Kannattaako luottaa mieheen, joka suhteen alussa tapaili toistakin naista?
He olivat tapailleet pidempään, sitten mies kohtasi minut ja oli vielä pari kertaa nähnyt tämän naisen kunnes lopetti suhteen ja kertoi naiselle, että on tavannut toisen, jonka kanssa haluaa olla. . Päällekkäisyyttä kesti kuukauden verran. Nyt mies sanoo olevansa rakastunut minuun ja haluavansa parisuhteen kanssani. Hän on pahoillaan, että hoiti suhteen alun niin huonosti. Luottaisitko?
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
No nyt kannattaa ottaa huomioon se, miten kaikki alkoi. Olitko sinä se joka teki aloitteen vai hän? Koska jos aloite tuli sinulta, niin hyvältähän tuo näyttää, mutta jos aloite tuli mieheltä, niin miettisin mitä tapahtuu kun taas tulee joku kiinnostava nainen vastaan.
No, mutta voi kuinka hyvä neuvo... Valitettavasti on ihan todellisuudessakin niitä naisia, jotka iskevät varattuja miehiä. Jos mies sellaiseen lankeaa, niin niitä tulee vastaan ennemin tai myöhemmin.
Petturi mikä petturi.
En ottaisi sarjasuhteilijaa, mutta jokaisella on oma makunsa.
Sitten ei ole enää kysymys tapailusta kun on menty naimisiin. Siihen asti kaikki on tulkitsijasta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on tapailumies joka on käynyt tapailun aikana ulkomaanmatkoilla, viikonloppulomilla, uimassa ja huvipuistossa ym. muiden tapailunaisten kanssa.
Itselle tämä on ok. Olen kuitenkin miettinyt, ovatko muut tapailunaiset tietoisia siitä että heidänkään kohdalla kyse ei ole seurustelusta.
Kiehtovaa ajatella että tätäkin palstaa lukee monta sellaista jotka ovat panneet tuota samaa miestä, ehkä jopa seurustelleet hänen kanssaan samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Uskikset tulee taas jeesustelemaan että on vapaitakin, mies on sika. Irl sukat ei pyöri jaloissa kovin monen kanssa. Ja itse kysymykseen, luottaisin.
Kuka kirjoittaja on sanonut olevansa uskova? Ja miksi uskova sanoisi noin?
Ei vaikuttaisi mun käsitykseen luotettavuudesta, tosin jätettyä naista kävis sääliksi. Sika ei tuo mies ole.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi sarjasuhteilijaa, mutta jokaisella on oma makunsa.
Sarjasihteilijassa on pakko olla jotain tosi hyvää kun hän on kelvannut niin monelle. Jos mies asuu äidin kanssa, hänessä voi olla jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaisin antaa mahiksen, mutta olisin varovainen ja epäluuloinen. Kertoiko itse toisesta naisesta?
Kertoi heti alussa. Luulin että he eivät enää tapaa, mutta tapasivat sittenkin vielä naisen mökillä. Siellä mies kertoi hänelle, että on tavannut minut eikä halua enää pitää yhteyttä. Se, että heillä on ollut vielä yhteinen yö, tuntuu pahalta. Toisaalta mies on tosi pahoillaan siitä miten tilanteen hoiti ja haluaa ehdottomasti edes saada tavata vielä minua, koska on rakastunut.
Ap
Onko historiaa siitä, että vaihtaa lennosta? Ainakaan ei häpeile harrastaa seksiä muiden kanssa vaikka on "rakastunut sinuun".
Varmaan aika perus-meininki tuolla miehellä. Riippuu siitä, että mitkä ovat omat arvosi. Minä pitäisin niin ällöttävänä sitä että on harrastanut seksiä toisen kanssa tapaillessaan minua etten haluaisi jatkaa mutta monelle muulle sellainen ei ole ongelma.
Minut jätettiin niin, että oltiin pitkään oltu yhteydessä ja mies ilmeisesti löysi jonkun kenen kanssa oikeasti haluaa olla. Kyllä se jonkin aikaa yritti roikottaa mukana, lopetti hellyyksien sanomisen, mutta kysyi seksiä vielä. Koska en antanut enää seksiä, kun aistin että henkinen yhteys oli enää 0, mies katkaisi välit kokonaan eikä muuten sitäkään hoitanut erityisen tyylikkäästi.
