Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Kivat ilmeet muilla tuolla haastattelun taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Ja Helenalla taas tissivako esillä. Ihan joka kerta ei tarvitsisi sitä esitellä. Vappu sentään välillä hillitsee.
Mieluummin minä katselen noita tissejä kuin vapun tissejä.
Ähäkutti, sieltähän se tuli. Markon ja Katrin haastattelu. Ja Marko vielä nimesi tärkeimmäksi tanssikseen ensimmäisen tanssin ANNIINAN kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä esityksestä valittaneet eivät taida tajuta olevansa itse melkoisia pellejä, ja vähän hitaita. Onneksi heitä on pieni vähemmistö. Sietäkäämme heitä hymy huulin.
Luuletko olevasi kovinkin älykäs tuollaisella kommentoinnilla? :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut tänään Signmarkin ja Katrin haastattelua
Miksi pitäisi olla? Onko sulla joku ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalit. Menehän sinä jo sinne foliokaupoille, ettei lopu materiaali hatustasi kesken.
Mähän sanoin, että kivat on ilmeet :)
Benkun jauhojengibestiskin Sanna yleisössä
Aivan upea tango, Benjamin ja Saana!!
Vierailija kirjoitti:
Täällä esityksestä valittaneet eivät taida tajuta olevansa itse melkoisia pellejä, ja vähän hitaita. Onneksi heitä on pieni vähemmistö. Sietäkäämme heitä hymy huulin.
Aika heikkotasoista provoilu. Koetahan keskittyä nyt itse ohjelman sisältöön, jos osaat.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Katri jatkaa viittomakielen opintoja, kun pääsi hyvään alkuun. Signmark oli oma aurinkoinen itsensä.
Musta on outoa olla koko ajan naama virneessä=hymyssä. Ei vaikuta aidolta
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman. Onhan se nyt kumma jos ei edes tämän loputtua ihmisille kerrota, mistä oikein oli kyse. Kyllä jotain on juuri Markoa vastaan. Ihan tympeänä kaikki tuolla taustalla möllöttää. 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalit. Menehän sinä jo sinne foliokaupoille, ettei lopu materiaali hatustasi kesken.
Mähän sanoin, että kivat on ilmeet :)
Ehe-eheh....
Vierailija kirjoitti:
Sonjan ja Matin Hirviniemi-sekoilu oli katsojien aliarvioimista. Sekä muiden kilpailijoiden aliarvioimista.
Jorma aina vittuuntuneen näköinen Benjaminin kohdalla, koska ei kehtaa antaa kuin kymppejä, vaikka tanssi ei sitä edellyttäisi.
Onko tämä Benjamin jauhojengiläisiä?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Benjamin jauhojengiläisiä?
Seurasi ainakin sitä Janita Aution kännitiliä. Ei tosin muistaakseni ollut niissä vuodetuilla videoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko olevasi kovinkin älykäs tuollaisella kommentoinnilla? :D
Juu. Ainakin mielensäpahoittaja-narisijat on helppo ohittaa. :-)
Siis täh onks Evelinalla siilitukka??????
Tavja