Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön puoliso ei anna nukkua!

Vierailija
03.08.2022 |

Mieheni on työtön ja kuluttaa kaikki yönsä pelaten kavereidensa kanssa tietokoneella. Se ei sinänsä häiritse(pelaan myös itse vapaa-ajallani), mutta hänen on joka ainoa kerta pakko olla ja puhua voicessa näiden kanssa ja jok'ikinen kerta touhu menee kailottamiseksi ja huutamiseksi, ei edes huomaa itse, kun äänenvoimakkuutensa nousee. Olen keskustellut tästä monta kertaa ja pyytänyt, että ei olisi kavereidensa kanssa yöaikaan voicessa, koska en ihan oikeasti saa nukuttua paljoakaan, univelkaa alkaa olla kertynyt sellainen määrä, että en tiedä enää mitä tehdä. Elätän käytännössä häntä eikä hän anna minun nukkua kunnolla rauhassa, jotta jaksaisin käydä siellä töissä. Kuulemma voicessa on pakko olla, koska siten pystyy parhaiten kommunikoimaan toisten kanssa. Olen pyytänyt sitten, että kuiskii ja niin tekeekekin, mutta jossain vaiheessa ääni nousee eikä edes tajua välttämättä sitä itse pelin lomassa. Alan olemaan turta. Ja ei, korvatulpista ei ole apua, heräilen koko ajan. Eikö tässä voi muuta kuin erota?

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies"

Vierailija
2/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta yksikään aikuinen ihminen ei käyttäydy kuvaamallasi tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies"

Tällaisia miehiä on nykyään paljon. Olen itsekin eronnut aikoinaan miehen liiallisen pelaamisen takia. Eikä tartte kenenkään sanoa, että olen nipottava akka, koska pelaan myös itse minäkin erilaisia pelejä, ovat mukavaa ajanvietettä, mutta minun ehdoton vaatimukseni on, että velvollisuudet tulee pystyä hoitamaan, muuten pelaaminen on iso ongelma. Ja exäni nimenomaan ei kyennyt hoitamaan velvollisuuksiaan ja vastuitaan pelaamisen ohella. Sai mennä.

-Eri kuin ap.

Vierailija
4/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on, mutta yksikään aikuinen ihminen ei käyttäydy kuvaamallasi tavalla.

En ole ap, mutta voin vannoa, että kyllä näitä on. Varsinkin tänä päivänä.

Vierailija
5/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksais. Omat asunnot molemmille.

Vierailija
6/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna en löytänyt apn tekstistä yhtäkään asiaa mikä kertoisi että tuota suhdetta kannattaisi jatkaa.

Jos ei muuta niin muuttakaa asumaan erilleen ja kummallakin oma talous. Tällöin saat nukkua omassa kodissa rauhassa ja talous hoituu sinulla kun ei tartte elättää miestä.

Vierailija
7/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ehdottaa hänelle samanlaista vurokausi rytmiä? Nukkuisi kanssasi yöt niin saisi päivällä mesota yksinään..

Vierailija
8/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi iso asunto ettei äänet kuulu, tai siirrätte tietokoneen johonkin komeroon jonka vuoraatte äänitiiviiksi.

Vierailija
9/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kailottaa, mitä sinä toisen tekemisiin puutut?

Vierailija
10/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ehdottaa hänelle samanlaista vurokausi rytmiä? Nukkuisi kanssasi yöt niin saisi päivällä mesota yksinään..

Arvaa vain olenko ehdottanut ja joo jopa vaatinutkin, mutta hänen pelikaverinsa eivät kuulemma ole päiväsaikaan onlinessa koskaan.

-Ap

Vierailija
11/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sille selväksi että pää kiinni. Mulla on yläkerrassa tuollainen idari joka pelaa nimenomaan öisin pelejä joskus ihan kaverilaumankin kanssa ja ne huutaa itse ja huudattaa sitä peliä klo 22-07 välin. Sitten näyttävät nukkuvan kun on terrorisoineet koko kerrostalon.

