Pystytkö peseytymään 5 min suihkussa?
Otin aikaa. Vaikka olisin kuinka nopea, en pitäisi suihkua päällä kun saippuoin, niin shampoon ja sen jälkeen hoitoaineen huuhtominen pitkistä hiuksista ei onnistu 5 minuutissa.
Kommentit (1347)
En pysty. Olen seuraillut niin keskimäärin menee 10 minuuttia eikä siinä ole mitään ylimääräistä lotrailua.
Mihin suihkussa tarvitsee 5 minuuttia?
Minullakin on pitkät hiukset ja vaikka pesen ne, niin en ikinä saisi käytettyä 5 minuuttia.
20 sek kropan ja hiusten kastelu
suihku kiinni shampoota ja saippuaa
30-60 sekunnissa saa hiukset huuhdeltua ja siinä samassa jo osin krppa huuhtoutuu.
ylimääräiset 30 sek kropan huuhteluun.
1,5-2 min. En usko, että olisi elämäni aikana koskaan lotrannut 5 minuuttia suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Minuun ei tehoa pelottelu tai uhkailu. Jos asia tulee siihen pisteeseen niin minulla ei ole mitään menetettävää enkä pelkää poliisia, en kuolemaa. Olen veroni maksanut tähän asti kuuliaisesti ja nyt on aika alkaa saamaan verorahoille vastinetta.
Sinunlaisiesi idioottien takia meillä saattaa Suomessa olla ensi talvena todella parin tunnin sähkökatkot ympäri maata päivittäin.
Tosin tietääkseni vettä tai sen lämmitystä ei missään makseta verovaroin. Joissain tuissa ehkä, mutta silloin et todellakaan ole maksanut kehumiasi isoja veroja vaan elänyt muiden siivellä.
Sinä olet antanut pelon propagandalle vallan. Teollisuuden sähkönkäyttö määrittää oikeasti sen tuleeko Suomessa sähkökatkoja vai ei. Ei se ottaako suomalaiset 5 vai 15 minuutin suihkuja. Suomen sähköntuotanto sekä sähkön kantaverkko on pitkälti rakennettu ja ylläpidetty valtion varoista. Fingridin eli sähkön kantaverkon ylläpitjän omistaa suomalaiset eläkeyhtiöt ja Suomen valtio. Niiden rahat tulevat suoraan verorahoista. Enkä väittänyt maksaneeni sen enempää veroja kuin muutkaan vaan sanoin maksaneeni verot kuuliaisesti.
Tuossa on yhdessä kappaleessa on niin paljon virheitä, että en tiedä, mistä aloittaa.
Aloitetaan siitä, että 15 minuutin suihku kuluttaa suunnilleen saman verran sähköä kuin nopea saunominen pienessä sähkösaunassa. Sillä on todellakin merkitystä sähkön riittävyyden kannalta, jos miljoona ihmistä ottaa vartin suihkuja päivittäin, tai lyhentää ne edes siihen 5 minuuttiin, joka sekin on aika pitkä.
Toisekseen, sähköverkko ja sähköntuotnato rahoitetaan käyttäjien maksuilla. Fingrid perii verkkomaksuja tuottajilta, jotka siirtävät ne käyttäjän maksettaviksi. Olet täysi idiootti jo tuonkin takia, kun kuvittelet tuon olevan jtoain verovaroilla maksettua.
Ja edelleen, olet idioottien idiootti, jos jatkat jotain 15 minuutin suihkuja tässä tilanteessa.
Kerkeän pestä vain puolet hepistäni.
Halutessani pystyn peseytymään minuutin suihkussa.
Taaperon kanssa kaksin kotosalla on pitänyt opetella pikasuihkuihin aamuisin, mutta illalla otan kyllä pitkän, kuuman suihkun ja siitä en luovu.
Olisiko järkevämpää puhua, kuinka monta minuuttia yhteensä yhden viikon aikana on suihkussa? Jotkut ovat useammin suihkussa kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko järkevämpää puhua, kuinka monta minuuttia yhteensä yhden viikon aikana on suihkussa? Jotkut ovat useammin suihkussa kuin toiset.
35 minuuttia viikossa maksimi.
Vierailija kirjoitti:
Mihin suihkussa tarvitsee 5 minuuttia?
Minullakin on pitkät hiukset ja vaikka pesen ne, niin en ikinä saisi käytettyä 5 minuuttia.
20 sek kropan ja hiusten kastelu
suihku kiinni shampoota ja saippuaa
30-60 sekunnissa saa hiukset huuhdeltua ja siinä samassa jo osin krppa huuhtoutuu.
ylimääräiset 30 sek kropan huuhteluun.
1,5-2 min. En usko, että olisi elämäni aikana koskaan lotrannut 5 minuuttia suihkussa.
Mihin tarvitsee shampoota ja saippuaa? Mulla menee puoli minuuttia kun huuhtaisen itseni. Vesi riittää ei tarvita mitään turhia kemikaaleja itsen pesemiseen.
mulla menee aina suihkussa hiuksetkin pestessä semmonen vajaa 5 minuuttia kun vain levitän shampoon, pesen hiukset, annan vaikuttaa hetken ja samalla pesen vartalon ja sitten vaan huuhtelee kaiken pois. ei siinä mene lämpöistä vettä kuin 3-4minsaa.
Kyllä siihen pystyy. Samalla kun huikset kastuu, pesee itsensä muuten, nopsaan shampoo (pää alaspäin,pikku hieronta päänähkaan) ja huuhtelu oikeastaan samalla. Hoitoaine,hierotaan n 30 sek ja huuhtelu.Ei oo vaikeaa.20-30 min suihkussa on tuhlausta ja etenkin ehkä tulevana talvena huono juttu kun jotkut yrittää säästää esim taloyhtiöissäkin maksut nousee.
En aio peseytyä viidessä minuutissa. Haistakaa PASKA!
Kirjaimellisesti
Vierailija kirjoitti:
Kirjaimellisesti
Haluatko nenuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjaimellisesti
Haluatko nenuun?
Joo
Armeijassa opetetaan suihkussakäynti 3 minuuttiin. Ehkä he voisivat järjestää asiasta kursseja?
Puolesta tunnista tuntiin menee, kun pesee hiukset, levittää hiustenhoitoaineen kaikkialle ja huuhtoo sen pois, sitten pesee kehon huolellisesti, suorittaa vartalonkuorinnan ja jalkaraspilla hioo jaloista kovettumat pois.
Vierailija kirjoitti:
Irtosiko paska hyvin? Onko lika varmasti poissa? Onko syntiset tahrat poistuneet jalkovälistä? Ihminen on likainen tuottaen monenlaisia eritteitä! Kyllä sen tietää...
Ei ihmisestä tee likaista se ulkoinen lika, joka on pestävissä pois, vaan se paska, jota hän suoltaa suustaan.
En eikä mun tarttekaan