Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥SUURPERHEKUUMEILIJAT♥ viikko 43

23.10.2006 |

Aloitetaanpa uusi pino uuden viikon kunniaksi. Kaikki ahkerasti kirjoittamaan....

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormet syyhyäis kirjoittamaan, mutta kun on vaan tämä yksi sormi käytettävissä. Viime yönä vauva valvotti (kummasti välillä se kunnon valveillaolojakso osuu tuohon klo 23-02) ja tänään ollut aika hulina päivä. Päivän työläyttä on lisännyt se, että tämä vaavi onkin nyt päivällä valvonut ja vaatinut sylissä oloa. Toivottavasti tarkoittais sitä, että yöllä nukkuis hyvin. Alkuunhan tämä oli tosi hyvä nukkuja myös öisin. Onneks viimekin yönä nukkui sitten kahdesta seitsemään muistaakseni ihan heräämättä eli sen pätkän sain itekin hyvin nukuttua. Nukutaan vaavin kanssa vierekkäin joten muisti ei välttämättä rekisteröi kaikkia heräämisiä ;-).

Mutta palailen, kun saan kaikki sormet käyttöön ;-).

neronja & p98, t00, t01, t02 ja t9/06 (akkavalta meillä; miten niitä poikia tehtiinkään...)

Vierailija
42/66 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh joka tapauksessa tervetuloa uusille, mukava saada tänne aktiivista porukkaa.

Galluppeja oli kaikenlaisia, en tiedä muistanko kaikkea mutta yritän pikaseen ennen saunaan lähtöä,

1. rv 40+1 4110 kg ja 51 cm osittaisimetystä n. 1,5 kk kun maito vaan loppui

2. rv 40+2 3430 kg ja 50 cm osittaisimetystä 4 kk

3. suunniteltu sektio rv 38+1 identtisyysepäilyn vuoksi ja a-neiti 2690kg ja 46 cm ja b-neiti 2560 kg ja 47 osittaisimetystä 1,5 kk

Mä olen kyllä ehdottoman varma, että jos ja kun luoja 5.n suo niin se jääpi sitten viimeiseksi!! Mä sanoisin että tuollaiset vauvasta 3 vuotiaaksi ovat kaikista parhaimillaan...

Omaa (.) sen verran että nyt mennään kp 18/max 35 ja ikäänkuin jotain ovismerkkejä olisi ilmassa mutta voipi olla että kuvittelen vaan..

tärppikierroissa ovis mulla on tapahtunut aina näillä main kiertoa.

Noh pitää saada muksut nukkumaan ja hyökätä isukin kimppuun, voipi olla ettei toivottua tulosta tule mutta eipähän sitten jää harmittamaan ettei ole edes yrittänyt.

En vaan tiedä mitkä on mahdollisuudet kun siitä tuulimunasta ja lääkkeellisestä tyhjennyksestä on aikaa just tuo 18 pvää mutta gynen määräämiä teroluteja olen tämän viikon syönyt !!

Tänään on ollut niin kamalan kylmä tuuli että se on mennyt luihin ja ytimiin mutta nyt menen saunaan ottamaan pitkästä aikaa todella kovat löylyt jos lämpenisin ja hmm lisää lämmittelyä vielä saunan jälkeen...

Moikkis !

Isotikru

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... etten ihan putoa porukasta.

Netissä käyn yleensä taaperupuolella ja täällä, sekä välillä vauvoissa ja luomuperheissä. Kestovaippainfossa tarpeen mukaan. Pankkiasiat. S-postit.

1.p 39+1 3785, 50. Täysimetystä 4,5kk. Kiinteiden ohella 1v+

2.t 38+6 (40+2)3850,53,5. Täysimetystä 6kk. -" -

3. p40+2 4640, 52. Imetykset kuten 2.

4. p38+4 3300, 52. Täysimetyksellä mennään. Ikää 3,5kk.

