Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä menee jäätelöä per hlö hellepäivinä? Tuutteja/puikkoja? Mikä sortti? Hinta?

Vierailija
25.07.2025 |

Klo 12.30 ja jo on mennyt 2 tuuttia, Extran vanilja suklaalla, hinta alle 20 senttiä/kpl. (Koko paketti 8 kpl hinta 1.49 e ja on totta.)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Nykyiset jäätelöt ovat kamalia. Pitäs tehdä itse.

Vierailija
2/24 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuutti/puikko tai yksi mehujää. Eri merkkejä ja eri hintoja. Mitä nyt tekee milloinkin mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön vain pakettijäätelöitä. Niissä on kaikkein järkevin hintataso. Ihan sama, onko helle vai pakkanen. Minulle jäätelö on peruselintarvike. Kevyesti menisi litra joka päivä,mutta koitan saada paketin kestämään neljä päivää.

Vierailija
4/24 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkuliike tarjoaa ilmaiset jäätelöt ja pari päivässä niitä menee ja pari sitruunavissyä siinä ohessa. Työn pieniä etuja.

Vierailija
5/24 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te oikeasti syötte useita jäätelöitä joka päivä??

Vierailija
6/24 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solero puikko on mun lemppari helteillä. Hintaa en kyllä muista, ostan vaan koska se on parasta.

Vierailija
7/24 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua. En ollut nähnyt että joku toinen aloittanut samankaltaisen jäätelöketjun: Mikä on jäätelösaldosi tms?

Vierailija
8/24 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen söin litran vaniljajäätelöä. Enemmän kuin tuplasin vuoden jäätelön syönnin.

Vierailija
9/24 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa on ihmeellistä? Minä voisin syödä joka toinen tunti hereillä ollessa!

Vierailija
10/24 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle. Tee seuraava tyhmä kysymys.

Vierailija
11/24 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin jätskiautosta sekalainen setti, maksoi 40€, jokaiselle jotakin. Aika paljon menee jädeä helteellä.

Vierailija
12/24 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan hirveästi tykkää jätskistä enää. Gelatoa voisin kyllä syödä useammin. Mutta se, mitä kävisin vaikka joka päivä hakemassa, on pallerotee!

Vierailija
13/24 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse mehujäitä n.20 kpl joka päivä ja melkein kaikki menee.

Mehuista, mehukeitoista, marjoista, jopa glögistä ja teestä, niin on valikoimaa.

Perheessä 2 aikuista ja 3 lasta 6-15v. Lasten kavereita myös syömässä.

Vierailija
14/24 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelö vaan janottaa, mä syön mehujäitä.. Yhden illalla just ennenkun meen nukkumaan, pysyy viileänä pitempään sekä vie janoa.   Tietysti juon myös vissyä sekä jääteetä, ja vettä. 

Vierailija
15/24 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorttina ascending

Vierailija
16/24 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa on ihmeellistä? Minä voisin syödä joka toinen tunti hereillä ollessa!

Niin minäkin voisin. Vaikka joka tunti. Vaan en syö. Edes joka päivä/viikko/kuukausi.

Vierailija
17/24 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön talvella jäätelöä, koska silloin on lämmintä sisällä. Näin helleaikaan meillä on ilmalämpöpumppu päällä ja minä palelen. Huppari päällä istun nytkin.

Vierailija
18/24 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi söisin helteellä oikein tankkaamalla jotain kerma- tai kasvirasvajäätelöä? Sehän on raskasta. Juon vettä, makukivennäisvesiä ja sokerittomia virvoitusjuomia ja jääteetä. Mehujää voisi olla ihan hyvää, mutta kylmät juomatkin raikastavat.

Vierailija
19/24 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin illalla lähikaupasta 2,5 Litran  jäätelöpaketin. - Todennäköisesti olen syönyt sen yksin ennen kuin illan kohokohtani Truman show leffa on päättynyt. Mutta ei tämä päivittäistä ei edes viikottaista ole - On vain taas siipi maassa kun tajusin taas.. että pian on taas yksi kesä sinkkuna takana....

Vierailija
20/24 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tänä kesänä mennyt millilitraakaan, eikä kyllä mennyt viime kesänäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi