Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL

Vierailija
04.08.2022 |

Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?

Kommentit (6165)

Vierailija
2601/6165 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, kun Alma putosi. Ihmeen jäykät jalat noinkin nuoreksi ihmiseksi.

Mikä Almalla on, kun usein suu mutruaa. Onko liian isot "uudet" hampaat.

Tekohampaiselta mummolta näyttää nyt. On kyllä laitattanut kaikenlaista...

Veikkaisin että näyttäisi luomuna paremmalta. Eikö se joskus vielä näyttänyt Anna Abreulta?

Vierailija
2602/6165 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuomaristo oli epätasa-arvoinen. Beni ärsyttävä, minä minä minä........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/6165 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sonja olisi upean näköinen pari esim. Samin tai Anssin kanssa. Matti ei tuo hänelle oikeutta. 

Matti tekee koreografian, opettaa ja saa Sonjan loistamaan. Millä ihmeen asiantuntemuksella väität, että joku muu olisi parempi?

Matti näyttää välillä siltä, että vihaa olla tuolla :D mutta ei tietenkään vihaa kun viihtyy vuodesta toiseen. Hän on vain sosiaalisesti kankea. On varmasti yks parhaimpia opettajia, koska hänen kanssaan aina menestytään.

Niin muuten näyttääkin :D

On sellainen silmiään pyörittelevän oloinen, sellainen EVVK. Varmaan tahatonta, mutta se vaikutelma syntyy :)

Samista on tullut ainakin mulle ihan uusi, herkkä puoli esiin. Tykkään ihan hirveästi hänestä, vaimonsa Jutta myös ihana.

Vierailija
2604/6165 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi miten kammottavat vibat tulee tosta Heidi Sohlbergin miehestä 😱

Sama. Lehtikuvissa aina kamera tärkeämpi kuin Heidi. Nytkin huomasi heti kun kuvattiin.

Kuka on Heidi Sohlbergin mies?

ennnen oli rikas ja komea mies

Ei kun tarkoitin näistä tanssijoista, eikö täällä mainittu, että hänen exänsä on mukana? Kuka? 

Kuuro Signmark on styylannut Heidin kanssa. Mutta jätti hänkin Heidin. Ei siitä mitään tullut. Oli vielä silloin aviossa koulukaverini Sohlbergin kanssa.

Apua, mies on siro kuin mikä ja Heidi sellainen mörssäri.

Nyt on Heidillä vihdoin sopiva mies. Heidikin saa näyttää naiselta sen rinnalla.

Ja se että mies on linssilude, on varmaan vaan ihan hyvä asia, jos vaimo haluaa tuoda hänet tuolla tavalla julkisuuteen.

Vierailija
2605/6165 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa, kun Siim ja Katri epäonnistuivat siinä Saarenmaan valssissa. Mun silmään näytti kuin Katri olisi ollut vähällä kaatua?! Ei mennyt yhtään hyvin ja se oli heille niin tärkeä tanssi :(

Vierailija
2606/6165 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Lehtikuvissa aina kamera tärkeämpi kuin Heidi. Nytkin huomasi heti kun kuvattiin.

Joku nobody aika iäkäs. Heidi ilmoitti leuhkana, että on rakennusalalla antaen ymmärtää, että joku multimiljonääri grynderi, kun jätkä on tavallinen kaivinkoneen kuljettaja 😂

Mikä se Heidi sitten sun mielestä on? Mun mielestä yks paskimman näköisiä missejä mitä meillä on koskaan ollut. Jäänyt vaan kynsin hampain vuosikymmeniksi roikkumaan julkisuuteen. Täys tarvis koko eukko.

Joo, ei erityisen kaunis. Nyt kun on lyhyt tukka näkyy  hyvin isot korvat ja  pitkä pää. Tarvitsee näköjään aina olla esillä 

Heidi on antanut ns. kasvot syövälle ja auttanut lukemattomia ihmisiä kamppailussa syöpänsä kanssa. Vapauttanut näin yhteiskunnassa keskustelut syövästä ja miten todella pahastakin tilanteesta voi selvitä. Siinäpä isot korvat merkkaavat aika vähän. En ole Heidin ihailija, mutta hänen teoilleen nostan kyllä hattua!

Vierailija
2607/6165 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benjamin sais tippua seuraavaks, mut se nyt pysyy finaaliin asti, valitettavasti, tyypillä noussu kaikki nesteet päähän. :(

Se oli hiton hyvä siinä yhdessä armeijaohjelmassa, toisin kuin ne muut homot.

Kuten esim. Ellu joka tuli toiseksi?

Vierailija
2608/6165 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siikajoen Ruukista lähtöisin oleva Katri Mäkinen tanssinopettaja puhui viroa ja annettiin ymmärtää , että hänellekin on juuret Virossa.

Oon ymmälläni, kuinka Viro linkittyy Katriin.

