Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
En tykkää Benkusta ollenkaan mutta olihan tuo hyvä ja kiva.
Olipas ärsyttävät roolihahmot. Toivottavasti ei jää päälle kuten Erkulla viime kaudella.
Onpa taso kyllä ihan todella huono, mutta tämä minun mielipiteeni. On varmaan aika lopettaa tämä ohjelma...
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä tanssi Benjaminilta ja Saanalta
Musta toi hauska, hymyilytti tuo Benkku, kuin 10-vuotias:)
Tuossa tanssissa ei ollut kyse leikkimielisyyden säilyttämisestä, se oli uskomattoman typerä.
Benkku osasi näytellä tuon lapsiroolin paremmin kuin Saana.
Benjamin on kyllä tosi mukavanolonen mutta toi tanssi nyt oli outo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaret on yhtä huomionhakuinen kuin veljensä.
Tunnet siis heidät ja jotain henkilökohtaista kaunaa sinulla, saitko pakit.
Maaretilta vai veljeltään? Kaikki Vappuakin arvostelevat ovat saaneet häneltä pakit, niinhän?
Ensimmäistä kertaa tänään sattuin tällä kaudella aukaisemaan kun Tanssii tähtien kanssa ohjelma näkyy. Ketä ihmeitä nuo osallistujat tänä vuonna on kun en tunnista ainuttakaan? Joku tavis kausi nyt?
Aika paljon pisteitä Benkulle ja Saanalle.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä tanss
i Benjaminilta ja Saanalta
Siitäs sait! 27 pojoa😊
Aivan liikaa pisteitä Benjaminille.
Vierailija kirjoitti:
Onpa taso kyllä ihan todella huono, mutta tämä minun mielipiteeni. On varmaan aika lopettaa tämä ohjelma...
Minä, minä, minä.
Itsekkyys huipussaan.
Katso vaikka huutokauppakeisaria.
Vierailija kirjoitti:
Maaret tuolla takana näyttää ilmeillään todellisen luontonsa.
Katoin samaa ja mietin miksi istuu naama mutrussa.
Olihan tuo tanssi aika typerä, mutta tuomareille tietenkin tärkeitä on tanssiasento jne.
Tuohon tarinaan olisi kannattanyt kehitellä vähän vanhemmat, eli teini-ikäiset pissishahmot. Sillä teinien kielenkäyttöön luuseri-sana ja Nylon Beatin lyriikka sopii. Ei noin pienet lapset puhu vielä luusereista.
Veikkaan että Benjamin on valittu jo voittajaksi, Signmark jää täpärästi toiseksi, kolmas on itsellenikin arvoitus.
Veitolan ohjelmassa aikoinaan Maaret vaikutti todella aidolta ja sympaattiselta. Kaikkialla muualla näyttää vetävän jotain roolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaret on yhtä huomionhakuinen kuin veljensä.
Tunnet siis heidät ja jotain henkilökohtaista kaunaa sinulla, saitko pakit.
Ihan julkisuudessa on Jarno Limnell ollut.
Yhtä lailla pyydettynä vierailijana ja asiantuntijana kuten on ollut mm M Aaltola. Ei he itse tunge televisioon eikä muuhun mediaan, vaan heitä pyydetään. Limnell kyberturvallisuuden työelämäproffa ja toimii dosenttina Maanpuolustuskorkeakoulussa, Jyväskylän ja Tampereen yliopistossa.
Laulaja ei nyt vedä kyllä parastaan.