" XXX, tuleva vaimoni"
Näin siis esitteli avomieheni, mut eilen sukulaiselleen jota en ollut ennen nähnyt ja pisti kyllä kyrpimään..
On puhunut koko yhteiselomme ajan että " sitten kun mennään naimisiin" ym. Äidilleni sanoi noin vuosi sitten, kun tämä kysyi naimisiin menostamme, että " kesällä" . Joka siis meni jo.. Meillä on melkein vuoden ikäinen lapsi, mutta ei ole kosinut mua, vaan pelkästään puhuu tuolla tavalla muille..
Mitä tästä pitäis ajatella?
pitäiskö mun olettaa, että mua on nyt kosittu ja alkaa järjestää häitä vai odotella vaan rauhassa sitä kesää koska se tapahtuu.. :-/
Kommentit (22)
kaippa mulle on iskostunut jotenkin takaraivoon kun kunnon vastausta ei ole mieheltä saanut, että jos se ei niin haluakkaan naimisiin ja painostan vaan kysymyksilläni..
Mutta jospa asia onkin sitten niin että mies haluais, mutta ei vaan osaa asiassa toimia. Kyllä mä taidan ottaa illalla kunnolla härkää sarvista ja jutella miehen kanssa asiasta niin, että se tulee selväksi!
Eli joko me ei mennä naimisiin ja mies lakkaa puhumasta musta tulevana vaimonaan tai sitten päätetään hääpäivä! NIH ;-D
ap
t. 10