Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaret on yhtä huomionhakuinen kuin veljensä.
Tunnet siis heidät ja jotain henkilökohtaista kaunaa sinulla, saitko pakit.
Ihan julkisuudessa on Jarno Limnell ollut.
Yhtä lailla pyydettynä vierailijana ja asiantuntijana kuten on ollut mm M Aaltola. Ei he itse tunge televisioon eikä muuhun mediaan, vaan heitä pyydetään. Limnell kyberturvallisuuden työelämäproffa ja toimii dosenttina Maanpuolustuskorkeakoulussa, Jyväskylän ja Tampereen yliopistossa.
Aaltola nyt on vähintään yhtä huomionhakuinen. Jos yhden kerran pyydetään kommentoimaan jotakin, siitä saattaa tulla jatkossa tapa henkilön itsensä aloitteellisuudesta ja pian kommenttia tuleekin aina ja pyytämättä, joka ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä lailla pyydettynä vierailijana ja asiantuntijana kuten on ollut mm M Aaltola. Ei he itse tunge televisioon eikä muuhun mediaan, vaan heitä pyydetään. Limnell kyberturvallisuuden työelämäproffa ja toimii dosenttina Maanpuolustuskorkeakoulussa, Jyväskylän ja Tampereen yliopistossa.
Aaltola on omaan itseensä rakastunut opportunisti, huono esimerkki.
Tuo oli kyllä niin surkeaa askel- ja rytmikohellusta Sonjalta, että voi tönkköys.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Benjamin on valittu jo voittajaksi, Signmark jää täpärästi toiseksi, kolmas on itsellenikin arvoitus.
Kolmanneksi ehkä Ansku & Jaakko, Sonja & Matti?
Tekikö korot Sonjalle tepposet..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nämä pissikset uutisia ym, katso.
Näkevät luonteen naamasta.
Hitto, vihkoon meni nyt Sonjalla, mutta upee look!
Ei hyvä ollenkaan, Sonja ja Matti. Sonja sekoili oikein urakalla. Lattialle tullessaan Sonjasta välittyy fiilis "tiedän että olen niin hyvä, katsokaa".
Voi harmi. Onnistuessaan olisi ollut huippu esitys. Ihanat vaate- ja hiustyylit ja nyt musiikki sopi hyvin tanssityyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaltola nyt on vähintään yhtä huomionhakuinen. Jos yhden kerran pyydetään kommentoimaan jotakin, siitä saattaa tulla jatkossa tapa henkilön itsensä aloitteellisuudesta ja pian kommenttia tuleekin aina ja pyytämättä, joka ohjelmassa.
Satun tietämään, ettei kukaan tarjoudu itse johonkin asiantuntijan rooliin tv: ssä, vaan tuottaja pyytää ja etsii osallistujat.
Jorma taas hehkuttaa Mattia..
Tuossa taas näkee tuomarien puolueellisuuden... Sonjalle paremmat pisteet kun muut ovat vastaavassa tilanteessa saaneet vitosta.
Liian hyvät pisteet Sonjalla ja Matille.
Oho aika hyvät pisteet vaikka meni ihan plörinäks.
Jotenkin jäykkää menoa Maaretilta. Positiivista hieno mekko.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä ollenkaan, Sonja ja Matti. Sonja sekoili oikein urakalla. Lattialle tullessaan Sonjasta välittyy fiilis "tiedän että olen niin hyvä, katsokaa".
Tuomarien pisteistä ei kyllä huomaa. Sonjan epäonnistumisesta yhtä paljon pisteitä kun joidenkin parien onnistumisesta :D
Joo, Rakastuin mä luuseriin -kappaleen hahmoiksi olisi sopinut paremmin teinit tai bilettävät parikymppiset. Nyt oli vähän hassua, että noin pienet lapset tanssi tuollaisten sanojen tahtiin.