Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua, että linkitän hänet faceen

Vierailija
04.08.2022 |

Olemme olleet etäsuhteessa jo yli toista vuotta, mutta mies ei edelleenkään halua, että linkittäisin hänet facessa. Mies ei myöskään ole yhtään innostunut tapaamaan lapsiani, sukulaisiani tai ystäviäni. Kertoo, että eroaminen oli hänelle raskas kokemus ja tuntee syyllisyyttä siitä. Oli siis itse aloitteellinen.

Olen ottanut asian muutaman kerran esille ja mies kertoo syyksi facekäyttäytymiseensä, että ei halua kaikille levitellä asioitaan. En enää tiedä, mitä tehdä tai miten suhtautua asiaan. Mies ei ymmärrä, että nämä asiat saavat oloni epävarmaksi.

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut saisi epävarmaksi ihminen, joka haluaisi levitellä asioitani kaikille.

Vierailija
2/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista: sitten et linkitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole vielä päässyt erostaan yli? Ehkei hän ole sinun kanssasi tosissaan.

Vierailija
4/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies. Miksi itse olet siellä valehtelevien, kiillotettujen valheiden verkossa? Yritätkö linkittämällä miehesi saada näyttämään itsellesi lisää seuraajia? Lapsellista. Keskity mieheesi ja hanki oma elämä.

Vierailija
5/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammoinen paska joka keksii tekosyitä. Jätä.

Vierailija
6/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hohhoijaa. Eiköhän tuossa ole ongelma se että olette etäsuhteessa joka vaikuttaa vielä surkealta (miestä ei kiinnosta tavata sinulle tärkeitä ihmisiä ja tehdä suhteesta vakavampaa, sinä haluaisit enemmän.) Ei ole käsitellyt eroaan ennen tätä teidän säätöänne.

Vierailija
7/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon suurempi hälytysmerkki, ettei halua tavata läheisiäsi. 

Vierailija
8/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee FB-linkittämiseen, niin olen ollut puolisoni kanssa kahdeksan vuotta, olemme avoliitossa, mutta ei ole tullut puolin eikä toisin mieleenkään, että pitäisi linkittää Faceen tai kertoa profiilissa, että on avoliitossa. Ne ihmiset, joita asia ehkä kiinnostaa, tietävät sen kyllä muutakin kautta, ja muille en yksityisasioistani muutenkaan huutele. En minä jaa Facessa osoitettani, syntymäaikaani tai muutakaan sellaista.

Se, ettei hän halua tutustua läheisiisi, on sitten eri asia. Ehkä hän ei ole suhteessa yhtä vakavissaan kuin sinä?

Vierailija
9/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En roikkuisi tuollaisessa (ja syynä ei ole someen liittyvät asiat.) Ei ole tarpeeksi kiinnostunut sinusta, ei ehkä kykene terveisiin ihmissuhteisiin, ei ole yli erosta, mitä näitä nyt on. Saattaa ihan hyvin pyörittää useampaa samaan aikaan.

Vierailija
10/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun olen käyttänyt tähän jo niin paljon aikaa ja miehen kanssa on mukava olla. Mutta pakkohan tässä on alkaa tekemään ratkaisuja. En jaksa enää elää epävarmuudessa:( Ei se facekäyttäytyminen ole tosiaan se suurin syy epävarmaan olooni vaan ennemminkin juuri se, että miestä ei kiinnosta tutustua läheisiini.

Vierailija
11/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoittaa EI. Mikä siinä on niin vaikeeta käsittää , typerä. Koskee myös kaikkia muitakin asioita, ei vain tätä. Ärsyttävää, kun aina saa toistaa tietyille jankuttajille.

Vierailija
12/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä tavannut miehen sukua?

Vierailija
13/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä tavannut miehen sukua?

En koska mies ei halua. Hänellä ei ole mitenkään läheiset tai lämpimät välit omaan sukuunsa.

-ap

Vierailija
14/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä mulla alkaisi soimaan hälytyskellot lujaa. Keneltä sinua piilotellaan?

Vierailija
15/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haikailee exää takaisin.

Vierailija
16/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto. 🙄 Oli asiat tuon miehen elämässä miten oli niin ei tuo nyt todellakaan hyvältä kuullosta. Jo tuollaisenkin selittäminen että ero otti koville ja tuntee syyllisyyttä, no voivoi. Käsittelisi asiansa ennen uuteen suhteeseen lähtemistä. Mahdollista on myös että on valehteleva kuspää.

Vierailija
17/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä mulla alkaisi soimaan hälytyskellot lujaa. Keneltä sinua piilotellaan?

Exältä jonka yli ei ole päässyt tai joku/jotkut muut kiinnostavat naiset. 99% varmuudella.

Vierailija
18/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto. 🙄 Oli asiat tuon miehen elämässä miten oli niin ei tuo nyt todellakaan hyvältä kuullosta. Jo tuollaisenkin selittäminen että ero otti koville ja tuntee syyllisyyttä, no voivoi. Käsittelisi asiansa ennen uuteen suhteeseen lähtemistä. Mahdollista on myös että on valehteleva kuspää.

Hyvä ystäväni tapaili vuoden miestä, jolla oli sama selitys. Erottu on, mutta ex-puolisolle ero oli niin kova pala ettei mies nyt halua tapailla ystävääni kuin salaa, jotta eksälle ei tulisi entistä pahempi mieli.

No, arvaat varmaan saman minkä itse haistoin heti alkumetreillä. Ei miehen "eksällä" ollut hajuakaan mistään erosta.

Vierailija
19/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Minunkaan miehellä ei ole mitään viitettä fb:ssa siitä että on naimisissa eikä meitä saa linkittää. Hän ei halua yksityisasioitaan levitellä, kun taas mua ihmetyttää miksi haluaa sen salata ja esiintyä sinkkuna?? Ollaan oltu jo yli 20v yhdessä ja naimisissakin kauan. En enää jaksa välittää. Sinkkuilkoon jos tykkää kyllä mäkin osaan.

Vierailija
20/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi paljon suurempi hälytysmerkki, ettei halua tavata läheisiäsi. 

Vasta puolitoista vuotta suhdetta takana. Parempi ettei lapsia ainakaan tuohon soppaan sotketa. Etenkin kun ei tunnu olevan mikään pidempi aikaisempi juttu.

Ihmettelen kyllä, ettei ystäviä ole missään edes vahingossa törmännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi