Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Ja ei ohjelmaa ilman Harkimoa.
Toivottavasti viittomakieli ei vie aikaa muilta kisaajilta lähetyksessä eikä palstatilaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti viittomakieli ei vie aikaa muilta kisaajilta lähetyksessä eikä palstatilaa.
Ei tuo viittominen tuossa pressissä ainakaan vienyt yhtään enempää aikaa kuin muillakaan. Mutta olen kyllä sitä mieltä, että jos viittomakielinen lähtee mukaan tanssikisaan, niin tottakai hänellä on oikeus kommunikoida yhtä paljon kuin muillakin. Se sitten ottaa sen ajan minkä ottaa.
Hyvä vaan, että tv ei tarjoa pelkästään yhdestä muotista tulevia ihmisiä.
Olisin toivonut jotain todella "epätoivoista" tyyppiä...
On ollut Juhani Tamminen, Kanki Kaikkonen..
Palsanmäen Aki tai Heli ??
Markkukin olisi kyllä kelvannut.
Ensin mä olin, että ei h'lv'tti, mutta sitten rupesin miettimään sitä yhtä Vain Elämää -kautta, jossa osallistujat eivät olleet mitään sen hetken A-listalaisia, voimasoitossa olevia artisteja. Siis se kausi kun oli Arja Koriseva, Mariska ja Ylppö ja Stig jne. Sehän oli ihan älyttömän hyvä kausi, ihan parhaita ikinä!
Tämä TTK-kausikin voi vielä yllättää samalla tavalla, kun ei ole kilpailijoista hirveästi ennakkokäsityksiä ja -odotuksia.
Mä tykkäisin jopa taviskaudesta, että tutut opettajat opettaisivat kymmentä ihan tavallista tallustajaa tanssimaan. 😊
Vierailija kirjoitti:
Sutu Markkanen ja Palsanmäen Aki. Siinä vasta olisikin ollut pari!
Vierailija kirjoitti:
Janni Hussi tulee vielä. Nyt juontaa syksyllä Big Brotheria.
Vierailija kirjoitti:
No eipä tarvitse kyseistä kisaa tänä vuonna katsoa, kun parista kilpailijasta lukuun ottamatta en ole heistä kenestäkään edes koskaan noista ukkeleista ja ämmistä kuullut.
No tää kommenttihan kertoo vaan ja ainoastaan sen, että et ole oikein perillä asioista.
Viime vuonna BBC:n Strictlyn voitti kuuro naisnäyttelijä, niin eikös Suomessakin keksitty pestata kuuro kilpailija. Samoin Maikkari otti mallia ja otti mukaan yhden naisparin. Tulos tiedetään.
Ainoa missä Maikkari ei peesaa parempaansa, on juontajien ja tuomarien valinta.
Yhdysvaltojen versioon osallistui (ja voittikin) Huippumalli haussa-kisan voittanut kuuro Kyle. Aina näitä jo nähtyjä juttuja hehkutetaan. Kuten viime vuoden naisparia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olisit sellasta toivonu?! Itse olen tyytyväinen et ne vuodetvon takana, koska se oli kiusallista katsottavaa, kohellus ei ole tyylikästä, tuhlasi vain kaikkien aikaa. Tänä vuonna kuten muutamina edellisinäkin, oppilaat on tosissaan oppimassa ja saavat hyviä esityksiä aikaan. Rima lähteä mukaan on onneksi noussut.
No jos täälläkin Signmark voittaa, niin toivottavasti oikeilla tanssillisilla ansioilla eikä sympatiapisteillä.
Vierailija kirjoitti:
Sointu Borg on aivan varmasti yksi kisaajista
Ei ollut ja toisaalta hän kuuluu Sanoman jengiin, joten tuskin tullaan ikinä näkemäänkään. Samasta syystä myöskään esim Jaajoa ei nähdä tässä ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vaalit tulossa...
Kyllähän viime kaudellakin roikotettiin Aki Riihilahtea mukana aivan liian pitkään, ylsikö peräti neljänneksi?
Minusta viime vuonna myös Anssi & Krista sekä Kia & Waltteri olivat taitavempia kuin Erkku & Anniina. Tuli fiilis, että Erkulle annettiin voitto vain siksi, jotta voidaan oikeutetusti antaa juontopesti hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltojen versioon osallistui (ja voittikin) Huippumalli haussa-kisan voittanut kuuro Kyle. Aina näitä jo nähtyjä juttuja hehkutetaan. Kuten viime vuoden naisparia.
Mutta se olikin todellinen NaisPari.
Onko kukaan miespuolisista tähtiopettajista bi tai gay (ja sinkku)? Olisi hienoa, jos ensimmäisestä ttk-miestanssiparista tulisi myös oikea pari.
Milloin Helenan Emil-pojasta tulee uusi TTK-opettaja?
On oppilailla upeaa, saavat 4 vkoa paneutua ja treenata ammattiopen johdolla.