Mullahan tää kuumeilu ei nyt varsin oo ajankohtaista, mutta mielelläni roikun porukassa mukana kuitenkin. Pari viikkoa sitten laitatin hormonikierukan. Asettaminen sujui hyvin eikä kipuja ollu oikeastaan ku samana päivänä. Ja vuoto ei oo ees ollu oikein tiputteluakaan. Lapset on syntyny 00, 02, 04 ja 06 ja nyt oon ollu aika väsähtäny välillä, niin siksi tuo kierukka. Ja miehen mielestä meidän perhe on nyt koossa. Ite ajattelin, että viimeistään kuopuksen ollessa 3v mietittäis uudestaan, josko vielä 1 tai 2 lasta meille sopis, jos on tullakseen.

Tervutuloa mukaan uudet. Neronjan muistan kyllä.

Ai. niin. Opeja ollaan. Eli nippanappa keskituloisia. Nyt on auttanu, kun sain tälle nelosellekin ansiosidonnaisen äpvrahan, vaikken ollu välissa töissä. Aiemmin olin.

Josko ois tullu ees enimmät.

Tsemppiä jatkoon!

T@hti

Vierailija
44/66 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, yö meni neitokaisen kanssa nyt hyvin. Tyttö nukahti yöunille klo 24 ja seuraavan kerran heräsi vasta vähän vailla 6. Tunnin sain vielä itse nukkua ennen kuin piti kouluunlähtijöitä ruveta valmistelemaan. Neiti nukkuu vieläkin täyttä päätä.

Oli noista synnytyksistä ja imetyksistä.

1. 41+0/ 3865g ja 51cm. Täysimetystä 3kk, kiinteiden ohessa 8kk.

2. 42+0/ 4050g ja 50cm. Täysimetystä 5,5kk, kiint. ohessa 8kk.

3. 42+0/ 4120g ja 53,5cm. Täysimetystä 5kk, kiint. ohessa 7kk.

4. 42+1/ 4220g ja 52cm. Täysimetystä 5,5kk, kiint. ohessa 8,5kk.

5. 40+0/ 3650g ja 49cm. Neiti nyt 7 vk ja täysimetän.

Kaksi ekaa käynnistyivät spontaanisti, mutta kolme viimeisintä on käynnistetty. Tää viimeisin käynnistettiin tukostaipumukseen käyttämäni lääkityksen takia tai oikein sanottuna siis tuon tukostaipumuksen takia. Mähän kuljin säännöllisesti kontrollissa ä-polilla ja loppuajasta melko tiheään. Kaikki sujui hyvin, mutta silti lääkäri määräsi käynnistyksen 40+0. Minua jotenkin ihan säälitti vaavi, kun tiesin, ettei hän olis vielä halunnut syntyä. Toisaalta ihan hyvä että käynnistettiin silloin, kun napanuora oli kaulan ja käden ympäri ja neiti oli melkoinen " mustikka" syntyessään. Silti sai kyllä 9 pistettä kuten sisaruksensakin. Olis saattanut olla vielä sinisempi, jos olis syntynyt isokokoisempana.

Nyt on vaavi taas tässä sylissä, joten jatkan myöhemmin.

Vierailija
45/66 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmettely siitä, että missäs meidän sakin heinäkuun plussa viipyilee? :)

Vierailija
46/66 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltahan vaan :D Me ainakin medisonin kanssa ollaan nyt heinäkuisissa ihan loppukuussa, eli toivotaan, että viimeistään loppukuusta pamahtaa!!!!!

Vierailija
47/66 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tehän pysyitte Medisonin kanssa loppukuun heiniksissä.Toivotaan plussaonnea sinne!

Onko teillä taas samat kiertpäivät/la.t?

Omaan napaan ei uutta!

L+5+sissi rv 18 jotain

Vierailija
48/66 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän paremmalla ajalla.

Olin äsken puolitoista tuntia pihalla, lähinnä haravoimassa ja siistimässä pihaa ja nyt paleltaa niin vietävästi. Haravoidessa tuli tietysti kuuma ja minä tyttö otin villatakin välistä pois ja tässä sitä sitten hytistään :/

Wintergirl: hienoa, että tähtäin on vielä heinäkuulle ;) Tuolta heinäkuisten pinosta luinkin, että täti sinne tuli, mutta vielä ehtii, vielä ehtii! Samoin Medison :)

Imetyksestä oli ollut puhetta. Meillä esikoinen ja kakkonen päättivät kumpikin puolivuotiaina, että kiitos, riittää. Mikään temppu ei enää auttanut. Ei virkeän vauvan imettäminen, eikä väsyneen. Ei päivällä, eikä yöllä. Eli siinä ei sitten ollut paljon vaihtoehtoja muita kuin kaivaa tuttipullot esiin :) Kolmonen ja nelonen olivat täysimetyksellä 4kk ja osittaisella 10kk.

