Missä sinä voisit olla kokemusasiantuntija?
Mietin itseäni ja vaikea on keksiä mitään kovin vakavasti otettavaa, mutta jos pakko niin se menisi varmaan kaikenlaisten projektien aloittaja olisi lähellä sitä. On jo kokemusta noin vajaa 30 vuotta.
Kommentit (52)
Yksinäisyydessä. Sos elämää ei ole ollut sitten teini-iän. Täytän tänä vuonna 34. Kaikki vapaa-aika menee yksin kotona.
Perheväkivallasta, seksuaalisesta hyväksikäytöstä, asunnottomuudesta, läheisen peliriippuvuudesta, köyhyydestä, homesairastumisesta, unelmien saavuttamisesta kaikkien vastoinkäymisten jälkeen jne
Siinä kuinka ihmisella kellä on lapsuus ollut ihan hirveä kaikin tavoin ja voi siitäkin huolimatta tulla ihan ihmiseks ja pärjätä maailmassa. Ei ole pakko mennä elämä alamäkeen sen takia.
Elämässä epäonnistumisen kokemusasiantuntija.
Kolme avioeroa, työmokia, joista pari tosi pahaa mokaa, omassa elämässä mokailuja, kiusaamista jne jne.
Kukaan toinen ei ois meikeläisen elämää ois pitkälle hengissä selvinnyt ja jaksanut. Niinhän sitä sanotaan, ettei kuormaa enempää anneta, kuin mitä jaksaa. No, meikeläisellä on näköjään hyvä kantokyky.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee aina mieleen se sketsi "mulla mitään koulutusta oo. kokemusasiantuntija on kokemusasiantuntija". Sori, oli ihan pakko.
TÄmä oli hauska ja osuva. Nauratti ja niin totta.
Kävin kokemusasiantuntijakoulutuksen, kaksi päivää paikalla, ja muut päivät etänä.
KOkemuksena kiinnostava, kiva kouluttaja (järki-ihminen), mutta kyllä sen näki, että jos ihmisille on tarkoitus puhua eri tilanteissa pitäisi osata myös esiintyä isommalle joukolle. Olen nyt ilkeä, mutta jos ei ole pohjaa kohdata ryhmien edessä ja uikuttaa vaan sitä omaa kokemustaan lukematta yleisön reaktioita en pitäisi sitä hyvänä kokemuspuhujan puheenvuorona.
MInulla on esiintyjän ja puhujan koulutus ammattini myötä, joten pidin pari isomman ryhmän kokemuspuheenvuoria ja se oli sitten siinä. Miksi ihmeessä jauhaa omia ikäviä kokemuksiaan vieraiden ihmisten kustannuksella vuosikausia? Siitä saa jo hyvän sketsin.
Asioita on paljon:
- elämässä täydellisesti epäonnistumisessa
- keski-ikäiseksi asti seksuaalisesti kokemattomana selviytymisessä
- koko aikuiselämän kestäneessä työttömyydessä
Kuinka voittaa kiinteistökauppariita.