Ainakaan tässä tapauksessa päällekkäisyys ei mitään hyvää kerro miehestä persoonana, vaikka ehkä toisesta naisesta välittääkin aidosti. Tekee luultavasti saman uudelle, kun kyllästyy, eli aina pitää olla seuraava varmistettu ennenkuin päästää irti.
Vierailija kirjoitti:
Minut jätettiin niin, että oltiin pitkään oltu yhteydessä ja mies ilmeisesti löysi jonkun kenen kanssa oikeasti haluaa olla. Kyllä se jonkin aikaa yritti roikottaa mukana, lopetti hellyyksien sanomisen, mutta kysyi seksiä vielä. Koska en antanut enää seksiä, kun aistin että henkinen yhteys oli enää 0, mies katkaisi välit kokonaan eikä muuten sitäkään hoitanut erityisen tyylikkäästi.
Ainakaan tässä tapauksessa päällekkäisyys ei mitään hyvää kerro miehestä persoonana, vaikka ehkä toisesta naisesta välittääkin aidosti. Tekee luultavasti saman uudelle, kun kyllästyy, eli aina pitää olla seuraava varmistettu ennenkuin päästää irti.
Käsittämättömät nämä tapaukset, jotka haluavat seksiä vielä sen jälkeen kun ovat pettäneet ja jättäneet. Taitaa olla niillä joku vika päässä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen näkökulma: Tapailin yhtä naista pari vuotta, matkusteltiin, vietettiin viikonloppuja, tavattiin toistemme kavereitakin ja näin myös hänen lapsensa. Seurustelusta ei sovittu koskaan. Itse olin aluksi enemmän tosissani kuin hän mutta suhde hiipui. Sitten tapasin uuden naisen ja heräsi kiinnostus. Edellisen kanssa nähtiin vielä muistaakseni pari kuukautta samalla kun tutustuttiin uuden naisen kanssa. Uusi oli niin upea nainen etten uskonut edes kelpaavani parisuhteeseen hänelle. Kerroin molemmille naisille tilanteen että en halua enää nähdä edellistä naista ja että olen rakastunut. Paskaa siitä tuli niskaan mutta nyt ollaan tämän uuden kanssa oltu yhdessä vuoden verran. Olen kiitollinen että hänellä on niin suuri sydän. En ollut tiennyt että ketään voi rakastaa näin paljon. Inhoan itseäni miten tökerösti hoidin asiat alussa oman epävarmuuteni takia ja loukkasin häntä. Teen kaikkeni että saan pitää hänet. Ei kaikki miehet ole k**ipäitä vaikka vähän tyhmiä ovatkin. Joten luottaisin, voit saada jotain mahtavaa.
No voi piip. Varmaan sinäkin olet ihan järjellä varustettu ihminen, etkä todellakaan voi vedota tyhmyyteen siinä, että paneskelet kahta naista yhtä aikaa?! Juu, nyt olet rakastunut tähän uuteen, mutta moraalisi olet jo todistanut ja tule tänne sitten 75-vuotiaana kertomaan, kuinka monta kertaa tuo tapahtui uudelleen.
Ei kerta kaikkiaan kaikkea miehiltä tulevaa p tä tarvitse sietää, jos vetoavat johonkin niin typerään, kuin omaan tyhmyyteensä. Kuka nyt tyhmän kanssa alkaisi suhteeseen? Se todellinen syy oli btw ahneus tässä tapauksessa. Joskus se on itsekkyys. Mutta aina kun fiksu mies vetoaa tyhmyyteen, pitäisi hälytyskellojen soida.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa itse olisin todella hyvilläni. Mies hoiti asian hyvin. Hän tapaili sinua ja toista ja totesi lyhyen ajan päästä, että sinä olet henkilö jonka kanssa hän haluaa olla. Siististi ilmoitti toiselle, että lopettaa tapailun. Ei ollut siis päällekkäisyyttä parisuhteessa. Todellakin mies on selkärangallinen ja hyvä ihminen. Iso peukku.
