Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Vierailija kirjoitti:
Ensvuonna Sonja Vapun tilalle juontajaksi. 👍
Luonnostaan siirtyy takavasemmalle kun on ilmeisesti tulossa perheenlisäystä, tuskin on lihottanut itseään tuohon pisteeseen ammatikseen televisiossa.
Vierailija kirjoitti:
Miten sonja voi olla hirviniemen kaa? Fiksu nainen ja se koomikko, mikä vetää?
Luulen, että seksuaalinen vetovoima pitää Sonjan Akun lakanoissa. Sitä ei voi järjellä selittää, kun kahdella ihmisellä hekumoi keskenään. Sonjalla oli muuten yksi illan kauneimmista puvuista. Jos, ei kaunein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erkkuhan on hyvä ja lämmin juontaja! Tykkään.
Erkku on ihan hyvä silloin kun ei yritä olla hauska. Suomen huonoimpia "koomikkoja", mutta tässä ohjelmassa on ihan henkilö paikallaan. Toivottavasti vielä Vappu menisi vaihtoon ensi kaudeksi.
Erkku on liikaa Putous sopiakseen tähän formaattiin. Tässä pitäisi olla karismaa ja vanhan ajan charmia. Esim. Jaakko Loikkanen olisi oiva juontaja tähän. Toimittajana osaa vuorovaikutuksenkin paremmin kuin "yritän olla hauska ja innostunut" Erkku.
Veikkaan vaan Jaakon innostuvan tanssimisesta niin paljon, että on itse opettamassa ensi kaudella.
No höpö höpö nyt. Ei hän opettaja voi olla, kun itse on ihan aloittelija vielä.
Hän on erittäin lahjakas. Kaiken lisäksi hyvin nopea ja innokas oppimaan. Ans kattoo ny.
Tanssinopettajaksi päätyy, kun tanssiuraa on takana vähintään 15v. Jaakko voi tämän ohjelman jälkeen vetää maksimissaan satujumppaa 1-2-vuotiaille. Mitenkään siis hänen taitojaan väheksymättä, mutta ei tanssinopettajaksi ihan muutaman viikon harjoittelulla kukaan pysty.
Eikä Jaakko täysjärkisenä sellaista ole haaveillutkaan/puhunut.
Oli ehdottoman oikein, että Joel putosi. Ensiviikolla uudet tanssit.
Joel on jatkamassa tanssiharrastustaan ja menossa Jannin kanssa tanssitunneille.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/joel-harkimo-ja-tiia-elg-putosivat-…
Vierailija kirjoitti:
Ansku ja Jaakko olivat ihan ylivoimaisia. Anskusta olen aina tykännyt. Nätti ja hyvä tanssija. Pienen särön mieleeni aiheuttaa lesbosuhde Elinan kanssa.
Voi jeesus mitä väliä jollain lesbosuhteella.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Onko teistä laventeli kaunis väri ? Siis se, minkä väriset olivat uutistenlukijan ja opensa vaatteet.
On, mutta ei sopinut tähän noin käytettynä, tanssijat sulivat taustaan. Minusta quickstep näyttää upealta silloin, kun jalkojen nopea liike näkyy selvästi. Nyt vaaleat leveät lahkeet vaaleaa taustaa vasten veivät tehoa tanssin kauneudesta. Minulla on kyllä vanhat silmät.
Vierailija kirjoitti:
Ansku ja Jaakko olivat ihan ylivoimaisia. Anskusta olen aina tykännyt. Nätti ja hyvä tanssija. Pienen särön mieleeni aiheuttaa lesbosuhde Elinan kanssa.
Kyllä, oli kiva nähdä Ansku onnellisena nauramassa, kun sai tanssia kunnolla. Viime kaudella joutui hinaamaan sitä maitovalasta perässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, oli kiva nähdä Ansku onnellisena nauramassa, kun sai tanssia kunnolla. Viime kaudella joutui hinaamaan sitä maitovalasta perässään.
Onpa rumaa puhetta. Ansku joka tapauksessa rakastui tähän tähtioppilaaseensa.
Vierailija kirjoitti:
Aina ihmetyttää kun lukee tällaisia kommentteja. Ihan toisissaanko joitakin ihmisiä häiritsee toisten seurustelusuhteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle ehkä ei väliä mutta mua ällöttää. Varsinkin, kun Elina kutsuu Anskua omaksi pikkulespokseen kuin jotain höhlää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ihmetyttää kun lukee tällaisia kommentteja. Ihan toisissaanko joitakin ihmisiä häiritsee toisten seurustelusuhteet?
Kyllä se ihminen siellä tanssin takana kiinnostaa, tottakai.
Onkohan Joel sanonut läheisilleen, etteivät äänestä tuhansilla euroilla, koska jengi tajuaa sen. Tippui sitten mielummin ajallaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle ehkä ei väliä mutta mua ällöttää. Varsinkin, kun Elina kutsuu Anskua omaksi pikkulespokseen kuin jotain höhlää.
Miksi sitten seuraat heitä niin tarkkaan että tiedät senkin miksi he toisiaan kutsuvat? Minuakin ärsyttää Elina (ei todellakaan lesbouden takia) enkä siksi seuraa hänen someaan tai lue uutisia hänestä. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helkuttia se sinulle kuuluu, pidä huoli omasta elämästäsi.
Jaakko on tällä hetkellä minun suosikkini.
Itse katson aina päivän parhaan suorituksen, en ns. Fanita ketään erityisesti. Hyvä esitys on hyvä ja huono on huono, oli parketilla kuka vaan. Yleensä on kärkikaksikkoon jääneetkin ne parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Eivät olleet ylivoimaisia.
Sonja oli teknisesti illan paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät olleet ylivoimaisia.
Sonja oli teknisesti illan paras.
Joo, ehkä teknisesti olikin paras mutta Sonjan esitykset jättävät kylmäksi. Valitettavasti.
Alma ja Aleksi ärsyttäviä! En kato enää ohjemaa koska Joel tippui pois pelistä!!!