Montako minuuttia teillä on varsinaista yhdyntää?
Oletteko ottaneet koskaan kellolla aikaa, arviointi voi ehkä olla vaikeaa... Mutta saa esittää arvioitakin.
Haluaisin nimenomaan tietää, että minkä aikaa mies pystyy tekemään yhdyntäliikkeitä, ennen kuin homma on ohi. Naisena nautin ihan siitä yhdynnästä, että mies on minun sisällä, mutta aina se on ohi niin nopeasti :(
Epäilen, että ehkä jotkut miehet kestävät kauemmin...
Kommentit (60)
Ex-miehen kanssa ehkä 3-5 min, mutta onneksi nykyinen jaksaa ja pystyy pitkittämään käytännössä niin kauan että minä saan. Joskus menee alle 10 min, mutta parhaimmillaan jopa lähelle tunti (ei siis koko ajan penetraatiota).
En kiinnitä huomiotani seksin aika kelloon vaan naiseeni.
Riippuu mihin yhtyy, perseeseen tulee paljon nopeammin.
Yleensä ehkä 15-45 minuuttia kerrallaan. Vaihtelee kyllä tosi paljon.
Suunnilleen 5 minuttia puheineen ja katkaravun verhoihin pyyhkimisineen
Viisi työntöä eteen ja kaksi taakse.
Vierailija kirjoitti:
Naiset heti alapeukuttaa kun keskittyy naiseen? Minä olin toista maata ja rohkenin painaa peukun ylös!
Mikä on varsinainen yhdyntä? Kuuluuko varsinaiseen yhdyntään se jälkifiilistely laukeamisen jälkeen kun ollaan vielä sisäkkäin? Jos kuuluu, niin 13min.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset heti alapeukuttaa kun keskittyy naiseen? Minä olin toista maata ja rohkenin painaa peukun ylös!
Saman huomasin. Lisäksi mun ei tarvisi minuuttuviisaria katsella. Jos siis kiinnittäisin huomioni kelloon enkä naiseeni. Mä tulen sitten, kun naiseni on ensin saanut omansa. Jotenka kysele AP mielummin, kuinka kauan naisella kestää saada omansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan miehet.
Ja mikä ihme on "varsinainen yhdyntä"? Sekö on tärkein, ei ainakaan useimmille naisille orgasmin kannalta siis. Ja koskapa se just on miehelle se tärkein, käsitellään asiaa "varsinaisena eli pääasiana". Ja kun mies saa, hommaloppuu siihen. Useimmilla itsekkäillä panomehillä siis. Onneksi on poikkeuksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman huomasin. Lisäksi mun ei tarvisi minuuttuviisaria katsella. Jos siis kiinnittäisin huomioni kelloon enkä naiseeni. Mä tulen sitten, kun naiseni on ensin saanut omansa. Jotenka kysele AP mielummin, kuinka kauan naisella kestää saada omansa.
Vaikka saisin orgasmin tai useamman ensin, esim jos mies nuolee, haluan silti kunnon panon. Ei seksissä ole kyse vain orgasmeista, vaan kokonaisuudesta. Itse nautin suunnattomasti yhdynnästä, enkä haluaisi sitä yhtään vähempään vaikka olisin jo lauennut ensin.
Jos muutama minuutti menee, niin silloin olen ollut liian herkillä ja lysti loppuu hieman lyhyeen, omasta ja vaimon mielestä.
Normaalisti varmaan 5-15 minuuttia, vaikkei nyt olekaan tullut kellotettua. Tämä aika riippuu lähinnä siitä, että kun vaimo on saanut tarpeeksi monta kertaa, niin hän ei pysty enää vastaanottamaan enempää. Silloin hän alkaa hyväillä anustani vauhdittamaan minut nopeaan orgasmiin ja se on siinä sitten.
