Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erkkuhan on hyvä ja lämmin juontaja! Tykkään.
Erkku on ihan hyvä silloin kun ei yritä olla hauska. Suomen huonoimpia "koomikkoja", mutta tässä ohjelmassa on ihan henkilö paikallaan. Toivottavasti vielä Vappu menisi vaihtoon ensi kaudeksi.
Erkku on liikaa Putous sopiakseen tähän formaattiin. Tässä pitäisi olla karismaa ja vanhan ajan charmia. Esim. Jaakko Loikkanen olisi oiva juontaja tähän. Toimittajana osaa vuorovaikutuksenkin paremmin kuin "yritän olla hauska ja innostunut" Erkku.
Veikkaan vaan Jaakon innostuvan tanssimisesta niin paljon, että on itse opettamassa ensi kaudella.
Yhtä todennäköistä kuin se, että minusta tulee heti kansalaisopiston Saksa 1 kurssin jälkeen saksan kielen lehtori.
Kerttu toimii Oriveden kaupungin liikunnanohjaajana sekä opettajana tamperelaisessa tanssiseurassa.
https://kotiseutu-uutiset.com/ajankohtaista/2022/08/08/liperilaisosaami…
Tiia pois ja tilalle esim.Susa Matson tai Kia Lehmuskoski. Tai miksei joku tuntematonkin - tuolla on todella paljon hyviä naistanssiopettajia. Anniina ja Kerttu ovat ansainneet hyvin paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erkkuhan on hyvä ja lämmin juontaja! Tykkään.
Erkku on ihan hyvä silloin kun ei yritä olla hauska. Suomen huonoimpia "koomikkoja", mutta tässä ohjelmassa on ihan henkilö paikallaan. Toivottavasti vielä Vappu menisi vaihtoon ensi kaudeksi.
Erkku on liikaa Putous sopiakseen tähän formaattiin. Tässä pitäisi olla karismaa ja vanhan ajan charmia. Esim. Jaakko Loikkanen olisi oiva juontaja tähän. Toimittajana osaa vuorovaikutuksenkin paremmin kuin "yritän olla hauska ja innostunut" Erkku.
Veikkaan vaan Jaakon innostuvan tanssimisesta niin paljon, että on itse opettamassa ensi kaudella.
No höpö höpö nyt. Ei hän opettaja voi olla, kun itse on ihan aloittelija vielä.
Hän on erittäin lahjakas. Kaiken lisäksi hyvin nopea ja innokas oppimaan. Ans kattoo ny.
Tanssinopettajaksi päätyy, kun tanssiuraa on takana vähintään 15v. Jaakko voi tämän ohjelman jälkeen vetää maksimissaan satujumppaa 1-2-vuotiaille. Mitenkään siis hänen taitojaan väheksymättä, mutta ei tanssinopettajaksi ihan muutaman viikon harjoittelulla kukaan pysty.
Tiian miehet ei oo ikinä menestyneet kisassa
Jutta Helenius takaisin Tiian tilalle opettajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Halusi itse olla pois, joten ei onnistu. Eikä tämä ole mikään huutoäänestys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusi itse olla pois, joten ei onnistu. Eikä tämä ole mikään huutoäänestys.
Sami sanoi viime kaudella, että Jutta halusi pienen breikin, kun oli ollut kahdeksan kautta putkeen. Nyt breikki on jo kahden kauden mittainen. Toivottavasti Jutta palaisi opettajaksi ensi kaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anniinassa ja Kertussa on jotain samaa. Heidän olemuksissaan ja tavassaan tehdä koreografioita.
Ovatkohan olleet saman tanssikoulun opissa molemmat, jos eritavalla opettavat kuin "vanhat" TTK-opettajat.
Molemmathan ovat ihan uusia opettajia, ja ovat saaneet varmaan uudempaa opetusta kuin nuo muut.
Eivät ole olleet samassa tanssikoulussa.
Ihan samat oppi-isät- ja äidit heillä kuin vanhemmilla opettajillakin.
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Sonja yltää vielä korkealle.
No yltää yltää varmasti, kun on noin pitkä nainen. Ei tartte korokkeita jalkojen alle, että yltäis ylähyllylle.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa ärsyttämään tuo sir ja lady höpötys.
Vappu on Jyrki69-fani. 😅
"Jes söör, ai kän buugi.....if jyy stei, jyy känt gou wrong...ai kän buugii, buugi wuugii ool nait loooooooong..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sattuu korviin. Tämä on suoranainen r'iskaus tälle tangolle.
Alan olla entistä vakuuttuneempi siitä, että kyse on pitkälti äänentoistosta. Itse kun en kiinnitä mitään huomiota hänen ääneensä, mut täältä saan lukea, että onkin ollut ihan kamala. Ei minullakaan kuitenkaan ihan mikä tahansa mene läpi.
Tai sitten vain monilla on hyvin erialinen maku kuin sinulle. Olisiko ihan mahdoton ajatus?
Toki musiikkimakuja on monta. Tuo tango pitää esittää mahtipontisesti kuten esitettiin. Ei ollenkaan hennolla, heikolla j piipittävällä äänellä. Pitää olla voimakas tunnelataus ja ilmaisu. Aivan oikein meni.
Mutta kun muutamat ovat ottaneet ns " hampaisiinsa" niin mikään ei kelpaa. Ehkä henk.kohtaiset syyt taustalla...Miksi sinulle on noin vaikea sulattaa sitä, että kaikki eivät pidä sinun suosikkilaulajastasi? Eihän sitä muissakaan asioissa ihmisillä ole samanlaisia mieltymyksiä eikä siihen liity mitään henkilökohtaista. Ihmiset nyt vain ovat erilaisia ja pitävät eri asioista.
Itse en laita haukkuviestejä jos en tykkää esiintyjästä, asutaan, ulkonäöstään jne..
Mitä sillä voittaa tai mitä siitä saa voi kysyä ja olen sen itseltäni kysynyt muinoin, jos niin teen? Totesin, etten saa hyvää oloa saati tyydytystä joten ei ole mitään järkeä muuttaa toimintatapaa.
Ilmeisesti te/ he saatte suurtakin tyydytystä jotka harrastatte haukkumista, solvaamista kaikilta osin mitä ja mistä voi ihmistä rämpiä ja raastaa ja arvostella.
Minulla osui jakson alussa korvaan hyvällä tavalla Erkun sanat, kun hän sanoi Signmarkin olevan "visuaalisen kielen taituri". Minun mielestäni sana 'visuaalinen kieli' kertoo sen kielen olemuksesta enemmän kuin 'viittomakieli', koska se ei ole pelkkää käsien heiluttelua se kieli.
Vierailija kirjoitti:
Miten sonja voi olla hirviniemen kaa? Fiksu nainen ja se koomikko, mikä vetää?
Yhteinen huumorintaju? 🤔
Ensvuonna Sonja Vapun tilalle juontajaksi. 👍
Vierailija kirjoitti:
Joelilla oli hassu tanttu. No ensi kerralla Maaret veks.
Tanttu?
Vierailija kirjoitti:
Ensvuonna Sonja Vapun tilalle juontajaksi. 👍
Ei missään tapauksessa, pysyköön vaan siellä omassa ohjelmassaan.
Hän on erittäin lahjakas. Kaiken lisäksi hyvin nopea ja innokas oppimaan. Ans kattoo ny.