Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Katariina kaitue on tehnyt ulkonäölleen. Sitähän ei tunnista enää ja oli todella kaunis.
No ei ole ole kyllä tehnyt mitään. Ei ole laittanut fillereitä, botoxia tms. Luonnollisen kaunis nainen on!
Mitä v ittua? Eveliina putosi? No kateelliset ihmiset ei äänestänyt.. liian seksikäs ja liian muodokas ja Roope Salmisen salarakas. Ja kateus?
Olisin kyllä mielellään katsellut Eveä vielä jatkossakin.
Jotenkin sitä nykyään jännittää juontajien puolesta, että milloin tulee kämmiä heille
Ei olisi Eveliina minusta ansainnut putoamista. Kyllä tuolla huonompiakin esityksiä oli, esim. Joel oli minusta hirveän pökkelö ja näytti niissä henkselihousuissaan tutisevalta 70-vuotiaalta.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Mitä v ittua? Eveliina putosi? No kateelliset ihmiset ei äänestänyt.. liian seksikäs ja liian muodokas ja Roope Salmisen salarakas. Ja kateus?
Olisin kyllä mielellään katsellut Eveä vielä jatkossakin.
Ihan vain oli yksi huonoimmista tanssijoista. Ei mitään sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Leppilampi muuten ei ole enää ? Hän mokaili kyllä ihan huolella, mutta ilmeisen jännittävä paikka tuo parkettijuontajan paikka, kun yksin ollaan valokeilassa..
Go Vappu!
Sopii mennä kokeilemaan, millaista on juontaa yli tunnin lähetys suorana ilman mahdollisuutta uusintaottoihin ja tuhansien ihmisten katsellessa jokaista elettä ja ilmettä ruutujen takana. Ei tosiaan ole helppo paikka. Vappu suoriutuu tuosta erittäin hyvin. Rutiini juontohommista vuosien ajalta näkyy.
Vapulla nimenomaan ei näy kokemus. Noilla juontajavuosilla ei pitäisi tehdä jatkuvasti aloittelijan mokia. Vappu ei ole vuosiin kehittynyt juontajana, polkee paikoillaan.
Sopii mennä antamaan oma tyylinäyte. Katsotaan sen jälkeen, kuka on ammattilainen ja kuka ei :D
Olen juontanut suoria lähetyksiä paljon enemmän ja kauemmin kuin Vappu, joten mennään vaan kokeilemaan.
Sittenhän voit laittaa linkkiä taidonnäytteistäsi tänne. Odotan "innolla". :D
Ei minulla ole tarvetta todistella sinulle mitään. Voin hyvin elää sen asian kanssa, että joku on jostain kanssani eri mieltä.
Samalla tavalla voisin vaatia sinulta CV:n näkyville, että onko sinulla itselläsi taitoa arvioida juontajia. Mutta ei taida olla sen arvoinen asia?
Arvaa mitä? Ketään ei kiinnosta sinun kuvitteelliset juontokeikkasi. Puhumme nyt ohjelmasta tanssii tähtien kanssa. Sinä et liity siihen mitenkään.
t. eri
Parempaa jatkoa sinulle.
Eveliinan olisi kyllä voinut pukea paremmin. Asu antoi halvan ja tuhnuisen vaikutelman, vaikka Eveliina liikkui paremmin kuin esim. Maaret Kallio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä parasta on se, jos pidetään tanssi tanssina ja jätetään seksillä kalastelu pois. Tästä hyvänä esimerkkinä mm. Joelin, Signmarkin ja Sonjan tyylikkäät tanssit. Niissä keskityttiin olennaiseen.
No mut monet tanssilajit on just seksikkäitä niiku jotkuu lattaritanssit just. Valssit sit taas vähän eri
Seksikkyys on eri asia kuin seksillä kalastelu. Esim. Katariinan tai Maaretin tanssissa ei ollut seksillä kalastelua, vaikka niissä oli seksikkäitä lattereille tyypillisiä elementtejä. Sen sijaan Eveliina ja Benjamin menivät seksi edellä ja varsinainen tanssi jäi toissijaiseksi.
Mitä sitten? Se oli tanssin tarkoitus. Olla seksikäs. Eroottinen. Kuuma.
Mun mielestä se tanssi ei ollut kuumaa nähnytkään. Ottivat riskin sänkypuuhillaan, eikä sit ihan toiminut. Tanssi oli jumppahetki. Ens viikolla sit jotain muuta uutta todennäköisesti.
No voi että Markon puolesta Harmittaa että putoaa heti!
Te jotka Mollasitta Eveliinaa , onko Hyvä mieli , että oikea kohu Eveliina!
Vierailija kirjoitti:
No eipä jää harmittamaan. Jos kuka tahansa noista kolmesta vähiten ääniä saaneesta olisi pudonnut, en olisi jäänyt kaipaamaan.
No jos Maaret olisi tippunut niin Samin puolesta olisi harmittanut. Mutta jos Aleksi tai Marko olisi pareineen pudonnut ei olisi niin paljon harmittanut.
Mua harmittaa, kun Marco tippui! Mun suosikki opettaja on Marco ja olisin halunnut nähdä sitä lisää
Kaffebulla kirjoitti:
Ei olisi Eveliina minusta ansainnut putoamista. Kyllä tuolla huonompiakin esityksiä oli, esim. Joel oli minusta hirveän pökkelö ja näytti niissä henkselihousuissaan tutisevalta 70-vuotiaalta.
Joel oli tänään HYVÄ. Tangoon kuuluu jäykkyys. Todella iso kehitysharppaus häneltä viime viikkoon nähden.
Eve kyllä väärä tippuja. Harkimot ja Hussi äänestänyt kunnolla. Eli luultavasti aika vähän tässä kisassa äänestetään.
Tän ohjelman suurin äänestäjäryhmä eli keski-ikäiset naiset ratkaisivat kuka lähtee, eikä yllätä. Harmittaa Even puolesta
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Joel oli tänään HYVÄ. Tangoon kuuluu jäykkyys. Todella iso kehitysharppaus häneltä viime viikkoon nähden.
No ei ollut Joel hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa, kun Marco tippui! Mun suosikki opettaja on Marco ja olisin halunnut nähdä sitä lisää
Koolla ei Ceellä.
Eikä, tosi harmi että Eveliina ja Marko putosivat 😕 Mummot ei oo äänestäneet jatkoon.
Kaituesta on tullut niin äitinsä näköinen. Kauniita naisia molemmat.
Olipa sääli. Kyllä olis kattellut heitä lisääkin.