Minulla vain nuo imetysajat ovat olleet siinä suhteessa vähän kinkkisiä, että rintatulehduksia minulla on ollut enemmän kuin laki sallii. Kolmosesta yksi oli niin paha, että olin sairaalassakin saamassa antibiootteja suoneen ja crp huiteli 250:n paremmalla puolella. Mutta kaikesta huolimatta imetin, ja ihan omasta halustani.

ON: ei sitten niin mitään. Vähän pistää epäilyttämään, josko se munasolu jäi vallan irtoamatta tässä kuussa :/ Toivottavasti ei ensi kuussa irtoa sitten kahta ;)

Jeps, nyt lähden kahville.

Päivän jatkoja kaikille!

Misti ja nelikko

Vierailija
49/66 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain vakituisia töitä!

En ammattiani vastaavaa, mutta vakitöitä kuitenkin. Oon tosi iloinen. Nyt tiedän ainaskin, että tulevaisuudessa kun joskus raskaudun ja vauveli on kasvanut niin vakityö odottaa. Se on lohdullista.

Oon ollut valmistumisestani asti työttömänä. (lähes 8 vuotta) tehden vain jotain pätkätöitä ja sijaisuuksia siellä sun täällä ja elellyt välillä minimityökkäreillä...Nyt on mahtava olo...vähän kuin ennenaikanen joululahja!

Tää nyt ei liity galluppeihin tai asiaan, jotka nyt pinossa, mutta tulinpa ilmottaan ilouutiseni.

Vierailija
50/66 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussat ei piileksi ainakaan täällä ;)

On kyllä miehen kanssa vitsailtu, että oiskin koomista, jos meille tulis kierukkavauva, kun ei miedän alun perin pitänyt saada yhtään lasta " ennen kuin asialle tehdään jotain / korjataan vika mun elimistössä" .

Eipä mulla kummempaa asiaa ollu, mutta tulin vaan onnittelemaan, ettei taas unohu.

T@hti

Vierailija
51/66 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli eilinen päivä, eikä tänään oo tiedossa yhtään helpompi päivä sen suhteen. Mutta äkkiä tulin vaan kertomaan, että ultrassa kaikki oli kunnossa. Kaks viikkoja vastaavaa siellä liikkui, molemmat omissa pusseissaan. Np:tä ei mitattu, kun en seulontoja halunnut, mutta kaikki vaikutti olevan ok. Kolmen viikon päästä sin neuvolan ajan ja lähetteen laittoivat äitipolille, eli sieltä tulee sitten jossain vaiheessa kutsu sinne.

Mutta nyt siivoamaan. Kahteentoista mennessä pitäis olla kämppä siistinä... Voi olla mahdoton tehtävä, kun en eilen juurikaan ollu kotona, ja täällä oli sitten kaaos, kun illalla kotiuduin. Ei silloin juurikaan kiinnostanut alkaa siivoamaan, eli nyt ois kaikki eilisetkin edessä... Sen minkä taakseen jättää, sen edestään löytää, vai miten se menikään... Mies ei kuulemma ollu _kuullu_, kun olin sanonut, että järjestelis vähän paikkoja valmiiksi, ettei tänään oo niin hervoton homma tää siivous. Mutta nyt on kai pakko alottaa, että ees jotain ehdin järjestää.

Pipsa+5+tuplat rv13

Vierailija
52/66 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsalle jaksua siivoomisen!!!!Ja ihanaa että kumpikin kaksi voi masussa hyvin.Onneksi olkoon!!

Tulkaahan nyt joukolla kirjoittamaan,kun on niin sateista ja harmaatakin!!

L+5+s rv 19

Vierailija
53/66 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunta tulee ihan vaakana.. näin täällä pohjoisessa :)

Valtaisan suuri ja ihanan muhkea pino. Mielenkiintoista asiaa ja uusia tuttavuuksia. Aivan loistava saavutus kaunokaiset.

