Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL

Vierailija
04.08.2022 |

Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?

Kommentit (6165)

Vierailija
2141/6165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katson aina päivän parhaan suorituksen, en ns. Fanita ketään erityisesti. Hyvä esitys on hyvä ja huono on huono, oli parketilla kuka vaan. Yleensä on kärkikaksikkoon jääneetkin ne parhaat.

Huh, olipas päänsärkyä aiheuttava kommentti. Ei mitään tolkkua.

Vierailija
2142/6165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei kahta sanaa: Sonja on paras, sitten uutistenlukija. Muut vastaantulijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/6165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ansku ja Jaakko olivat ihan ylivoimaisia. Anskusta olen aina tykännyt. Nätti ja hyvä tanssija. Pienen särön mieleeni aiheuttaa lesbosuhde Elinan kanssa.

Eivät olleet ylivoimaisia.

Sonja oli teknisesti illan paras.

Joo, ehkä teknisesti olikin paras mutta Sonjan esitykset jättävät kylmäksi. Valitettavasti.

Ei minua. Minulle eilinen esitys kolahti eniten. Oli ulkoisesti kyllä hillitty, täysin sininen pukuja myöten, mikä oli ristiriidassa tangon kanssa. Verrattuna esim. Twin Peaksin punaiseen. Mutta ehkä osin just siinä hallitussa viileydessä yhdistettynä tangon tunnekyllyyteen oli se taika.

Vierailija
2144/6165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla osui jakson alussa korvaan hyvällä tavalla Erkun sanat, kun hän sanoi Signmarkin olevan "visuaalisen kielen taituri". Minun mielestäni sana 'visuaalinen kieli' kertoo sen kielen olemuksesta enemmän kuin 'viittomakieli', koska se ei ole pelkkää käsien heiluttelua se kieli.

Eikös Vappu sanonu tän eikä Erkku? 🤔

Vierailija
2145/6165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse katson aina päivän parhaan suorituksen, en ns. Fanita ketään erityisesti. Hyvä esitys on hyvä ja huono on huono, oli parketilla kuka vaan. Yleensä on kärkikaksikkoon jääneetkin ne parhaat.

Huh, olipas päänsärkyä aiheuttava kommentti. Ei mitään tolkkua.

Lukihäiriö?

Vierailija
2146/6165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Puron kylmyys ja tyly olemus aiheuttavat sen, että kaikki hänen ja parinsa tanssit eivät tunnu miltään. Ei minkäänlaista positiivista tunnetta katsojassa, ainakaan minussa.

Vierailija
2147/6165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

– En muista, koska viimeksi olisin ollut TTK-parini kanssa illan paras pari. Se oli yllätys, mutta pakko sanoa, että Jaakko kyllä veti esityksen todella hyvin, Bergström jatkoi.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009093458.html

Vierailija
2148/6165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sonja voi olla hirviniemen kaa? Fiksu nainen ja se koomikko, mikä vetää?

Ovatko teidän puolisot sellaisia, että kaikki hyväksyy? Tai ymmärtää. Onko se peruste puolison valinnalle?

Vierailija
2149/6165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sattuu korviin. Tämä on suoranainen r'iskaus tälle tangolle. 

Alan olla entistä vakuuttuneempi siitä, että kyse on pitkälti äänentoistosta. Itse kun en kiinnitä mitään huomiota hänen ääneensä, mut täältä saan lukea, että onkin ollut ihan kamala. Ei minullakaan kuitenkaan ihan mikä tahansa mene läpi.

Tai sitten vain monilla on hyvin erialinen maku kuin sinulle. Olisiko ihan mahdoton ajatus?

Toki musiikkimakuja on monta. Tuo tango pitää esittää mahtipontisesti kuten esitettiin. Ei ollenkaan hennolla, heikolla j piipittävällä äänellä. Pitää olla voimakas tunnelataus ja ilmaisu. Aivan oikein meni.

Mutta kun muutamat ovat ottaneet ns " hampaisiinsa" niin mikään ei kelpaa. Ehkä henk.kohtaiset syyt taustalla...

Miksi sinulle on noin vaikea sulattaa sitä, että kaikki eivät pidä sinun suosikkilaulajastasi? Eihän sitä muissakaan asioissa ihmisillä ole samanlaisia mieltymyksiä eikä siihen liity mitään henkilökohtaista. Ihmiset nyt vain ovat erilaisia ja pitävät eri asioista. 

Tässä langassa on nyt useampi kommentoija. En erityisesti pidä tai ole pitämättä tästä laulajasta. Se just, ettei tule erityisesti läpi mitenkään. Toisille on sitten ihan korvia repivää häntä kuunnella. Siksi mietin, josko kyse on lähinnä äänentoistosta. Musiikkia kuuntelen paljon, ja on myös niitä esityksiä, joista sielu itkee. Eikä hyvällä siis. He, jotka ovat olleet paikanpäällä, ovat kokeneet ihan hyvänä laulajana.

