Missä sinä voisit olla kokemusasiantuntija?
Mietin itseäni ja vaikea on keksiä mitään kovin vakavasti otettavaa, mutta jos pakko niin se menisi varmaan kaikenlaisten projektien aloittaja olisi lähellä sitä. On jo kokemusta noin vajaa 30 vuotta.
Kommentit (52)
Mulla tulee aina mieleen se sketsi "mulla mitään koulutusta oo. kokemusasiantuntija on kokemusasiantuntija". Sori, oli ihan pakko.
Vierailija kirjoitti:
Miten laiska ihminen pärjää hektisessä maailmassa missä muka kaikkien pitää olla aktiivisia ja kilpailuhenkisiä.
Olemalla se kallio mitä vasten aallot lyövät.
Myötätuntouupumuksen käsittelyssä. Piti tehdä ihan hirveä työ ja nähdä vaivaa ennen kuin pystyi edes myöntämään sen olevan todellinen ilmiö - ja sitten tajuta kuinka haitallinen ilmiö ja sen jälkeen opetella rikkomaan kuvio.
Lisäksi luulen, että todella moni kärsii siitä huomaamatta sitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Miten laiska ihminen pärjää hektisessä maailmassa missä muka kaikkien pitää olla aktiivisia ja kilpailuhenkisiä.
Tuo minullekin tuli ensimmäisenä mieleen. Kaikki luettelevat aina tekemisiään ja kiireitään. En ymmärrä, miksi minä saan useimmiten kaiken paljon helpommalla.
Yrittäjyyden, Loppuunpalon, konkurssin, avioeron, kaiken menettämisen paitsi vaatteet, joukkuraiskatuksi tulemisen, luottotiedottomuuden sekä kodittomuuden. Huumeiden sekakäytön. Kaikki samana vuotena ja miten siitä noustaan ilman minkäänlaista lääkitystä. 3mea eri pilleriä koittivat tyrkyttää.
Huumeriippuvuus.
Ja olenkin (kokemusasiantuntija siis). Kohta 6 vuotta puhdasta ja tyyntä aikaa.
Adhd kokemusasiantuntija. Päässä jatkuvasti monta suunnitelmaa/ kuvitelmaa. Hyörin ympäriinsä, pystymättä rauhoittumaan. Aina on oltava jotain meneillään. Äsken kävin leikkaamassa kuihtuneet kukat kukkapenkeistä, nyt mietin, että mitäköhän seuraavaksi tekisi. Autotalli pitäisi maalata, onneksi ei ole maalia. Voisihan sitä vaikka pihakivetyksen pestä tai leikata pari pensasta. Ikkunatkin voisi pestä.....
Vierailija kirjoitti:
Siitä, kun kaikki naiset haluaa multa koko ajan vaan seksiä.
Syvimmät sympatiani ovat puolellasi.
Pitkäaikaisesta masennuksesta ja sen hoidosta ja hoitamattomuudesta.
Omaishoidosta. Olen ollut omaishoitaja 5 vuotta. Tiedän yhteiskunnan palveluista joita tarjotaan omaishoitajille. Ja henkisestä rankkuudesta hoitaa sairasta läheistä.
Vierailija kirjoitti:
Huumeriippuvuus.
Ja olenkin (kokemusasiantuntija siis). Kohta 6 vuotta puhdasta ja tyyntä aikaa.
Hienoa, onnittelen !!!
Minä voisin olla asiantuntija päihde- ja mielenterveys-asioissa; lähiomaisia päihderiippuvainen tytär ja kuollut alkoholiin kuollut mies. Oma koulutus hoitoalalta ei AUTA.
Vierailija kirjoitti:
Adhd kokemusasiantuntija. Päässä jatkuvasti monta suunnitelmaa/ kuvitelmaa. Hyörin ympäriinsä, pystymättä rauhoittumaan. Aina on oltava jotain meneillään. Äsken kävin leikkaamassa kuihtuneet kukat kukkapenkeistä, nyt mietin, että mitäköhän seuraavaksi tekisi. Autotalli pitäisi maalata, onneksi ei ole maalia. Voisihan sitä vaikka pihakivetyksen pestä tai leikata pari pensasta. Ikkunatkin voisi pestä.....
Hei, jos asut pk-seudulla, olet mies, jota tarvitsemme: Iso, vähän villiintynyt tontti +nurmikkoa, omenapuita, marjapensaita, kasvimaa. Varmasti kuluista sovitaan.
Terv. Lissu