Tarkoitin "varsinaisella yhdynnällä" penetraatiota, jos aikaan ei lasketa muuta lämmittelyä suulla tai sormin. Kyselen aikaa ihan sillä, kun yritän selvittää että saako muut naisen miten paljon ihan sitä kalua sisään, haluaisin itse että se penetraatiovaihe kestäisi pljon kauemmin, koska se on ihanaa ja tuntuu hyvältä.
T. ap
Siis mä en usko näitä juttuja. Onko oikeasti näin ihania miehiä olemassa? Omani ei perusta esileikkiin ja yhdyntään ruvetaan melkein heti. Yhteinen seksi loppuu kun mies laukeaa ja tähän kaikkeen menee 10-20 min. Itsellä menee sen 30-40 min jos haluan hoitaa itseni loppuun. Mies ei jostain syystä halua sitä tehdä ja poistuu paikalta pesulle tai jatkaa nukkumista. Joudun aina yksin hoitamaan loppuun eikä ketään pidä silloin hyvänä. Tuntuu välillä aika yksinäiseltä. Ihana lukea että jotkut haluavat naisensa nautintoa ja yhteinen kiva kestää noinkin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on varsinainen yhdyntä? Kuuluuko varsinaiseen yhdyntään se jälkifiilistely laukeamisen jälkeen kun ollaan vielä sisäkkäin? Jos kuuluu, niin 13min.
Ei kuulu mielestäni. Varsinainen yhdyntä on se, kun naidaan, eli ollaan sisäkkäin ja tehdään yhdyntäliikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan miehet.
Ja mikä ihme on "varsinainen yhdyntä"? Sekö on tärkein, ei ainakaan useimmille naisille orgasmin kannalta siis. Ja koskapa se just on miehelle se tärkein, käsitellään asiaa "varsinaisena eli pääasiana". Ja kun mies saa, hommaloppuu siihen. Useimmilla itsekkäillä panomehillä siis. Onneksi on poikkeuksiakin.
Luitko aloitusta? Nyt ei ollut kyse sinun lempiaiheestasi, vaan siitä että yhdyntää nimenomaan toivottaisiin enemmän.
"Naisena nautin ihan siitä yhdynnästä, että mies on minun sisällä, mutta aina se on ohi niin nopeasti"
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en usko näitä juttuja. Onko oikeasti näin ihania miehiä olemassa? Omani ei perusta esileikkiin ja yhdyntään ruvetaan melkein heti. Yhteinen seksi loppuu kun mies laukeaa ja tähän kaikkeen menee 10-20 min. Itsellä menee sen 30-40 min jos haluan hoitaa itseni loppuun. Mies ei jostain syystä halua sitä tehdä ja poistuu paikalta pesulle tai jatkaa nukkumista. Joudun aina yksin hoitamaan loppuun eikä ketään pidä silloin hyvänä. Tuntuu välillä aika yksinäiseltä. Ihana lukea että jotkut haluavat naisensa nautintoa ja yhteinen kiva kestää noinkin kauan.
Kai tää oli provo? Jos ei ollut niin mitä ihmettä teet sen miehen kanssa, jos siis seksi on sulle tärkeetä?
Normaalisti mieheni kestää noin 5min, joskus kauemmin. Kondomilla saa pidennettyä. Mutta liian vähän aikaa kuitenkin :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan miehet.
Jatkan vielä, kyllä minäkin yhdynnästä nautin, ei siinä mitään, mutta tuo ajatusmaailma on niin mieskeskeinen ettei mitään rajaa. Mutta oma mieheni ei ole itsekäs eikä "vaadi" minua laukeamaan yhdynnässä, ja nauttii täysillä kun saa tehdä minulle orgasmeja. Niistähän loppupeleissä seksissä on kyse, ja matkasta sinne. Minusta siis.
Riippuu monesta asiasta.Jos tarkoituksena on pikapano,niin silloin varmaan minuutti.Sitten jos tarkoitus on,että rakastellaan kunnolla esim yöllä niin asentoja yms vaihdellen nii yhdyntåå tunti tai kaksi tai enemmänkin. Ja ihan olen kellosta katsonut