Suosittujen radion aamuohjelmien sisältö
Päihteet seksi ja eritteet. Siinä suosittujen radion aamuohjelmien sisältö.
Miestoimittaja pätee ja nainen ihmettelee...
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000008980580.html
Kommentit (23)
Yle, kiitos. Joskus kuuntelen musiikkia Classicilta tai Groovelta mutta yleensä en. On ihan kidutusta kuunnella jotain Novaa.
Radio Rockin aamu oli kiinnostava, kun siinä oli kaksi keski-ikäistä äijää. Sitten kokoonpanoa piti muuttaa samanlaiseksi kuin muillakin kanavilla, enää ei pysty kuuntelemaan sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Radio Rockin aamu oli kiinnostava, kun siinä oli kaksi keski-ikäistä äijää. Sitten kokoonpanoa piti muuttaa samanlaiseksi kuin muillakin kanavilla, enää ei pysty kuuntelemaan sitäkään.
Vieläkö siellä on se ärsyttävän tyhmä tytti?
Onko kanavaa jossa ei olisi juontajia, pelkkää musiikkia?
Parasta viihdettähän se on kun mies puhuu sovinistisesti seksistä ja nainen hihittelee vieressä miehen jutuille
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jaajoa ei jaksaisi enää edes kuunnella.
Kyllä Jaajoa jaksaa kuunnella, mutta näitä suomipopin nuoria miesjuntajia ei. Ne pitäs poistaa kanavalta pikaisesti jos kanava meinaa pitää kuuntelijansa.
Aamulypsykin on sen ritokosken omahyväisyyden takia siinä rajoilla viittiikö kuunnella. Tietää kaiken mutta silti ihan pihalla kaikesta, paitsi poikain pelailusta jossa naiset vaan tiellä.
Novalta ei tule. Akia ja Minnaa ikävä jo.
Vierailija kirjoitti:
Onko kanavaa jossa ei olisi juontajia, pelkkää musiikkia?
Miksi siihen pitää olla radiokanava, musiikkia, kun voit toistaa lukuisista lähteistä ja ihan oman mieltymyksen mukaan
Vierailija kirjoitti:
Joo niin tulee ikävä Minna takaisin hommiin ja joku muu kanava laitettava.
Eihän radiota ole voinut kuunnella enää ainakaan 15 vuoteen. Enkä ole kuunnellutkaan.
Kotona ja vapaalla kuuntelen aamulla yle 1 ja deitä, jos jotain kuuntelen. Näitä hälinäkanavia ei vaan jaksa. Aivan mautonta ja turhanpäiväistä.
Hyvää musiikkia ja hyödyllistä puhetta, sellainen olisi tilauksessa. Ei turhaa hölinää.
Ehkä rahoitus vaatii nuo lötinät vaikkei niistä tavallinen ihminen yleensä mitään hyvää saakaan, hyödystä puhumattakaan.
Onkohan aamuohjelmissa kovat damage-controlit päällä tämän Hesarin artikkelin johdosta? En kyllä viitsi kuunnella. Kuuntelen Ylen Ykköstä.
Vierailija kirjoitti:
Kotona ja vapaalla kuuntelen aamulla yle 1 ja deitä, jos jotain kuuntelen. Näitä hälinäkanavia ei vaan jaksa. Aivan mautonta ja turhanpäiväistä.
Hyvää musiikkia ja hyödyllistä puhetta, sellainen olisi tilauksessa. Ei turhaa hölinää.
Ehkä rahoitus vaatii nuo lötinät vaikkei niistä tavallinen ihminen yleensä mitään hyvää saakaan, hyödystä puhumattakaan.
En kuuntele radiota muulloin kuin ajaessa. Joku vuosi sitten löysin Yle Puhe -kanavan, enkä ole sen jälkeen muuta kaivannut.
YleX:n aamussa alkoi PPP ma:na. Yritin sitä jälkeenpäin kuunnella, kesken jäi. Tykkäsin heistä iltapäivässä, mutta nyt konseptia on muutettu niin että yksi P istuu jossakin hevon kopissa muista erossa ja sieltä huutelee kehiin omaa spiikkiä kellosta aikaa katsoen, ettei mene yli oman mitoituksen. No, en ole kohderyhmäänsä ollut aiemminkaan mutta nyt tympäännyin niin että gudbai heille. Moitteet pääsääntösesti ylelle, ei yhdellekään P:lle, tämä tiedoksi.
Olihan siinä sekin että soittolistaa ei oltu rukattu vissiin ollenkaan, en jaksa enää niitä miljoonaan kertaan kuultuja räppejä ja rääkymisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö siellä on se ärsyttävän tyhmä tytti?
Joku "kiintiönuorehkonainen" siellä pörrää. Nehän vaihtuu vuoden parin välein ilman, että edes huomaa.
Joku milleniaali löytänyt vahingossa radion, ihmetellyt varmaan, että on musa ja podcast samassa.
Kommenteissa sitten itseään parempana pitävät kertovat, mitä he itse itse minä itse kuuntelevat, joka on tietysti paljon parempaa. Kun on paikka itsekorostukseen ja muiden halveksintaan, nämä snobit kiemurtelevat paikalle kuin muurahaiset hunajapurkille.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun Niina on jo palannut lomilta , Minnaa ja Akin ootellen .
Vierailija kirjoitti:
Joku milleniaali löytänyt vahingossa radion, ihmetellyt varmaan, että on musa ja podcast samassa.
Kommenteissa sitten itseään parempana pitävät kertovat, mitä he itse itse minä itse kuuntelevat, joka on tietysti paljon parempaa. Kun on paikka itsekorostukseen ja muiden halveksintaan, nämä snobit kiemurtelevat paikalle kuin muurahaiset hunajapurkille.
Jaaha, kaupallisen radion edunvalvoja ehtinyt hätiin vaalimaan kaupallisten pskanpuhujien etuja. Soita vaikka joku kiva soittolistabiisi tähän väliin.
Jutussa ei otettu huomioon, että YleX on erityisesti nuorille suunnattu kanava.
Tämä. Jaajoa ei jaksaisi enää edes kuunnella.