Ei ole kuten minä kakkosena: vuoden verran pantu ja nähty ja ollaan kuin parisuhteessa. Mitä nyt miehellä on avopuoliso toisessa kaupungissa. Minulle on avoin, puhuu myös muista entisistä naisistaan ja omasta naisestaan. Avopuolisolle ei ole avoin vaan pettää minkä kerkeää. Haluaisi minusta tehdä vaimon itselleen, minä totean joka kerta että ei todellakaan. En luota mieheen millään tasolla ja ei se luotto todellakaan kasva tässä kuukausien aikana.
Miksi mahdollistat tuon paskiaisen touhut?
Tottakai voi tapailla muitakin. Sehän se on esim tinderiin tarkoitus. Valitaan parhaat ja tapaillaan ja katsotaan mikä hyvä. Seurusteluvaiheessa ei enää muita nähdä. Tapailu on just tapailua.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi tapailla muitakin. Sehän se on esim tinderiin tarkoitus. Valitaan parhaat ja tapaillaan ja katsotaan mikä hyvä. Seurusteluvaiheessa ei enää muita nähdä. Tapailu on just tapailua.
Yksikään pitkään kestänyt (siis ihan kuukausi on jo riittävän pitkä aika) tapailu ei etene seurusteluksi. Ne suhteet, jotka etenevät seurusteluksi, alkavat siten, että jo ensitapaamisella huomaa, että nyt on potentiaalia, ja kumpikin alkaa panostaa siihen suhteeseen ja muut jää heti.
Tietysti voi olla, että kuukauden päästä huomataan, ettei olekaan match made in heaven, mutta sitten juttu lopetetaan ja palataan takaisin tinderiin. Sellainen meininki, että paneskellaan tapailujen välissä muitakin, ei koskaan tule etenemään seurusteluksi.
Kuinka monta vuotta olette seurustelleet miehen kanssa? Muistan aiemmat aloituksesi, ja se oli aika pitkä aika.
älä missään tapauksessa jatka suhdetta. mies teki tietoisen valinnan "paremman" naisen valitsemisesta. valitsi sinut, kun sinulla oli paremmat ominaisuudet, mitä tällä toisella naisella. siksi oli kahden naisen kanssa, kun selvitti noi ominaisuudet. noin 15 vuoden kuluttua, kun sinun ominaisuudet käytetty maksimiin, hän ihastuu/rakastuu uudelleen johonkin toiseen naiseen, jolla paremmat ominaisuudet, mitä vanhentuneella sinulla. mies ei tehnyt päätöstä rakkaudella/tunteella, vaan ominaisuuksien vuoksi.
Tottakai! Hän osoittaa avoimmuutta ja luottamusta juuri niin kuin pitääkin. Jopa normaalia parempi alku, koska heti on selvää että sinä olet se ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai! Hän osoittaa avoimmuutta ja luottamusta juuri niin kuin pitääkin. Jopa normaalia parempi alku, koska heti on selvää että sinä olet se ykkönen.
Hahaha, melkonen pick me girl -syndrooma. Mies sanoo, että mulla nyt on tässä vähän muitakin panoja samaan aikaan, mutta sä oot hei se kaikista paras ja joojoo, sä oot mulle se tärkein, ni jotkut mimmit on heti ihan et no mut hei tosi ihanaa ja ollaan vaan loppuelämä yhessä. Onnee vaan siihen loppuelämään.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mikä on selvää, on se, että mies on jopa alkuihastuksen aikaan uskoton. Ei minusta lupaa yhtään mitään hyvää millekään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä mun mielestä voi. Oletko edes lukenut suomen seksitautien runsaasta leviämisestä? Kukaan ei halua mitään tauteja itselleen, kun suhataan siellä täällä.
Viime aloituksessasi kerroit muistaakseni, että oöette seurustelleet miehen kanssa jo n 4 vuotta. Mikä se tarkka aika onkaan ap?
Ei ole tervettä olla tuolla lailla fiksoitunut kauan sitten tapahtuneisiin asioihin. Ihan oikeasti uskon, että voisit hyötyä ammattiavusta. Myös naisilla voi olla sairaalloista mustasukkaisuutta ja sen yksi ilmenemismuoto on tuo.