Olemme asueet epävirallisesti ja olleet kihloissa yli 5- vuotta
sanoin miehelle, että en enää halua leikkiä kotia vaan muuttaa oikeasti ja virallisesti yhteen.
Hänelle se ei käy... joten erosimme eilen.
Tuollaisen paskan kanssa ei tee mieli olla mukava vaan kamat vit..uun viikossa ja äijäkin.
Hän haluaisi etsiä asuntoa kuukauden. Minä taasen en jaksaisi katsoa loista tuntia kauempaa.
5- vuotias lapsi ei tiedä asiasta vielä mitään.
Kommentit (35)
Miksi mies ei halua " oikeasti" muuttaa yhteen ja sitoutua?
Täh?
Miksi olet kestänyt tuollaista 5vuotta?
menettäisin asumistuen yms. hoitomaksut tulisi ja muuta.
ap
ei taida olla miehen oma lapsi kun ajattelee vain rahaa
samalla lailla käyttää hyväksi exäänsä(sain tietää viimeviikolla). Pitää rojujaan hänen varastossa, ettei tarvitse vuokrata kallista omaa varastoa, HUH, HUH!
ap
jos kerran exän varastoa käyttää rojujensa säilyttämiseen ja te olette kuitenkin olleet yhdessä 5 vuotta... Taitaa tämä exä olla hieman tyhmä, itse en kyllä säilytä päivääkään exän tavaroita, roskiin lentää jos ei heti hae pois.
Voimia sinulle ap, teit hyvän ratkaisun, pihalle vaan tuollainen loinen!
Meillä yksi yhteinen(masussa) ja sitten tuo 5. v. on minun.
ap
Missä hän tällä hetkellä asuu " virallisesti" jos ei sinun luona? Eli siis jos osoite ei ole sinun luokse niin kai hänellä on asunto oltava vai asuuko vanhempiensa luona vielä?
Itse en kyllä jaksaisi eron jälkeen enää toista katsella, huh..
Minusta tuntuu, että teit ap oikean ratkaisun. Jos et ole ansainnut miehesi mielestä avovaimon statusta, ja jos todellakin raha tällaisessa asiassa ratkaisee, niin ilman muuta aloitat nyt uuden elämän.
Paljon voimia!
Yhteenmuutto tuli maksamaan meille 700¿ kuussa kun lähti yh-korotukset lapsilisästä (5lasta), asumistuki ja tilalle tuli 4:n lapsen päivähoitomaksut.
Hyvin on silti pärjätty mutta meillä olikin molemmilla halu tehdä asiasta virallinen ja nyt ollaan naimisissakin ja yhteinen vauva tulossa...
En mä kyllä hyväksyis jos noin kauan pitäis jatkaa " pelleilyä" . Joko ollaan yhdessä vakavasti tai ei olla ollenkaan.
hän on kirjoilla kaverinsa asunnossa(jossa todellisuudessa ei käy, kun silloin tällöin pari kertaa vuodessa... hyväksikäyttöäkö??)
Kun tapasimme hänellä oli asunto.
Sitten ajattelimme muuttaa yhteen ja suunnittelimme puolenvuoden jälkeen häitäkin.
Hän sanoikin eräänä iltana miettineensä ettei kannata muuttaa virallisesti yhteen ennenkuin olen töissä.
En vielä ole, enkä hetkeen menekään(opiskelen).
Silloin jo ihmettelin tuota romantiikan tappo lausetta. ei huvittanutkaan enää naimisiin mennä.
Aika kului ja nyt olemme tässä... en enää odota.
ap
Oot kyllä tyhmä jos annat hänen vielä pyöriä nurkissasi... Vaikka toisaalta jos oot jo 5 vuotta tuollaista katellut kai siinä vielä pari viikkoa menee.
Vierailija:
hän on kirjoilla kaverinsa asunnossa(jossa todellisuudessa ei käy, kun silloin tällöin pari kertaa vuodessa... hyväksikäyttöäkö??)
Kun tapasimme hänellä oli asunto.
Sitten ajattelimme muuttaa yhteen ja suunnittelimme puolenvuoden jälkeen häitäkin.Hän sanoikin eräänä iltana miettineensä ettei kannata muuttaa virallisesti yhteen ennenkuin olen töissä.
En vielä ole, enkä hetkeen menekään(opiskelen).
Silloin jo ihmettelin tuota romantiikan tappo lausetta. ei huvittanutkaan enää naimisiin mennä.
Aika kului ja nyt olemme tässä... en enää odota.ap
" Minusta tuntuu, että teit ap oikean ratkaisun. Jos et ole ansainnut miehesi mielestä avovaimon statusta, ja jos todellakin raha tällaisessa asiassa ratkaisee, niin ilman muuta aloitat nyt uuden elämän. "
Niinpä, arvaa vaan tuntuuko juuri siltä etten ole ansainnut olla vaimo/avovaimo. Itsetuntokin on lattana tämän suhteen jäljiltä. Uskon, että löytyy MIEHIÄ jotka haluavat mennä jopa naimisiin(ajatella).
ap
o.k?
En tykkää olla mikään valtiolta kusettaja. En ole ikinä sellainen ennen tätä tilannetta ollut ja se ahdistaa todella paljon.
Minun ei kuuluisi saada esim. asumiseeni tukea.
ap
Jos yhteen mennessä, mentäis ENSIN naimisiin ja sitten vasta alettaisiin elää yhdessä. Ja naimisiin mentäisiin OIKEASTI sillä mielellä, että siinä sitten ollaan hyvinä ja pahoina päivinä. Eikä erottais joka risauksesta. Väkivalta ja viina esim. jos tulis kuvioihin niin tietenkin eri asia.
Kun alunperin olis ' säännöt' selvänä molemmille, ei tarviis miettiä et sitoutuuko tuo toinen yms yms.
Siis jos ei tunne toista kunnolla, ja seksin suhteenkin valkkaa " sian säkissä" , niin kyllä sekin aiheuttaa jos jonkinmoista vaikeutta. Ihminen jaksaa vetää roolia yllättävän pitkään, mutta sanoisin, että noin vuoden yhteiselon jälkeen toisesta voi paljastua se todellinen luonne. Ja jos siinä vaiheessa jo ollaan Jumalan silmien edessä sanottu " tahdon" , niin siinäkö pitäisi vain kitua -alistettuna ja rakkaudettomana? Masokisteille sopii ehkä, mulle ei.
aina kannattanut perinteistä avioliittoa ja edelleen kannatan. Sitoutumiskammoista paskaa en enää ota
ap