Ostitteko nakkeja ja perunasalaattia?
Kommentit (41)
Nakkeja on, ei taviksia vaan vähän erikoisempaa hodareihin. Peruna ja punajuuri salatteeja ostin ku olivat tarjouksessa. Salaatteja ei kyllä syödä hodareiden kanssa.
Ostan, teen nakkipiiloja. Ostan myös kuohuvaa.
Miten sä muka nakkeja teet kotona?
En ostanut. Ei oo koskaan kuullunut mun uuden vuoden viettoon. Teen aina kevyttä ja terveellistä. Terveiset Usasta!
E, en syö niin epäterveellistä ruokaa.
En ostanut. Meillä nuo em. tuotteet on muutenkin sellaista hyvin hyvin harvoin syötyä ruokaa ja silloinkin käytän nakkeja osana ruokaa (nakkiperunasoselaatikko, nakkipiilo, hodarin sisällä) ja perunasalaatin teen aina itse.
Meillä syödään tänään Quiche lorrainea, eli ranskalaista klassikkokinkkupiirakkaa, salaattia ja jäätelöleivoksia.
Vierailija kirjoitti:
Netissä paljon ohjeita, ei ole vaikeaa.
Just mietin et tekis mieli nakkeja mut uskaltaako sitä enää kokonaista nakkipakettia ostaa näin sinkkutaloudessa kun lihaakin saa syödä suositusten mukaa niin vähän. N
Joo kyllä tietenkin. On uusivuosi joten mitään muuta ei saa tänään syödä.
Nakkeja ostin ja ostan lisääkin, oli hyviä tarjouksia. En syö itse, menevät myöhemmin myyjäisten ja talkoiden keittoihin.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä tietenkin. On uusivuosi joten mitään muuta ei saa tänään syödä.
Haha, tykkään sun asenteesta :D
Kyllä, mitäs muutakaan?
Nakit ja perunasalaatti on Uuden Vuoden Virallinen Ruoka.
Olen kyllä kuullut että joissain kerettiläisissä perheissä syödään hodareita. Mutta ehkä heilläkin on lisäksi Perunasalaattia.
Tietenkin ostin. Vettä juon painikkeeksi
Vierailija kirjoitti:
Siihen tarvitaan vain sirkkeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen tarvitaan vain sirkkeli.
🤣🤣🤣
Kuohujuoma ja nakit ostettu, perunasalaatin teen itse kun en tykkää niistä majoneesipohjaisista.
Vierailija kirjoitti:
Just mietin et tekis mieli nakkeja mut uskaltaako sitä enää kokonaista nakkipakettia ostaa näin sinkkutaloudessa kun lihaakin saa syödä suositusten mukaa niin vähän. N
Senkun syöt siitä mistä tykkäät.
Tein perunasalaatin ja nakit itse kuten aina. En syö kaupan moskaa.