Vierailija
2609/6165 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siikajoen Ruukista lähtöisin oleva Katri Mäkinen tanssinopettaja puhui viroa ja annettiin ymmärtää , että hänellekin on juuret Virossa.

Minun tietoni mukaan Kauniissa Katrissa virtaa aimo annos virolaista verta. Toinen vanhemmista ainakin on virolainen alkuperältään ja ehkä Katrikin?

Vierailija
2610/6165 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku nobody aika iäkäs. Heidi ilmoitti leuhkana, että on rakennusalalla antaen ymmärtää, että joku multimiljonääri grynderi, kun jätkä on tavallinen kaivinkoneen kuljettaja 😂

Mikä se Heidi sitten sun mielestä on? Mun mielestä yks paskimman näköisiä missejä mitä meillä on koskaan ollut. Jäänyt vaan kynsin hampain vuosikymmeniksi roikkumaan julkisuuteen. Täys tarvis koko eukko.

Sehän oli aivan liian iso missiksi jo silloin kun se valittiin. Muut tytöt jotain XS-kokoa ja tää reuhake XL-mitoissa. Ei olisi voinut ikinä tehdä mallintöitä.

Ja höpsistä. Käy katsomassa kuvia 21v takaa joista näkee että oli aivan missinmitoissa silloin. Jossain lienee mitatkin mitä ne olivat.

Vierailija
2611/6165 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän jääkiekkokaukalossa ukot keskenään pelaavat ja ottavat painien kontaktia ja nyhjäävät nurkissa. Kas kun ei syytetä homostelusta. Tanssiirheilu tai - taide voidaan hyvin tehdä myös saman sukupuolen kesken , eikä ole kyse homostelusta.

Nuo homofobiset ihmiset ei varmaan voi katsoa ainakaan painia ollenkaan:D Siinä vähäpukeiset miehet toisissaan kiinni todella intiimisti.

Painia nyt ei pysty katsomaan kukaan tervepäinen.

Vierailija
2612/6165 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri on syntynyt 1986 Virossa. Perhe muutti Suomeen 1995. Aloitti tanssiharrastuksen 7-vuotiaana Virossa.

Vierailija
2613/6165 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri on syntynyt 1986 Virossa. Perhe muutti Suomeen 1995. Aloitti tanssiharrastuksen 7-vuotiaana Virossa.

Vierailija
2614/6165 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benjamin sais tippua seuraavaks, mut se nyt pysyy finaaliin asti, valitettavasti, tyypillä noussu kaikki nesteet päähän. :(

Se oli hiton hyvä siinä yhdessä armeijaohjelmassa, toisin kuin ne muut homot.

Kuten esim. Ellu joka tuli toiseksi?

Ellu onkin taasen lesbo.

Vierailija
2615/6165 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma antoi Sonjalle kympin, koska Sonja puhui niin nätisti bonusvanhemmista ja -isovanhemmista. Jormahan on ollut itsekin bonusisä Helenan pojalle. No tanssi se Sonja kyllä upeasti myös.

Vierailija
2616/6165 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton ikäsen oikea nimi ei voine olla jarkka. Onko tehny jotain menneisyydessä ja vaihtanu nimensä. Toivottavasti morsian on tietoinen jos jotain on.

Tuon ukon takia morsian kuitenkin tekee kaikkensa ollakseen hoikka vihkipäivänään ja varmaan ex-missistatuskin vaikuttaa. Kaupallisessa yhteistyössä käy jossain hoitotolassa makaamassa laitteessa, jonka pitäisi poistaa läskit.

Vierailija
2617/6165 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton ikäsen oikea nimi ei voine olla jarkka. Onko tehny jotain menneisyydessä ja vaihtanu nimensä. Toivottavasti morsian on tietoinen jos jotain on.

"Kiva" nimi; Jarkka Pikkarainen. Haluaakohan Heidikin olla Pikkarainen? Vaikka ei olekaan kovin pikkarainen.

Vierailija
2618/6165 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kuulevinani että ensi lähetyksessä, kun on euroviisuteema, sinne pölähtää Krista S.? Sit ei taaskaan pysty kuuntelemaan...

Kuulit oikein. Kyllä Krista Siegfrids tulee ensi sunnuntaina lähetykseen. Onhan hänellä poikkeuksellisen paljon energiaa verrattuna tyypillisiin suomalaisiin. Minusta ihan kiva piristysruiske silloin tällöin nähtynä/kuultuna.

Vierailija
2619/6165 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kestä sitä kristan muovista koohkausta. Euroviisuteema on vaan keino lätkiä vähemmistöt koloistaan kansan silmille. En tykkää.

Onko pakko katsoa?

Vierailija
2620/6165 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kestä sitä kristan muovista koohkausta. Euroviisuteema on vaan keino lätkiä vähemmistöt koloistaan kansan silmille. En tykkää.

Kaivaudu sinä sinne koloon ohjelman ajaksi. Me muut pidetään hauskaa!😄

Ketju on lukittu.