Yhteishaku & AMK-valintakoe syksy 2022
Syksyn yhteishaussa on tarjolla lähinnä AMK-kohteita, joten käydään keskustelua sekä yhteishausta että AMK-valintakokeessa samassa ketjussa.
Syksyn 2022 yhteishaku 31.8.14.9.2022.
Syksyn 2022 todistusvalinnan tulokset julkaistaan viimeistään 20.10.2022.
AMK-valintakoe järjestetään syksyllä ajalla 31.10.3.11.2022.
Syksyn yhteishaun kohteet:
https://opintopolku.fi/konfo/fi/haku?order=desc&size=20&sort=score&yhte…
Kommentit (1931)
Muita mimmejä insinööri alalle? Itse tietojenkäsittelyn puolelle pasilaan laureaan.
Tää päivä oli taas tässä. Katotaan sit huomenna joutuuko odottaa koko viikonlopun et saa omat tulokset.
Vierailija kirjoitti:
Tää päivä oli taas tässä. Katotaan sit huomenna joutuuko odottaa koko viikonlopun et saa omat tulokset.
Jännittää kyllä niin maan p :D
Muita tulossa Kuopioon terveydenhoitajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännittää kyllä niin maan p :D
Jep, ihan vaan vähän :D
Sairaanhoitaja Rovaniemi monimuoto hyväksytty!
Onko muita Xamkiin it-traden verkko-opintoihin päässeitä?
Hakenut olen mutta ei ole vielä tuloksia ninulla näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
Muita mimmejä insinööri alalle? Itse tietojenkäsittelyn puolelle pasilaan laureaan.
Lab Lahteen ympäristöteknologian verkkopainotteiseen opetukseen
Miten voi olla, että henkilö x on jo saanut monimuoto sairaanhoitaja tuloksen seamkista, mutta itse en. Minulla oli se kuudentena hakutoiveena?
Samaa ihmettelen kun jotkut ilmeisesti saaneet xamk it tradenomi tulokset.
Nyt olen täysin vakuuttunut että kokeeni on kadonnut bittiavaruuteen
Onnea kaikille opisekelupaikan saaneille! Itse joudun tsemppaamaan taas ensi keväänä :(.
Mua vähän mietityttää nyt, kun mulla on monimuoto toteutus mun kolmannessa vaihtoehdossa ja haluaisin päivätoteutukseen.. Niin onko monimuoto toteutus ihan mahdoton esim sosialisoitumisen kannalta ? Odotan opiskelulta innolla sitä, että saisin uusia ystäviä ja saisin kokea opiskelun kaikki puolet. Ja ei en hakenut opiskelemaan ainoastaan tämän takia, vaan koska tosiaan tahdon tähän ammattiin.
Mulla taas päinvastoin eli hain ja pääsin päivätoteutukseen ja tässä on ehtinyt tilanne muuttumaan niin että joudun jatkamaan töissä, niin mietin onko mahdollista vaihtaa monimuotoon? :(
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas päinvastoin eli hain ja pääsin päivätoteutukseen ja tässä on ehtinyt tilanne muuttumaan niin että joudun jatkamaan töissä, niin mietin onko mahdollista vaihtaa monimuotoon? :(
Sitä pitäis siirtohaussa hakea, ei oikeen muuten taida onnistua. Ellei sitten hae uudestaan keväällä
Täällä vähän samaa kuin parilla ylläolevalla. Tiedän muutaman henkilön, jotka saivat tänään tuloksia samoista hakukohteista mihin itsekin hain, mutta omia tuloksia ei näy eikä kuulu! Minne lie on oma koe kadonnut 😅
Vierailija kirjoitti:
Täällä vähän samaa kuin parilla ylläolevalla. Tiedän muutaman henkilön, jotka saivat tänään tuloksia samoista hakukohteista mihin itsekin hain, mutta omia tuloksia ei näy eikä kuulu! Minne lie on oma koe kadonnut 😅
Jodelissa sanottiin, että olisi hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle, mutta näinköhän on totta 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa sanottiin, että olisi hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle, mutta näinköhän on totta 😁
Näin se varmasti on, jos ylempänä on muita toiveita.
Minun pitäisi saada reilu 20p lisää seuraavaan kokeeseen, että olisi mahdollisuus päästä sotealalle ei ensikertalaisena!
Tulisipa jo kaikkien kokeiden tulokset, että pääse näkemään mitkä osiot meni itselläni pieleen.
Saaks kysyy minne paikkaan hait