Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä muut ovat aivan loppu siihen, että Signmarkin perässä laahaa kasapäin tulkkeja
Olen aika hämmentyneenä seurannut tätä keskustelua ja nyt täytyy todeta, että me emme tiedä lainkaan mitä kulissien takana on tapahtunut. Voi olla, että Marko on tehnyt jotain asiatonta, mutta jos ei ole, se on aika asiatonta leimata hänet spekulaatioiden perusteella. En siis puolustele ketään, mutta kehoitan laittamaan jäitä hattuun. Tännekin joku voi kirjoitella johdattelevia "tietoja" tai "havaintoja", jotka leimaavat ihmisiä vailla oikeita perusteita.
Ja mitä tulee lainaamaani tekstiin, itse eräässä tapahtumassa viime kesänä keskustelin paljonkin yhden kuuron kanssa ja kanssakäymisestä ei olisi tullut yhtään mitään ilman tulkkeja, miksi ihmeessä tulkit olisivat rasite. Toki, jos TTK-organisaatio osaa viittomakielen itse, niin eihän niitä tulkkeja tarvitse.
Kuka se jätti leikin/ tanssin kesken ? Se kertoo paljon, Se ei ollu Marko , vaan Anniina.
Eli mitä hän on tehnyt ?
Kuka saa tsemppausta & sydän-emojita ja kuka ei ?
Ketä hyljeksitään ja ketä ei ?
Eli mitä hän on tehnyt ?
Maku ohjelmasta meni siinä vaiheessa, kun Jorma Uotinen alkoi puhua irstaita. Ttk on kuitenkin perheohjelma ja siinä yritetään antaa elegantti vaikutelma.
Vähän kun rapsuttaa tai kuin Jorma suunsa avaa, jo rapisee tyylikkyys ja paljastuu puhujan syvin olemus.
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko kausi on jotenkin tylsä ja vaisu. Olen tähän saakka katsonut jokaisen kauden ja jokaikisen jakson, mutta jostain syystä tämä kausi ei ole tempaissut mukaansa, joten pari jaksoa on nyt jäänyt kokonaan väliin. En ole jaksanut katsoa myöskään Tanssikuplaa alun jälkeen, vaikka vielä viime vuonna katsoin sitäkin innoissani koko kauden.
Onko ohjelma jotenkin muuttunut vai missähän nyt mättää? 🤔
Suurin muutos on varmaan juontajien osalta. Mikolla ja Vapulla on tosi erilainen tapa juontaa ja olla vuorovaikutustilanteissa, ja tottahan se pääjuontajan vaikutus ohjelmassa näkyy. Ne on sitten tietysti makuasioita, kumman tyylistä tykkää enemmän. Myös Erkulla on oma tyylinsä, ja jos hän olisi pääjuontajana, olisi ohjelma taas vähän erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Maku ohjelmasta meni siinä vaiheessa, kun Jorma Uotinen alkoi puhua irstaita. Ttk on kuitenkin perheohjelma ja siinä yritetään antaa elegantti vaikutelma.
Vähän kun rapsuttaa tai kuin Jorma suunsa avaa, jo rapisee tyylikkyys ja paljastuu puhujan syvin olemus.
Jorman anti on muutenkin ollut jo monta vuotta aika sama kaudesta riippumatta. Ensin kommentiksi jokin alkusoinnillinen hassunhauska täyttä törinää/pirteää pörinää/ letkeää lörinää -tyylinen heitto, sitten siteerataan sitä iänikuista runoa, ja lopuksi pisteet sen mukaan kuinka seksikäs esitys Jorman makuun oli. Lisäpiste, jos kellohame heilahti. Mmmmhh mhhmmm mmmmhhh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä muut ovat aivan loppu siihen, että Signmarkin perässä laahaa kasapäin tulkkeja
Olen aika hämmentyneenä seurannut tätä keskustelua ja nyt täytyy todeta, että me emme tiedä lainkaan mitä kulissien takana on tapahtunut. Voi olla, että Marko on tehnyt jotain asiatonta, mutta jos ei ole, se on aika asiatonta leimata hänet spekulaatioiden perusteella. En siis puolustele ketään, mutta kehoitan laittamaan jäitä hattuun. Tännekin joku voi kirjoitella johdattelevia "tietoja" tai "havaintoja", jotka leimaavat ihmisiä vailla oikeita perusteita.