Minullekin Neronja oli tuttu nimi jostain.. hmm.. mistähän pinosta.. Mutta olenpa täällä pörrännyt milloin milläkin puolella jo pitkään. Ja mitenkäs niitä tyttöjä sit tehtiinkään.. ihan voisit muutaman hyvän käytännön vinkin antaa vai täytyykö ihan miestä lainata ;)

Poikia saa kun pupuilee puolenkierron tietämillä usein, monesti ja tiheään jatkaen aina tädin tuloon saakka.. hih hih.. Aina kun olemme kovasti yrittäneet, on poika tullu.

Tällä äiteellä kun teke niin kauheasti mieli aina poika vaiheessa. Ei edes tule mieleen ennen ovista.. höh.. JOs nyt avaruusseksillä ja pihtailuilla sais sen pikkuisen rinsessan vielä :))

Vaikka taaaas meillä lipsahti poikapäiville.. Tosin aiemmin jo mainitsin, että jäimme tästä junasta pahasti raiteille.. Ei ne raihnaiset simpat selvinneet edellisestä kerrasta Oiliin asti.

3kids Welcome :) Minäkin uusi tässä porukassa.

Vieläkö Medison on karttanut tädin? Menikö ihan ohi silmien? Vieläkös siis heinäkuisissa?

Mites WinterGirl?

Kateeks käy Pipsan kaksoset *huokaa pitkään ja syvään, hyvin ihastuneesti*

Isotikru on taas palaillut turinoimaan.. Kiva kun tulit.

Mites Levinian helteet? Kelpais mullekin.

Risella: Onnea Työpaikasta!!!

Leannalle kahviseuraa täällä myös.

(.) kp 24/28-xx (xx siitä edellisestä väärän plussan megakierrosta johtuen)

Imetyksestä oli jotain:

1. 3kk (järkyttävät allergiat vauvalla pakottivat lopettamaan)

2. 4 kk täys ja 6 kk saakka osa (vauva kasvoi hitaasti, lisää tarvittiin)

3. 4kk täys ja 9 kk osa (sama juttu kuin edellisellä)

4. 4kk täys ja jatkan yhä imetystä, poika tulee kohta 9kk.

Ja kaikille muillekin ihanaa viikonloppua. Taas poistun hetkeksi..

Neppis sitkeät limat mukana kulkien - yök ;)

Vierailija
54/66 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pino tosiaan on hyvin pulskistunut...hah. Eka työpäivä takana uudessa työssä. Hmm. Käväsi tuossa mielessä töitä tehdessä, että onpa kiva alkaa keväällä sanoon pomolle, että äippälomaa tarvitaan jossakin vaiheessa...siis kun nyt ensiksi tärppää. Yritys aletaan tammikuussa. No, toisaalta en usko, että pomo kauheesti räjähtää, koska on sen verran tuttu. Sain meinaan töitä meiän kuopuksen kummisedältä. Hyvät illan jatkot ja viikonloput.

Vierailija
55/66 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukomaitten levinia - enka niin onnellinen just nyt ole naista helteista; koko viikon on ollu +34 paremmalla puolella varjossa! Mutta kun oon ollu ihan hervottomassa flunssassa ja hainkin sitten antibiootit kun taa angiina ja keuhkoputkentulehdus ei millaan meinaa menna poispain!? Vielakin yskittaa keuhkot pihalle, mutta sentaan hiukan pirteempi olo on kuin alkuviikosta! Ja aanikin on palaillu lasten harmiks' ...

ON ei kummempia, mul on pano noussu, oiskohan pillereista? Lopetan ne kylla tahan jos silta nayttaa, ei mulla oo varaa saada pysyvasti noita kolmea nyt tullutta kiloa! Ja limailut nayttais oviksen saapumista? Taa viikko viela olis pilsuja sitten pitais olla se viikko-tauko. Hmmm, vaikkei tulis menkkojakaan niin jatkan sitten sen toisen liuskan jos taa paino nyt rauhoittuis.

Eipa nyt kummallisempaa; hauskat viikonloput vaan sinnepain ja tervetuloa uusille!

Vierailija
56/66 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas vierähtänyt aika nopeasti, kahteen viikkoon en ehtinyt tälle palstalle lainkaan, ja kesti kyllä jonkin aikaa kun luin kaikki viestit läpi.