Vierailija
2150/6165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sonja voi olla hirviniemen kaa? Fiksu nainen ja se koomikko, mikä vetää?

Ovatko teidän puolisot sellaisia, että kaikki hyväksyy? Tai ymmärtää. Onko se peruste puolison valinnalle?

Hyvä pointti. Itselleen kait sitä ensisijaisesti kumppanin valikoi.

Vierailija
2151/6165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Signmark illan kolmanneksi huonoin, kuten pisteet antavat ymmärtää?

Peukku ylös = kyllä, oli kolmanneksi heikoin tanssija eilen

Peukku alas = tuomareilla on Synsamilta vain kehykset, eivätkä nähneet Signmarkin todellista osaamista

Vierailija
2152/6165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti Puron kylmyys ja tyly olemus aiheuttavat sen, että kaikki hänen ja parinsa tanssit eivät tunnu miltään. Ei minkäänlaista positiivista tunnetta katsojassa, ainakaan minussa.

Joillakin on kummallisia pakkomielteitä määrättyihin tanssijoihin,

Mattia inhotaan vissiin jonkun sadan vuoden takaisen ohjelman takia, joku blenderijuttu.

Maaret on joidenkin silmätikkuna samoin kun Vappu, mikään ei kelpaa.

Hävittäkää televisio ja muuttakaa kuoppaan.

Luulisi olevan vaikea elämä itsensä kanssa.

2153/6165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liivik sai aivan liikaa pisteitä vaikka liukasteli tanssiessaan.

Tätä minäkin jäin ihmettelemään. Tanssi oli parempi kuin viime viikolla toki, mutta ei tuon ysirivin arvoinen missään nimessä. Sonja sai huonommat pisteet, vaikka tanssi paremmin.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2154/6165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsi läpinäkyvä sininen pitsipuku, oliko sitten tarkoitus että alushousut häämättää läpi, mutta esitystä katsottaessa se häiritsi silmää ja asuta jäi ikkunaverhovaikutelma. ja oliko se Sonjan vai jonkun muun.

Vierailija
2155/6165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Helenius vaikuttaa tosi kivalta opettajalta, samoin Ansku. Molemmat ovat ystävällisen oloisia. Heidän oppiinsa menisi mielellään. 

Vierailija
2156/6165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkimon olisi pitäny pudota ekana mutta koska faija ja sukunimi ja suunnilleen putinin siunaus niin tuomarit eivät pudottaneet.

Vierailija
2157/6165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harkimon olisi pitäny pudota ekana mutta koska faija ja sukunimi ja suunnilleen putinin siunaus niin tuomarit eivät pudottaneet.

Minä en ainakaan äänestä kenenkään sukunimen takia, vaan äänestän henkilöä, joka on sympaattinen ja yrittää parhaansa sekä haluaa oppia. Joel Harkimo oli sellainen, ja siksi äänestin häntä.

Vierailija
2158/6165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaitue tippui ennen puujalka Harkimoa niin onhan se outoa, oisko kybervaikuttamista? Ei kai vaan hussi oo rahan perään kun on valinnut noin plösön ukon, isänsä yritti tehdä jääkiekkoilijaa mutta viihtyi paremmin sipsipussin ja teeveen parissa

Janni Hussi on valinnut sympaattisen ja mukavan nuoren miehen. Onnea pariskunnalle loppuelämään.

Vierailija
2159/6165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on kummallisia pakkomielteitä määrättyihin tanssijoihin,

Mattia inhotaan vissiin jonkun sadan vuoden takaisen ohjelman takia, joku blenderijuttu.

Maaret on joidenkin silmätikkuna samoin kun Vappu, mikään ei kelpaa.

Hävittäkää televisio ja muuttakaa kuoppaan.

Luulisi olevan vaikea elämä itsensä kanssa.

En ole nähnyt tuota ohjelmaa, jossa Puro ja blenderi esiintyivät. Olen muodostanut mielipiteeni Purosta kaikkien näiden vuosien aikana, jotka hän on TTK:ssa tanssinut. Miten hän kohtelee tanssiparejaan, jos ei ole tyytyväinen näiden tansseihin ja millaista naamaa hän TV:ssä näyttää. Minusta Puro on erittäin tylyn oloinen ja ylimielinen.

Vierailija
2160/6165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On yhtä paksu ja tönkkö keskivaratolstaan, kuin nyt Vappu, joka ilmeisesti on raskaana aika pitkällä.

Oksetti se Joelin tekovaatimattomuus ja mä oon niin reilu ja symppis kaveri asenne.

Kun ei se ole ollenkaan totta. Jos olisi, niin Jolle ei olisi äänestänyt, että leipäjonolaisia ei saa auttaa.

Kielsi Hurstilta pienen avustuksen.

Mahtaako olla hyvä omatunto, kun mässäilee Hjalliksen yltäkylläisten pöytien ääressä oligarkkien kanssa ?

Hjallis Harkimo on lahjoittanut Diili-palkkionsa Hurstin hyväntekeväisyysjärjestölle.

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1313655

Ketju on lukittu.