Yhteishaku & AMK-valintakoe syksy 2022
Syksyn yhteishaussa on tarjolla lähinnä AMK-kohteita, joten käydään keskustelua sekä yhteishausta että AMK-valintakokeessa samassa ketjussa.
Syksyn 2022 yhteishaku 31.8.14.9.2022.
Syksyn 2022 todistusvalinnan tulokset julkaistaan viimeistään 20.10.2022.
AMK-valintakoe järjestetään syksyllä ajalla 31.10.3.11.2022.
Syksyn yhteishaun kohteet:
https://opintopolku.fi/konfo/fi/haku?order=desc&size=20&sort=score&yhte…
Kommentit (1931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämän haun lukukausi nyt lasketaan 2022 syksy ja 2023 kevät lukukautena alkaviin koulutuksiin. Eli, jos ei ole nyt syksyllä 2022 aloittanut koulutusta korkeakoulussa voi nyt tulla hyväksytyksi 2023 keväällä alkavaan koulutukseen?
Juuri näin
Thank god! Rupesin panikoimaan nyt, kun pääsin läpi, että olin laskenut lukuvuodet jotenkin väärin.
Mitenköhän kauan labista saa odottaa tuloksia?
Järkytyin niin paljon tästä läpipääsystä, että musta tuntuu, että kohta tulee verta nenästä :D
Saako jotakin kautta selville osio kohtaiset pistetykset? Kiinnostaisi tietää mikä meni näin pahasti pieleen kokeessa.
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Onneksi olkoon, sinut on valittu todistusvalinnassa opiskelijaksi Metropolia Ammattikorkeakouluun Sairaanhoitaja (AMK), sairaanhoitotyö, monimuotototeutus (verkko-opetuspainotteinen) tutkinto-ohjelmaan.
Virallisen tuloskirjeen näet Oma opintopolku palvelussa 25.11.2022 alkaen.
Sinun tulee ottaa opiskelupaikka vastaan 2.12.2022 klo 15.00 mennessä.
Kyllä,todistusvalinnassa. Täällä varmaan kuitenkin 99,9% keskustelijoista on hakenut valintakokeen perusteella.
Ilmoittakaa ASAP, kun insinööri, tieto- ja viestintätekniikka alkaa tulla tuloksia!!!!1111!!!! :D
KIITOS
Vierailija kirjoitti:
Saako jotakin kautta selville osio kohtaiset pistetykset? Kiinnostaisi tietää mikä meni näin pahasti pieleen kokeessa.
Linkki tulee ammattikorkeakouluun.fi-sivustolle ilmeisesti, kun kaikki tulokset on julkaistu. Ehkä jo huomenna? Tänään ei ehkä vielä.
En uskalla luottaa vielä Vipusen rajoihin, kun tuloksia ei ole tullut. Niiden perusteella pääsisin, mutta en tosin ole ensikertalainen.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla luottaa vielä Vipusen rajoihin, kun tuloksia ei ole tullut. Niiden perusteella pääsisin, mutta en tosin ole ensikertalainen.
Voisitko laittaa tänne diakin,Lauran ja metropolian alimpia rajoja? Vaikka muutaman esimerkin. En itse pääse tänään koneelle katsomaan ja puhelimessa Vipunen ei ainakaan minulla toimi.
Olisi ystävällistä,kiitos!
Onko kukaan saanut vielä Xamk sosionomi tuloksia?
Turhauttavaa kun mä en nää mun omia valintakoepisteitä, koska kaikki muut paitsi 1. hakukohde näyttää että oon edes todistushaulla varasijalla!! Jos tää palkkiteoria ei pidä paikkaansa niin ehkä revin pelihousuni.
Vierailija kirjoitti:
Turhauttavaa kun mä en nää mun omia valintakoepisteitä, koska kaikki muut paitsi 1. hakukohde näyttää että oon edes todistushaulla varasijalla!! Jos tää palkkiteoria ei pidä paikkaansa niin ehkä revin pelihousuni.
Sama!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko laittaa tänne diakin,Lauran ja metropolian alimpia rajoja? Vaikka muutaman esimerkin. En itse pääse tänään koneelle katsomaan ja puhelimessa Vipunen ei ainakaan minulla toimi.
Olisi ystävällistä,kiitos!
Ei kai Vipusessa ole kuin viime vuoden pisterajoja?
Ois kiva käydä kattoon opintopolku mutta vaa lataa lataa koko paska kaatunu
Vierailija kirjoitti:
Sama!
Kärsitään siis yhdessä :''''''')
Lukeeko muilla hyväksytyillä näin:
"2. Et ole ottanut vastaan suomalaiseen korkeakoulututkintoon johtavaa opiskelupaikkaa mistään muusta samana lukukautena alkavasta koulutuksesta."
Äh, Haaga-Heliaan korkeilla varasijoilla 174. Xamk yli 200. :( Laureaa vielä odotellaan..
Kommetteja tässä ketjussa jo nyt 999 kpl... tunnelma tiivistyy
Juuri näin