Meillä kai aloitettiin nyt tuo viitosen yritys (?), mutta ei se kyllä tässä kierrossa onnistu. Ovis varmaan kolkuttelee juuri ovella (limat kyllä täälläkin kadoksissa?), ja 8 päivää ei täälläkään kyllä simpat selviä. Nyt mies ja lapset koko viikonlopun poissa anoppilassa, olen ihan yksin kotona, jippii! Ihanaa olla välillä ihan rauhassa, surffata koneella, syödä rauhassa, katsoa ne kaikki väliin jääneet ohjelmat yms. Toki ohjelmassa siivousta ja pyykkiä, tuulikaapin ovikin pitäisi maalata, mutta ehtiihän tässä vielä. :)

Kummallista että jostain syystä en edes ole kauhean riemuissani vaikka mieskin sanoi että siitä vaan vauvapuuhiin. Johtuisikohan siitä että tämä viitonen on ehdottomasti se viimeinen vauva meille, joten nyt kun/jos tulen raskaaksi en sitten enää koskaan... nyyh! Tavallaan haluaisin pitkittää tätä vielä vähän, niin se ei olisi sitten kohta jo ohi. Minusta kun ne vastasyntyneet pienet kippuraiset ovat ihan parhaimmillaan, vaikka ovatkin vielä vähän vieraita eikä niistä aina ota selkoa mikä vaivaa. Mutta se ihana vastasyntyneen tuoksu ja niin kovin viisas katse, mitä sitten vaikka se huutaisikin koliikissa ja heräilisi jatkuvasti yöllä ja ja...

No juu, siirtyypähän nyt ainakin kuukaudella tämä asia, ellei kiertoni nyt ole tosi lyhty. Toisaalta kiehtoisi yrittää vain ennen ovista, koska olisi niin kiva saada tyttö näiden kahden pojan jälkeen. Toki sen pojankin ottaisin, mutta jos edes vähän voisi tuohon vaikuttaa niin taidanpa yrittää. Miehelle en kyllä taida mainita tästä mitään, hän kai ensisijaisesti haluaisi lapsen, mieluiten valmiin 2-vuotiaan!

Jotain galluppiakin oli, mitenkäs nämä meidän pienet nyt syntyikään:

1. 40+2 47cm, 3185g, täysimetystä 3kk, korvikkeen ohella vielä kuukausi lisää

2. 40+5 50cm, 3855g, imetys kuten esikoisella

3. 40+4 51cm, 3850g, täysimetystä 3kk, kiinteiden ohella 10-kuiseksi

4. 40+4 52cm, 3984g, täysimetystä 3kk, kiinteiden ohella 1v3kk asti

Nuo kahden ekan imetyksen menivät mielestäni poskelleen, ekalle annoin neuvolan ohjeiden mukaisesti lisämaitoa, kun paino ei noussut 2>3kk lainkaan, tyttö tykästyi pulloon ja kyllästyi äidin tissiin. No, tyhmänä meniin tekemään saman virheen vielä toistamiseen kakkosen kanssa. Kolmannelle emme sitten pulloa antaneet lainkaan, hörpytysmukista sai lypsettyä maitoa jos joskus olin poissa vähän kauemmin. Temperamenttinen poika teki lakon ollessaan 9kk, jatkoi kolmen päivän päästä imemistä, kunnes parin viikon kuluttua lopetti taas, lopullisesti. Tuon neljännen imetys sitten olikin todellinen työvoitto, se nimittäin takkusi ihan kunnolla ja lähes koko ajan. Jo synnytysssalissa poika vain huusi ja huusi eikä suostunut imemään, muutama tunti meni ennenkuin onnistui. Jatkossa tekniikkka olikin tämä: muutama imaisu, irti ja parkaisu, muutama imaisu, irti ja parkkua... Harvoin malttoi syödä kunnolla (lähinnä yöllä). Neuvolassa leviteltiin käsiä, eikä osattu edes auttaa etsimään apua muualta. Lopulta 5 kuukauden iässä jätin kokeeksi maidon pois itseltäni, poika vähän rauhoittui, maito takaisin ja myös oireet palasi. Jatkoin sitten maidottomalla dieetillä ja otin lopulta munankin pois. Allergiatesteihin pääsy kesti ja kesti (kunnallisella puolella),monen mutkan kautta lopulta saimme ajan maitoaltistukseen kun poika oli 11,5kk. Prickeissä ei allergioita näkynyt eikä altistuskaan näyttänyt mitään, joten siitä pikkuhiljaa lavensimme pojan ruokavaliota. Uskon kuitenkin vahvasti että hänellä oli ongelmia ainakin tuon maidon kanssa, välttämisen aikana oireet helpottivat ja yliherkkyys meni ohi.