Vierailija
12/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan todellinen ongelma, ettet saa nukuttua. Se haittaa jaksamistasi arjessa, töissä ja on terveydelle vaarallista. Miehesi pitää tehdä asialle jotain. Pelaaminen arkena pitää lopettaa, äänieristetty pelikoppi tai mikä onkaan ratkaisu. Muussa tapauksessa sinä muutat tai hän muuttaa toiseen asuntoon. Älä jää kärsimään. Vaadi ratkaisu.

Vierailija
13/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi taas käsittää. Miksi naiset ottavat tällaisia mieslapsia riesakseen ja vielä elättävät niitä?

Työtön, pelaa yöt ja huutaa. Mikä voisikaan olla ratkaisu?

Vierailija
14/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätä se joka aamu, kun itsekin heräät. Ehkä vihdoin tajuaa, tai sitten ei. Ja toki töistä soittelet sille pitkin aamua. Jonkun mielestä lapsellista, mutta ihan oikeasti jotkut ei tajua, ennenkuin niille tekee samaa. Ja jos ei siitäkään tajua, vaan raivostuu, niin ero on hyvä vaihtoehto.

Vierailija
15/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksais. Omat asunnot molemmille.

Tällaistakin olen ehdottanut, mutta eri asunnot on hänelle kuulemma yhtä kuin ero. Ei ole ollut tällainen aina, lomautettiin vuosi sitten ja homma on karannut täysin käsistä. Mutta alan olemaan äärirajoille joustanut raunio. Omia asuntoja olen töissä silloin tällöin katsellut, mutta pakko myöntää, että tämän lopullisen siirron tekeminen vaatii suurta rohkeutta. Koska edelleen sisimmässäni välitän tästä miehestä edelleen hyvin paljon, mutta tämä ei voi vain jatkua näin. 

-Ap

Vierailija
16/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elätät? Kyllä työtön voi maksaa omat ruokansa ja laskunsa yms.

Vierailija
17/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette asuisi eri asunnoissa? Voitte jatkaa yhdessä olemista, mutta sinä saat nukuttua ja mies saa pelata. Lisäksi sinun ei tarvitse elättää miestä.

Vierailija
18/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta voin vannoa, että kyllä näitä on. Varsinkin tänä päivänä.

Niin... Puhuin aikuisista ihmisistä. Keskenkasvuiset nulikat varmaan voikin käyttäytyä noin.

Vierailija
19/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitkäaikaistyöttömillä naisilla on ihan eri lailla. Joutuu tekemään yksin kaikki kotityöt, ruoka oltava pöydässä, kun ukko tulee töistä. Aamulla pitää keittää kahvit plus tehdä aamupala, kun ukko lähtee töihin. Tee sinäkin ap miehellesi näin.

Vierailija
20/96 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä kannattaa olla tarkkana alusta asti. Jos mies valvottaa sinua tarkoituksella, hän ei rakasta sinua. Piste.

Oma miehenikin pelaa mitä ilmeisemmin voicessa (jos tämä tarkoittaa että juttelee kavereiden kanssa kuulokkeet päässä ja mikki edessä). Laittaa kuitenkin aina mikin pois heti kun menen nukkumaan, eikä minun ole koskaan tästä tarvinnut hänelle sanoa. Tosin hän pelaa myöhään illalla korkeintaan lomilla ja viikonloppuina, arkena lopettaa pelaamisen aiemmin.

Joskus kun itsellä on vapaapäivä edessä olen sanonut että saa pitää äänet päällä, koska en erityisesti häiriinny niistä ja saan joka tapauksessa nukkua pitkään. Harvoin silloinkaan pitää, sillä kokee että keskittyy sitten liikaa siihen nouseeko volyymi turhan korkeaksi.

Älä siedä mitä vain, ap. Etsi itsellesi arvokkaampaa seuraa.