Olemme asueet epävirallisesti ja olleet kihloissa yli 5- vuotta
sanoin miehelle, että en enää halua leikkiä kotia vaan muuttaa oikeasti ja virallisesti yhteen.
Hänelle se ei käy... joten erosimme eilen.
Tuollaisen paskan kanssa ei tee mieli olla mukava vaan kamat vit..uun viikossa ja äijäkin.
Hän haluaisi etsiä asuntoa kuukauden. Minä taasen en jaksaisi katsoa loista tuntia kauempaa.
5- vuotias lapsi ei tiedä asiasta vielä mitään.
Kommentit (35)
nimenomaan kuten 23 sanoi " ei sikaa" säkissä kiitos. Vähintään puolisen vuotta pitäisi mielestäni seurustella ennen naimisiin menoa.
ap
ja vielä uskovaisia. Nukkuvat omissa huoneissa ja isäntä juo joka ilta itsensä sammuksiin.
ap
Onnellinen elämä vaatii molemmilta panostusta ja sitoutumista. Ja sitä että on tahto elää oikein. Jos toinen pettää niin se tuo onnettomuutta, mutta sekin on raamatun mukaan syntiä. MOLEMPIEN täytyy siis haluta elää niinkuin Sana opettaa, siitä syntyy onnellinen tasapaino, jossa ei tarvitse esim. pelätä sitä että toinen lähtee pettämään yms.
Tekopyhyys vain pahentaa tilannetta parisuhteessakin, aito usko auttaa.
Rahalla on kumma mahti, haluatko että miehellesi raha on tärkeintä?
Ja miten suostut tollaseen, että pitää tavaroitaan jossain exällänsä?
Eikös se yleensä se sanonta mene, että siitä kannataa oppia, miten mies on entisiään kohdellut.
Voimia sinulle vauvan kanssa, ei ole helppo ratkaisu kun odotat yhteistä lasta. Ilman sitä olisi varmasti paljon helpompaa, soittaa vaikka poliisille, jotka tulevat kyllä hakemaan loisijat.
jättämistä kylläkin nyt. Raha on meidän suhteen loppu... raha ja sen rakastaminen niin paljon että luopuu ennemmin suhteesta.
ap
Kyllä lapsesikin kärsii jos äiti voi huonosti suhteessa. Voimia uuden elämän kanssa sinulle ja lapsillesi. Pärjäät varmasti paremmin heidän kanssaan kuin miehen kanssa joka rakastaa rahaa enemmän kuin teitä.
Itse olen kahden lapsen yh ja huonon suhteen jälkeen löysin ihanan miehen, joka ajattelee aina ensimmäisenä minun ja lapsieni etua.
Hänkin tienaa paljon enemmän kuin minä, mutta ei koskaan ole tullut edes puheeksi, että sen takia emme voisi mennä naimisiin.
Nyt suunnittelen ensi kesän häitä ja olen todella tyytyväinen, että en jäänyt huonoon suhteeseen.
Onnea uudelle alulle ja elämään, jossa rakkaus on tärkeintä.
poliisiin :/
En kyllä ainakaan tee enää lapsia. Inhottaa selittää lapsille miksi isät on kusipäitä ja ei asu meidän kanssa. En varmaan uskalla ottaa ikinä ketään vierelle kulkemaan. En jaksa näitä eroja... henkisesti olen ihan loppu.
Ensimmäisen lapsen isä heittäytyi hulluksi ja nyt tämmöistä. Molemmat aluksi kivoja symppiksiä :(
ap
en jaksa noita sun naiiveja kommentteja. Hulluuskin on varmaan jumalansanan vastaista ja omaa mokaani kun ukko sekosi mielestäsi.... ja entäs netti pahuuden tyyssija?
ap
Taidan tästä kipaista kauppaan hakemaan pahvilaatikoita ja jätesäkkejä vihjeeksi.
ap
www. narsistienuhrientuki. info
Käypä katsomassa, sopivatko narsistin tuntomerkit mieheesi (tai aiempiin miehiisi). Tuo " hyväksikäyttäminen" ja rahan tärkeys ainakin sopivat.
Voimia sulle, nyt vain toimit napakasti!
Sinä olet sentään ilmeisestikin rehellinen ihminen, tämä tuleva exäsi on yhteiskunnan tukien väärinkäyttäjä.
itsekkin kävi kesällä samat ajatukset mielessä, meillä vähän vastaava tilanne:
emme ole mieheni kanssa naimisissa, yhteistä eloa sama 5 vuotta.
emme asu miehen kanssa virallisesti yhdessä, minä maksan vuokran ja muut kulut.
mutta mies rakennetaa meille taloa. ja vasta sen valmistumisen jälkeen voimme kuulemma mennä naimisiin, hän on suoraan sanonut että pelkää minun olevan vain rahan perässä, kun mulla ei vielä ole ammattia kun jäi lasten takia koulu kesken. no jotenkin mä tätä kestän, mutta ymmärrän täysin ap:n kannan asiaan, ja annan täyden tukeni ap:lle!!
ja voihan olla että miehesi tajuaa sinunkin puolen asiassa ja palaatte joskus vielä' yhteen? teille on kuitenkin syntymässä lapsi...
Oisko vähän jotain muutakin? Tai sitten PROVO koko ketju!
Puhelin pois päältä ja ukon kamat rappukäytävään. Tekstiviesti et voi hakea omansa pois jos on nopea. Anna mennä. On niitä parempiakin miehiä olemassa. Koskaan ei kai kukaan ole vaihtanut miestä huonompaan tai sit täytyy olla tyhmä.
Seurusteluaikana tutustutaan ihmisen persoonaan, kun seksi ei ole mukana kuvioissa, niin se käy ikäänkuin paremmin. Jää aikaa puhua, puhua ja puhua. Se on kuitenkin tärkein tie tutustua. Onnistuneessa avioliitossa tarvitaan toki anteeksiantamusta. Mutta sen avulla liitto onnistuu. Se on myös hyvä muistaa, että MINÄKÄÄN en ole täydellinen, enkä voi vaatia sitä tuolta toiseltakaan ihmiseltä.
Tietenkin tilanteessa auttaa sekin, jos muutkin elämän perusperiaatteet ovat molemmilla raamatun Sanaan pohjautuvia, ja näinollen yhteisiä.