Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko NIMBY vai YIMBY?

Vierailija
08.03.2024 |

Miten on? YIMBY on siis NIMBYN vastakohta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti nimby😁

Vierailija
2/13 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YIMBY. Jos tällä nyt viitataan esim taannoiseen kehitysvammaisten palvelutaloon, jota NIMBY:t vastustivat, niin kyllä mun takapihalle saisi tulla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen KIMBY.

Vierailija
4/13 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YIMBY. Jos tällä nyt viitataan esim taannoiseen kehitysvammaisten palvelutaloon, jota NIMBY:t vastustivat, niin kyllä mun takapihalle saisi tulla. 

Entäs käyttäytymishäirioisten nuorten miesten mmuuttajien asuntola? 

Vierailija
5/13 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimby on se Tukholman lähiö, jonne poliisit ja ambulanssitkaan eivät halua mennä.

Vierailija
6/13 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bimbo,,,,,, fitnesbimbo. 

Vierailija
7/13 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimbykortti vedätään pöytään, kun halutaan rakentaa jollekin asuinalueelle jotain hieman kyseenalaista. Milloinkahan Kaivari, Tammisalo, Kuusisaari jne. saavat oman osansa sosiaalisesta rakentamisesta? 

Vierailija
8/13 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Tom Shelby

Vierailija
9/13 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Tom Shelby

No morjesta!

T. Rip Kirby

Vierailija
10/13 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yhden nimbytapauksen kaupunginosassamme takavuosina. Tyhjäksi jääneeseen rakennukseen oli tulossa asuntoja nuorille. Viereisessä taloyhtiössä käynnistettiin nimienkeruu hankkeen estämiseksi. Nimiä kerättiin laajalta alueelta. Ei auttanut, nuorisoasunnot tulivat. Noin vuoden päästä nimienkeruun alulle pannut ilmoitti, että mitään häiriöitä ei ole syntynyt ja pyyteli anteeksi ennakkoluulojaan. Suoraselkäistä toimintaa.

Vierailija
11/13 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki normaalit ihmiset ovat NIMBYjä koska koti on pyhä ja asunnon osto on ihmisen suurin investointi. YIMBYjä esiintyy kalliilla valmiiksi rakennetuilla alueilla joille ei edes mahtuisi mitään uutta rakennusta. 

Vierailija
12/13 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimbykortti vedätään pöytään, kun halutaan rakentaa jollekin asuinalueelle jotain hieman kyseenalaista. Milloinkahan Kaivari, Tammisalo, Kuusisaari jne. saavat oman osansa sosiaalisesta rakentamisesta? 

Mitä kyseenalaista on esim. kehitysvammaisten tai mielenterveyskuntoutujien asuntolassa tai päihdeongelmaisten päiväkeskuksessa?

Vierailija
13/13 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki normaalit ihmiset ovat NIMBYjä koska koti on pyhä ja asunnon osto on ihmisen suurin investointi. YIMBYjä esiintyy kalliilla valmiiksi rakennetuilla alueilla joille ei edes mahtuisi mitään uutta rakennusta. 

Nimby on kyllä kaikkea muuta kuin positiivinen tai tavoiteltava asenne. Kateellisia, muita panettelevia ja kaikkeen kilpailuna suhtautuvia ei kukaan täysjärkinen halua lähelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä