Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako minuuttia teillä on varsinaista yhdyntää?

Vierailija
03.08.2022 |

Oletteko ottaneet koskaan kellolla aikaa, arviointi voi ehkä olla vaikeaa... Mutta saa esittää arvioitakin.

Haluaisin nimenomaan tietää, että minkä aikaa mies pystyy tekemään yhdyntäliikkeitä, ennen kuin homma on ohi. Naisena nautin ihan siitä yhdynnästä, että mies on minun sisällä, mutta aina se on ohi niin nopeasti :(

Epäilen, että ehkä jotkut miehet kestävät kauemmin...

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kiinnitä huomiotani seksin aika kelloon vaan naiseeni.

Naiset heti alapeukuttaa kun keskittyy naiseen? Minä olin toista maata ja rohkenin painaa peukun ylös!

Ei vaan miehet.

Ja mikä ihme on "varsinainen yhdyntä"? Sekö on tärkein, ei ainakaan useimmille naisille orgasmin kannalta siis. Ja koskapa se just on miehelle se tärkein, käsitellään asiaa "varsinaisena eli pääasiana". Ja kun mies saa, hommaloppuu siihen. Useimmilla itsekkäillä panomehillä siis. Onneksi on poikkeuksiakin.

Siis eihän mulla ole mitään yhdyntää vastaan, tykkään toki. Mutta ärsyttää tuo arvotus siinä aina, ikäänkuin se olisi "pääasia" ja muu jotain "esileikkiä" - joka sanana joutas roskikseen.

Tiiätkö meillä tämä on kyllä toisin päin. Eli minä naisena toivoisin enemmän yhdyntää, miestä viehättää muut jutut seksissä paljon enemmän. Sekin vähän harmittaa, kun tuota yhdyntää joutuu melkeinpä pyytämään. Aiempien miesten kanssa en ole kokenutkaan tällaista. Ovat sekä halunneet innokkaammin yhdyntää että "jaksaneet" sitä... Kovin monta ei tosin ennen nykyistä ole ollut.

T. ap

Vierailija
42/60 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 15-20 minuuttia. Mutta ei tokikaan raivokasta rynkytystä koko tuota aikaa, vaan pitkiä vetoja, eri asentoja, välillä tehdään muuta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille vastauksista tähän saakka. Meillä myös mies itse käyttää tällasta termiä että "loppuu kunto kesken" eli joko tulee liian nopeasti tai sitten ei muuten vaan jaksa, oikeastikin hikoilee jne. näyttää niinku se olis joku urheilusuoritus...

Voiko rauhallinen yhdyntä olla miehelle niin rankkaa, ei mulle tule tuollaista nopeaa väsymistä vaikka olisin ratsailla tms. jumppaisin vähän enemmän.

Voi, jos esimerkiksi joku suoni on tukossa/tukkeutumassa.

Vierailija
44/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisto nosto ravistus ja hetken tuijotus

Repesin tälle!

Entinen työkaveri tuota käytti, kun työporukan kesken jutut kääntyivät makkarihommiin. Tulipa vaan mukavat muistot mieleen.

Mutta aiheeseen, vaihtelee varmaan vajaasta puolesta tunnista puoleentoista, ei välttämättä jatkuvaa penetraatiota, välillä vaan hyväillään. Eipä se aika ratkaiseva tekijä ole, joskus lyhempi sessio on parempi, joskus taas pidempi.

M55

Vierailija
45/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo. Itse en laukea helposti. Käytännössä melkein aina joudun auttamaan kädellä. Mutta yleensä yhdyntäosuus kestää 10-45min. Jos pitkään niin yleensä aika rauhassa otan omaa rakasta niin että lepää minun päällä. Itse tykkäisin rajummasta yhdynnästä ja siinä tulisinkin ilman kädellä auttamista. Kumppanilla tulee vain paikat siitä kipeäksi. Rakastellaan päivittäin ja pienistä puitteista huolimatta erittäin tyytyväinen seksielämään. Oltu 3 vuotta yhdessä. Tuota yhdyntää monimutkaistaa oma melko kookas varustus, mistä tuo kipeytyminenkin. Mutta sovitaan omasta mielestä kyllä hyvin yhteen, koska joskus en oo juuri ees saanu tota naisen sisään.

Vierailija
46/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 2 min. Aivan surkeaa on.

Vierailija
47/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 2 min. Aivan surkeaa on.

Eikös se ees taas ollu tylsää?

Vierailija
48/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-155min. En tajua näitä "käsille laukeavia" beta-maleja, itse ainakin pystyn täysin kontrolloimaan koska laukean. Pidemmällä jyystöllä tosin saa isommat lastit sitten palkinnoksi, pikasesti tulemalla jää lusikalliseen, pitkän kaavan kautta lentää tyyliin kattoon ja tulee melkein desi. Vaimo tykkää!

Vierailija
49/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanssani yhdyntä kestää varmasti riittävästi, jos ilman kumia saa touhuta. Kumi alkaa hiertää ennenpitkää, kun venyy touhussa. Nautin itsekin pitkistä hellistä sessioista. Tunti, kaksi tai kolmekin, mulle sopii kyllä. Välillä lasi viiniä ja uusinta.

Vierailija
50/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
51/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojoo. Itse en laukea helposti. Käytännössä melkein aina joudun auttamaan kädellä. Mutta yleensä yhdyntäosuus kestää 10-45min. Jos pitkään niin yleensä aika rauhassa otan omaa rakasta niin että lepää minun päällä. Itse tykkäisin rajummasta yhdynnästä ja siinä tulisinkin ilman kädellä auttamista. Kumppanilla tulee vain paikat siitä kipeäksi. Rakastellaan päivittäin ja pienistä puitteista huolimatta erittäin tyytyväinen seksielämään. Oltu 3 vuotta yhdessä. Tuota yhdyntää monimutkaistaa oma melko kookas varustus, mistä tuo kipeytyminenkin. Mutta sovitaan omasta mielestä kyllä hyvin yhteen, koska joskus en oo juuri ees saanu tota naisen sisään.

