ainakin minulla määrä ja maksupäivä.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä maksanut mun mätkyjä niin verottajalla ei ole varaa maksaa teidän palautuksia.
Sama kuin sanoisi naapurifirman palkanmaksuongelmien estävän meidän firman palkanmaksun.Omia rahoja niille palautetaan eikä sinun.
Ehkäpä et ole ilmoittanut tilinumeroasi.
Kyllä ne kaikille jo eilen tulivat!
Vai valehteletko ylipäätään siitä että sulle jotain palautuksia tulis?
Tonni mukamas! Hahaha!
No ei ole tullut, 5.9. on luvattu maksaa minulle.
Minulle tulee 4.9 koska tein veroilmoitukseen muutoksia.