Tulipas taas paasattua, toivottavasti ette pitkästyneet! Oli muuten kyselyä tuloista/ammateista, minä olen ollut 9 vuotta kotona eikä työpaikkaa odottamassa, nyt tosin aloitin yksityisenä pph:na. En ole kyllä tuon alan ihmisiä, vaan voisiko sanoa käsityöläinen, tosin käsityötähän tuo lasten hoitokin on. Mies on valkokaulustyöläinen, tällä hetkellä pienehkön yrityksen tj, mutta tulot pienemmät kuin ed. työpaikassa jossa oli myyntipäällikkönä. Niiden tulojen nousua odotellen... Tällä hetkellä elämme kyllä kädestä suuhun, emme matkustele ulkomailla (emmekä juuri kotimaassakaan) tms. Onneksi auto on maksettu vuoden kuluttua joten se vähän helpottaa (aika isot kuukausierät), eikä sitä tarvitse heti vaihtaa uuteen.

Nyt laittamaan uutta pyykkiä koneeseen, ja jotain lounastakin etsimään. Hassua kun kukaan ei kysele eikä roiku puntissa! :)

Vierailija
57/66 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan äkkiä oli pakko tulla tänne vielä teitä moikkaamaan=)

Mä varmaan pysyn hamaan tulevaisuuteen täällä kuumepuolella.Ollaan keskusteltu asioista synnytyksen jälkeen ja mies olis sitä mieltä että tehdään vaikka kymmenen,sama hullunmylly se kuitenkin on.Jos vointi on hyvä ja kaikki menee nappiin,tuskin ehkäisemme synnytyksen jälkeen.Tulkoon jos on tullakseen=)

Ja tälläisiä puhuu äiti jolla vielä vauva masussa....Huh huh!

Mukavaa lauantaita kaikille!!!

Kiva kirjoitusvirhe Levinialla,mä kyllä tällä hetken tarvisin nostetta siihen asiaan=)=)=)=)Haaveilen vauvoista mutten siitä tekotavasta---ainakaan nyt=)

L+5+s rv 19+

Vierailija
58/66 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivän olen laukannut eri kaupoissa ja eri kokoonpanolla..

Aamupäivällä kävin tyttöjeni kanssa shoppailemassa Jumbossa ja sainpas ostettua itselleni kahdet kengät, oli ihan pakko uudet saada kun eilisella kaatosateella sukat oli jo läpimärät ja illalla kurkku kipeenä ja aivastutti.

Mä ostan kenkiä todella harvoin mutta jos ihan tarkoituksella itselleni niitä pitää ostaa niin ostan kerralla vähintään kaks paria nytkin toiset matalat ruskeat mokkaiset kävelykengät ja toiset missä on jo sitten vähän korkoa ja ovat ruskeaa nahkaa, oikein hyvät valinnat molemmat !! Eikä edes kalliit yhteensä 35 ekeä!!

Juhalakenkiä on erilaisia kaapit väärällään mutta mitä niillä arjessa ja töissä tekee ja juhlia on vaan 3-4 x vuodessa ??

Viikkosiivous tänään jäi enkä nyt illasta ala mitään tekemään mutta heti aamulla kun virkeänä heräilen niin alan touhuamaan, tosin muutaman lonkeron saunan jälkeen otan pitkästä aikaa, että voipi olla etten olekkaan ihan pirteä??

Lääkekuuri oli tehonnut ja eilinen kontrollinäyte oli puhdas joten siltä sin asiat alkaa olla kondiksessa.

(.) sen verran, että nyt menossa kp 21/max 35 mutta peittojen pöllytyksestä ja teroluteista huolimatta en tärppiin usko heti näin eka kierron jälkeen..vatsaa on loppuviikon oudosti juilinut, rinnoissa oli eilen jotain ihme tunnetta ja eilen illalla oli TAAS öllötysoloa !!