Ja mitä tulee lainaamaani tekstiin, itse eräässä tapahtumassa viime kesänä keskustelin paljonkin yhden kuuron kanssa ja kanssakäymisestä ei olisi tullut yhtään mitään ilman tulkkeja, miksi ihmeessä tulkit olisivat rasite. Toki, jos TTK-organisaatio osaa viittomakielen itse, niin eihän niitä tulkkeja tarvitse.
Kuka se jätti leikin/ tanssin kesken ? Se kertoo paljon, Se ei ollu Marko , vaan Anniina.
Eli mitä hän on tehnyt ?
Niin, emme voi tietää onko syynä Marko vai kotitalon palaminen, kun mitään ei kerrota. Joku vain päätti, että se on Markossa vika ja sitten kun tuollainen syytös on ilmoille heitetty, on helppo muidenkin alkaa epäilemään.
Enkä tiedä minäkään, suuntaan enkä toiseen.
Enää ei oo myöskään hehkutettu sitä Signmarkin basson kuulemisen tärkeyttä 🤔
En oikein tajuu miks marko halus niin raivokkaasti vaihtaa tanssin suksiin kisan jälkeen? Tais sille jäädä paskan maku tästä skabasta, eikä enää pue tanssikenkiä jalkaansa ja mene Anniinan tanssitunnille
Signmark ei ole tainnut päivittää mitään instaan tai muuallekaan kisan päättymisen jälkeen? Yleensä pudonnut pari on laittanut ainakin kiitokset äänestäjille ja muille mukana olleille, mutta nyt ei ole kuin Katrilta oma julkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jäljellä olevista on sinun suosikkisi? Minun on Sonja.
Mun suosikki on vieläkin Benjamin. Sonja vois olla seuraava putoaja, mutta tuomarit pitää huolen, ettei hän tule putoamaan. Luultavasti voittaa koko kisan.
Vierailija kirjoitti:
Enää ei oo myöskään hehkutettu sitä Signmarkin basson kuulemisen tärkeyttä 🤔
Miksi pitäisi?
Kaikille selvää että kuuro tarvitsee basson jytkeen kyetäkseen tanssimaan. Pitäisikö sitä vielä toistaa?
Signmark on yhtä hymyä joten ehkä muut luulee hänen nauravan heille
Vierailija kirjoitti:
Minultakin pääsee tuskan parahdus, kun elegantti tyylikkyys rapisee perheohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Signmark on yhtä hymyä joten ehkä muut luulee hänen nauravan heille
Minä nauran nyt sinulle
Ihana ja taitava finaalikolmikko. Pidän kaikista.
Onneksi Signmark vihdoin viimein putosi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän vilunkia kirjoitti:
Se on poistettu jo usein, kuinka on sanottu että Benjamin voittaa..
Veikkaan, että Benjamin voittaa.
Omat suosikkini ovat Jaakko ja Benjamin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehden toimittaja ei tajunnut, mitä Jukka tarkoitti perberi-miehellä. Luuli perberin tarkoittavan tässä yhteydessä peräpäätä, kuten se on nykyslangissa. Perberimiehet ovat heitä, jotka perberi-takkiin pukeutuneina vaanivat naisia jossakin puistikoissa. Takin alta läväyttävät näkyviin paljaan vehkeensä. Tuollaiseen itsensäpaljastajaan olen törmännyt pari kertaa elämäni aikana. Mahtoikohan Jorma ajatella Jukan tarkoittavan perberimiehillä määrätynlaista suuntausta, koska oli vähän vihaisen näköinen.
Jorma sen perperi- asian otti ekaksi esille ja tiesi tarkkaan mitä se tarkoittaa.
Vapun naurusta ei meinannut tulla loppua.Berberit, heimo Afrikassa. Jukka tarkoitti varmaan heitä.
Tuollaista Jaakon päällä ollutta poplaria, eli berberiä, käyttivät joskus itsensäpaljastelijat (heillä ei ollut takin alla edes rihmankiertämää) , sekä virkamiehet ja salapoliisit.
En ole kuullukaan aiemmin, aina sitä oppii uutta!
Vierailija kirjoitti:
Signmark ei ole tainnut päivittää mitään instaan tai muuallekaan kisan päättymisen jälkeen? Yleensä pudonnut pari on laittanut ainakin kiitokset äänestäjille ja muille mukana olleille, mutta nyt ei ole kuin Katrilta oma julkaisu.
Kyllä laittoi instastoorina kiitokset kaikille.
Eli mitä hän on tehnyt ?