Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain koronan 5 minuutin kauppareissulta

Vierailija
03.08.2022 |

On todella ärhäkkä tarttumaan tämä nykyvariantti.

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin sairastin kesäkuussa

Mutta en saanut sitä työreissulta vaan naapurista ja meni just joku pari minuuttia

Ei paha tauti ja nyt on sairastettu pois sitten

Ei sitä sairasteta pois. Sen saa aina uudelleen, jo muutaman kuukauden välein.

Sisarellani oli jo kolmas tartunta tänä vuonna. Jokainen on ollut edellistä pahempi. Jokainen jättää jälkensä aivoihin ja.sydämeen. Suojautuminen on järkevää.

Mun sukulaisella ollut kaksi kertaa. Molemmilla kerroilla yhtä lievä. Vieläpä täysin rokottamattomana molemmat kerrat. On edelleen rokottamaton.

Vierailija
142/150 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä, jotka edelleen yrittävät välttää koronaa kaikin keinoin, ovat vahvoja ehdokkaita Guinnessin ennätyskirjaan aiheella eniten rahaa, aikaa, vaivaa ja huolta turhuuteen tuhlaavina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että minullakin on korona. Olen käynyt kaupoissa ilman maskia muutaman kerran, koska en muistanut ottaa maskeja mukaan. Tänään ollut outo olo, silmät valuvat, kitalaki arka, korvat kutisevat. Vetämätön olo. Ikää 58, pelottaa, jos oireet pahenevat. 3 rokotetta otettu, mutta viimeisimmästä yli 6kk. Pitäisi mennä päiväkotiin töihin 2viikon kuluttua.🤧

Vierailija
144/150 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoli suomea on ollut koronassa jo

Ja minä sain kolmannella kerralla version joka vei sairaalaan 🥳

Oletko rokotettu? Jos olet niin luepa ADE-reaktiosta. Se aiheuttaa juuri tuon. 

Vierailija
145/150 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä voi tietää, että korona tarttui juuri siellä 5 min kauppareissulla?  kai sitä nyt ihminen muuallakin ihmisten ilmoilla liikkuu.

Mä en liiku.

et edes porraskäytävässä ti roskakatosessakaan?

Vierailija
146/150 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurit meni kauppaan kahdestaan, vaikka molemmilla korona. = sikoja

Vierailija
147/150 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päiväkodissa töissä ja altistunut sen tuhat kertaa koronalle tässä muutaman vuoden aikana. Pitänyt siis ihan koronaisia/räkäisiä/kuumeisia lapsia sylissä ja se pk:n höpömaski ollut vähän niin ja näin päässä eli välillä silmillä tai leuan alla tai lapsen nenässä tai unohtunut johonkin. 🙄 En sairastunut.

Jäin keväällä "hermolomalle" ja vetäydyin mökille muutamaksi viikoksi. Siis täysin eristyksiin. Parin viikon jälkeen lähdin käymään pienessä kyläkaupassa ja eiköhän se korona tarttunut sieltä. Ei kyllä ollut maskia naamalla. 😁 Onneksi oli lievä tauti.

Varmaan antoi elimistö luvan sairastua..

Niin ja eristäytyminen heikentää vastustuskykyä. Kun lievästi usein altistuu virukselle, immuunipuolustus oppii taistelemaan sitä vastaan. 

Vierailija
148/150 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen koko ajan käyttänyt maskia ja varonut, kolme rokotusta,

nyt yskää ja lämpöä yms.; testi näyttää negatiivista, ehkä sittenkin joku rajusti tarttuva variantti?

Mikä maski? Ffp2 tai 3 suojaavat, kirurgin maski vuotaa reunoilta.

Vierailija
149/150 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
150/150 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa? Korona on suurelle osalle lievä ja suurin osa sen saa ennemmin tai myöhemmin. Enpä muuten ole koskaan kellottanut kauppareissujani, kaikkea sitä kuuleekin.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02EAoTVuG6j8hVRRNp9BY7…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän