Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön puoliso ei anna nukkua!

Vierailija
03.08.2022 |

Mieheni on työtön ja kuluttaa kaikki yönsä pelaten kavereidensa kanssa tietokoneella. Se ei sinänsä häiritse(pelaan myös itse vapaa-ajallani), mutta hänen on joka ainoa kerta pakko olla ja puhua voicessa näiden kanssa ja jok'ikinen kerta touhu menee kailottamiseksi ja huutamiseksi, ei edes huomaa itse, kun äänenvoimakkuutensa nousee. Olen keskustellut tästä monta kertaa ja pyytänyt, että ei olisi kavereidensa kanssa yöaikaan voicessa, koska en ihan oikeasti saa nukuttua paljoakaan, univelkaa alkaa olla kertynyt sellainen määrä, että en tiedä enää mitä tehdä. Elätän käytännössä häntä eikä hän anna minun nukkua kunnolla rauhassa, jotta jaksaisin käydä siellä töissä. Kuulemma voicessa on pakko olla, koska siten pystyy parhaiten kommunikoimaan toisten kanssa. Olen pyytänyt sitten, että kuiskii ja niin tekeekekin, mutta jossain vaiheessa ääni nousee eikä edes tajua välttämättä sitä itse pelin lomassa. Alan olemaan turta. Ja ei, korvatulpista ei ole apua, heräilen koko ajan. Eikö tässä voi muuta kuin erota?

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ehdottaa hänelle samanlaista vurokausi rytmiä? Nukkuisi kanssasi yöt niin saisi päivällä mesota yksinään..

Arvaa vain olenko ehdottanut ja joo jopa vaatinutkin, mutta hänen pelikaverinsa eivät kuulemma ole päiväsaikaan onlinessa koskaan.

-Ap

Varsinaisia "miehiä" siis.

Vierailija
22/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ehdottaa hänelle samanlaista vurokausi rytmiä? Nukkuisi kanssasi yöt niin saisi päivällä mesota yksinään..

Arvaa vain olenko ehdottanut ja joo jopa vaatinutkin, mutta hänen pelikaverinsa eivät kuulemma ole päiväsaikaan onlinessa koskaan.

-Ap

Etsiköön kavereita jotka on päivällä online. Paljon on kuitenkin niitä, jotka pelaa ja käy päivätöissäkin. Eli nukkuu yöt ja illalla sitten pelaa. Näin ainakin minun kaverimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksais. Omat asunnot molemmille.

Tällaistakin olen ehdottanut, mutta eri asunnot on hänelle kuulemma yhtä kuin ero. Ei ole ollut tällainen aina, lomautettiin vuosi sitten ja homma on karannut täysin käsistä. Mutta alan olemaan äärirajoille joustanut raunio. Omia asuntoja olen töissä silloin tällöin katsellut, mutta pakko myöntää, että tämän lopullisen siirron tekeminen vaatii suurta rohkeutta. Koska edelleen sisimmässäni välitän tästä miehestä edelleen hyvin paljon, mutta tämä ei voi vain jatkua näin. 

-Ap

Se on sitten ero. Tietysti häntä ei haittaa tuhota terveytesi, mutta sinulle siitä voi tulla pysyvät ja invalidisoivat vauriot elimistöön. Kannattaa googletella mitä unideprivaatio tekee ihmiselle. Te eroatte sitten koska hän ei terveydestäsi välitä.

Vierailija
24/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minun pitää saada huutaa kun pelaan yöllä vaikka nainen joka elättää minua ei saisi nukuttua.

Mieti nyt ap pikkuisen.

Vierailija
25/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi muuta kuin erota, jos mies ei lopeta tuota. Tuohan on ihan sadistista. Tai sitten hommaatte niin ison talon, että äijä saa kailottaa toisessa päässä taloa niin isosti kuin haluaa, eikä se kuulu sun nukkumapaikkaan. Kyllä nyt sun pitää nostaa kissa pöydälle ja panna kova kovaa vasten, yöllä mölöttäminen loppuu, että saat nukuttua!

Vierailija
26/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menet nukkumaan ota modeemista virta pois. Voi sitten öisin pelata yksinpelejä.

Vierailija
27/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksais. Omat asunnot molemmille.

Tällaistakin olen ehdottanut, mutta eri asunnot on hänelle kuulemma yhtä kuin ero. Ei ole ollut tällainen aina, lomautettiin vuosi sitten ja homma on karannut täysin käsistä. Mutta alan olemaan äärirajoille joustanut raunio. Omia asuntoja olen töissä silloin tällöin katsellut, mutta pakko myöntää, että tämän lopullisen siirron tekeminen vaatii suurta rohkeutta. Koska edelleen sisimmässäni välitän tästä miehestä edelleen hyvin paljon, mutta tämä ei voi vain jatkua näin. 

-Ap

Mutta ei sekään ole vaihtoehto, että hän vain jatkaa entiseen tapaansa kun hänellä ei ole ongelmaa. Vaikka hänellä ei ole tarvetta muutoksiin niin hänen pitää huomioida myös sinun tarpeesi ja hyvinvointisi kun asutte yhdessä. Jos ei kiinnosta niin sitten ette asu yhdessä. Jos se tarkoittaa eroa niin sitten se on kai eron paikka. Nukkumattomuus ei ole mikään pikku juttu. Minua huolestuttaisi eniten se, ettei miestäsi kiinnosta sinun tarpeesi ja hyvinvointisi.

Vierailija
28/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap googlaat mitä vakavia terveydellisiä haittoja unettomuus aiheuttaa. Ja sitten mietit onko teillä nyt kotona reilu tilanne. 

Vierailija
29/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos vaan hommaat sen oman asunnon ja katsot alkaako miestä kiinnostamaan laittaa teidän suhde ja koko elämänsä kuntoon. Jos ei, niin on jo valmiiksi kämppä missä asua.

Vierailija
30/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mölysika, ansaitset parempaa!

Vierailija
31/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisiä miehiä on yllättävän paljon,naiset elättää ja yhteiskunta elättää,lisää rahaa ollaan prkl työntämässä mieslapsille että jaksavat sitten häiriöiden kerrostalossa yörauhaa ja aamulla aikaisin töihin nousevia ihmisiä! Miksi näitä ei saada kuriin ja laiteta asumaan keskenään? Kerrostalo joka olisi täynnä mieslapsia jotka saa rauhassa pelata pelejään ja mesota yökaudet!??

Vierailija
32/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä tarvitse erota, mutta molemmilla kannattaisi olla omat kämpät. Työttömälle muutenkin parempi asua yksin kuin työssäkäyvän puolison kanssa, niin saa asumistukea eikä sinun tarvitse elättää.

En ymmärrä, miksi ihmiset haluavat väkisin asua yhdessä seurustelukumppaninsa kanssa, jos siitä tulee vain molemmille harmia.

Vierailija
33/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos vaan menisit viikoksi vaikka vanhempiesi luokse nukkumaan ja antaisit miehen havahtua tilanteeseen. Tee selväksi että ette mahdu jatkossakaan samaan asuntoon, jos et saa nukkua yöllä. 

Vierailija
34/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vielä kiristää ap:tä asumaan yhdessä sanomalla, että erilleen muutto on suoraan ero. Haluaa pitää kaiken maksaja/hoitajan ja seksikoneen, ihmisenä ap:lla ei ole hänelle arvoa.

Vierailija
35/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos vaan hommaat sen oman asunnon ja katsot alkaako miestä kiinnostamaan laittaa teidän suhde ja koko elämänsä kuntoon. Jos ei, niin on jo valmiiksi kämppä missä asua.

Kyllä. Ap on hyvä ja ilmoittaa kylmänrauhallisesti lähtevänsä etsimään uutta asuntoa jos tilanne ei muutu heti seuraavasta yöstä alkaen. Ap voi sanoa, että hänen puolestaan ei tarvitse erota, pariskuntana voi jatkaa myös eri osoitteissa, mutta ap on saatava nukuttua öisin. Ja jos mies ei aio tehdä asialle mitään, niin ap totisesti aikoo. 

Vierailija
36/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä meininki päästä takaisin työelämään joskus?

Vierailija
37/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ilman muuta mies käyttäytyy väärin, mutta vähän nauratti tuo AP:n kommentti, että oli pyytänyt miestä kuiskimaan mikrofoniin :D Eihän siinä pelin keskellä mikään kuiskiminen kuulu vaan kyllä siinä ihan oikeasti täytyy joskus jopa huutaa.

Täytyy kyllä kompata muita, ei tässä ole muita ratkaisuja kuin isompi kämppä, mies lopettaa mölyämisen tai ero.

Vierailija
38/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole puhuminen auttanut ja tilanne vain jatkuu niin eihän sinulla ole paljon enää vaihtoehtoja. Laitappas vaikka toriin etsitään vuokra-asuntoa -ilmoitus tulille ja lähde edistämään sellaisen elämän saamista, jossa saat esim. nukkua. :)

Vierailija
39/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on ainoa ratkaisu.

Vierailija
40/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se sika.