KUVITELMAA sanon minä , tai ainakin jotain Terolutejen sivu-oireita !!

Nyt on pakko lopettaa ja alkaa tehdä sapuskaa !!

Isotikru

Vierailija
59/66 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli perjantaina myrskyn myötä sähköt poikki! Aamulla heti seitsemän aikaan meni sähköt joten edes aamukahvia en saanut. Oli tosi tylsää kun mitään ei pystynyt tekemään ja siihen aikaan on vielä niin peevelin pimiääkin. Kynttiöitä siinä etsiskelin silmät ristissä ja lapset kasailivat koulutarvikkeitaan kännykän valossa:) Olipa ainakin erilainen perjantai!

Tänään oli taas työpäivä ja heti kun töistä kotiuduin meille tulikin vieraita jotka äsken lähtivät ja minä tietty heti katsomaan mitä on tapahtunut täällä.

Heinäkuisissa ollaan siis edelleen, sitä kun oli kyselty, seuraava mahdollinen LA olisi 31.7. Siihen tähdätään:) Tosin täytyy myöntää että hiukan mulla tuolla takaraivossa naputtaa ajatus että josko pitäisi hypätä tämä kuu yli ja jatkaa elokuisissa, mutta enpä taida malttaa. Gyneajan tilasin itselleni ja keskiviikkona olen sinne menossa.

Pipsalle jaksamista ja hienoa kuulla että kaikki molemmilla pikkuisilla hyvin! Kiva kun jaksat käydä meitä moikkaamassa, on niin mielenkiintoista tuo sinun kaksosodotuksesi:) Eipä ole meinaan tuttavapiirissä ketään kaksosten äitiä.

Leanna, tuohan on hieno juttu että miehesikin on nyt sitä mieltä että saa seurava tulla kun siltä tuntuu. Itse en ole uskaltanut vielä miehelle mainita mitään mahdollisista (huom mahdollisista) kuudennen jälkeen toiveissa ehkä kenties olevista pienistä. Katsotaan vieläkö sitä siltä tuntuu sitten kun ja jos meille se kuutonen suotaisiin.

3kids, tervetuloa joukkoon mukaan ja rohkeasti vain kommentoimaan ja kirjoittamaan kaikesta mahdollisesta ja vähän mahdottomastakin:)

Heinäkuun plussa tosiaan puuttuu vielä. Toivottavasti joku sen heinäkuun plussakiintiön täyttää. Missäs kplla Wintergirl tosiaan menee? Ollaanko edelleen samoissa?

Nyt saunaan.

Medison ja kp5/28-30

Vierailija
60/66 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on ilma kylmennyt täällä etelä-Suomessakin. Koiraa vein ulos ja sai ihan toppatakin kiskaista päälleen, kun lunta ripsi tuulen mukana, hrrr!

Mulla ei oikeastaan ollut edes mitään kummempaa asiaa :) Kunhan tulin katsomaan, onko kukaan muu addikti ollut tänään aktiivinen. Ja olihan täällä ainakin isotikru käynyt.

Meillä mies ja mun isäni laittavat nyt niitä keittiön kaappeja paikoilleen ja toiveet siitä, että remppa jouluksi lopultakin valmistuisi, sen kuin kasvavat :) On kyllä välillä ihan tuskaa kuunnella, kun miehet hommia tekevät. Isä kun mittailee kaikkea ihan älyttömän tarkasti ja miehen naamasta näkee, että tehtäis jo! Mutta onpahan sitten ainakin tasot suorassa ja kaapinovet aukeilee sinne, minne pitääkin.

ON: Että voikin nää kierron viimiset päivät olla tylsiä!! Kun ei ole niitä oireita, niin ei oikein edes toive nosta päätään. Ja sitten sitä vaan odottaa, että tulis sitten se täti, kun kuitenkin tulee, hmph! Kp nyt siis 21/26 (tai oikeastaan 21/24, jos siitä oletetusta oviksesta lasketaan), joten ens viikon alkupuolelle odottelen sitä punahelmaa.

Toivottavasti teillä muilla olis parempi onni :)

Nyt menen, uunista tulee muuten palaneita kakkaroita!

M + 4