Kun tuleminen ja naiminen on tuollaista, niin miksi edes yrittää joka päivä seksiä. Näyttää menevän jo työstä, eikä naisen limakalvot kestä. Itselläkin vähän sama tilanne kalun koon ja vaimon pillun koon kanssa. Siksi meillä pidetty aina välipäiviä ja pyritty siihen, etten kestäisi liian kauan ja voitu ihan kiimaisesti naida. Menty aina vaimon pillun mukaan, eikä mun mielitekojen. Tosin seksikin ollut parempaa kun ollut kovempi kiima ja kuti herkemmässä. 

Vierailija
52/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tuleminen ja naiminen on tuollaista, niin miksi edes yrittää joka päivä seksiä. Näyttää menevän jo työstä, eikä naisen limakalvot kestä. Itselläkin vähän sama tilanne kalun koon ja vaimon pillun koon kanssa. Siksi meillä pidetty aina välipäiviä ja pyritty siihen, etten kestäisi liian kauan ja voitu ihan kiimaisesti naida. Menty aina vaimon pillun mukaan, eikä mun mielitekojen. Tosin seksikin ollut parempaa kun ollut kovempi kiima ja kuti herkemmässä. 

Koska pidetään seksistä noinkin niin paljon. Ei se tauko sitäpaitsi auta tohon että kiivaampi meno sattuu ja aiheuttaa kipeytymisen.

Vierailija
53/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha. Paha sanoo, kun: ei tiedä.. ei oo ikinä tullut kelloja matkaan.

Ja onko sillä mitään seksuaalista merkitystä, siihen mitä kyselet täällä? Niin. Niin ei varmasti, joten:

Mitä sen on mitään väliä sitten, tiäksä?

Aivan. Ei juuri varmastikkaan: niin yhtään mitään.

Vierailija
54/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana laukesin nopeasti, nyt kun on ikää ja akti kestää kauemmin, vaimo kysyy jo viiden minuutin päästä: Eikö se mälli jo tule? Vie kyllä halut äkkiä nollaan

Vierailija
55/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana laukesin nopeasti, nyt kun on ikää ja akti kestää kauemmin, vaimo kysyy jo viiden minuutin päästä: Eikö se mälli jo tule? Vie kyllä halut äkkiä nollaan

Vierailija
56/60 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kiinnitä huomiotani seksin aika kelloon vaan naiseeni.

Naiset heti alapeukuttaa kun keskittyy naiseen? Minä olin toista maata ja rohkenin painaa peukun ylös!

Ei vaan miehet.

Ja mikä ihme on "varsinainen yhdyntä"? Sekö on tärkein, ei ainakaan useimmille naisille orgasmin kannalta siis. Ja koskapa se just on miehelle se tärkein, käsitellään asiaa "varsinaisena eli pääasiana". Ja kun mies saa, hommaloppuu siihen. Useimmilla itsekkäillä panomehillä siis. Onneksi on poikkeuksiakin.

Tiiätkö meillä tämä on kyllä toisin päin. Eli minä naisena toivoisin enemmän yhdyntää, miestä viehättää muut jutut seksissä paljon enemmän. Sekin vähän harmittaa, kun tuota yhdyntää joutuu melkeinpä pyytämään. Aiempien miesten kanssa en ole kokenutkaan tällaista. Ovat sekä halunneet innokkaammin yhdyntää että "jaksaneet" sitä... Kovin monta ei tosin ennen nykyistä ole ollut.

T. ap

Aika pahalta kuulostaa. Nyt joku roti sille äijälle! Älä VAAN anna mitään suikkareita sille enää ennen kuin se on hoidellu sut mahtaviin orkkuihin! Seksi ei ole kenenkään kynnysmatoksi ryhtymistä.

Vierailija
57/60 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko sexisessio on meillä vakio, tunti 21 minuuttia! Esileikki 20 minuuttia, itse homma 1 minuutti ja sen jälkeen tunti tajuttomana! Savolaiset kuulemma hoitaa esileikin suullisesti hyvin nopsasti: "Kiänny!"

Vierailija
58/60 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on kauan. Vuonna 2000 ollessani 18 vuotias, minun silloinen poikaystävä (21 v) lyhyen mutta hyvän esileikin jälkeen pani aika tasan 45 min, koko ajan pelkässä lähetyssaarnaajassa tahtia vaihdellen. Näin kellon kun hieman käänsin päätäni oikealle. En tietenkään seurannut kelloa koko ajan. Olin valunut jumalattoman lätäkön sänkyyni.

Vierailija
59/60 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kestää minuutti tai kaksi. Yleensä mies antaa yhden orgasmin ennen yhdyntää kädellä tai suulla. Sellainen minimisuoritus.

Vierailija
60/60 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kellottanut, vaikka se pian 40 vuotta naitu tai siis akasteltu päivittäin. Pitäsköhän nyt alkaa kellottamaan? Josku muistan että pyysin että pane pikaseen enen töihin lähtöä, ja panihan se. Siinä ei muistaakseni kauan mennnyt. 1 - 0 Mutta aina saanut kompensaation!

Oikeastaan aivan outo kysymys kun nyt miettii. Joskus pelkään että saa sydärin kun niin puskee 60 jo mittarissa, se askarruttaa monastikkin. Yritän tehdä vaikka mitä että ei olis niin kovilla. Joskus sanoo että ottaa niin pumpusta..sitä sitten pitää pelätä.