Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko korona tässä välillä ollut "helpompi" omikronin takia, koska sairastan sitä nyt ja tämähän on kuvauksen perusteella kuin se alkuperäinen

Vierailija
01.08.2022 |

Alkoi lihaskivuilla ja 39.4 kuumeella, sitten muutama päivä 37.5. Kauhea väsymys ja heikotus. Tänään alkoi ripulikin. Nyt yli viikko jo sairastettu ja ties mitä vielä. Tänään ei ole ruoka maistunut tai tuoksunut enää normaalilla myöskään

Tämä on eka korona minkä sairastan. Ihan syvältä.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omikron ei aiheuta keuhkoihin tulehdusta eikä vie terveitä ihmisiä hengityskoneeseen.

Joo keuhkoissa ei kyllä ollut ihme kyllä tuntemuksia vaikka olen astmaatikko. Juuri sairastin.

Astmalääke budesonidi ehkäisi vakavaa koronaa brittitutkimuksessa – Lääkkeeseen kohdistuu nyt suuria odotuksia

https://www.mediuutiset.fi/uutiset/astmalaake-budesonidi-ehkaisi-vakava…

Vierailija
82/93 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perheeni sairastui nyt koronaan. Oireet ovat erilaisia jokaisella, minulla päänsärkyä ja lihas/nivelkipuja. Toisilla perheejäsenilläni flunssaoireita, yhdellä korkea kuume. Iältään hän on riskiryhmää, mutta ei muuten.

Tiedättekö tehokkaita keinoja alentaa kuumetta covidissa?  Tulehduskipulääkkeet eivät auttaneet.

Kylmä suihku? Joku muu keino?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko perheeni sairastui nyt koronaan. Oireet ovat erilaisia jokaisella, minulla päänsärkyä ja lihas/nivelkipuja. Toisilla perheejäsenilläni flunssaoireita, yhdellä korkea kuume. Iältään hän on riskiryhmää, mutta ei muuten.

Tiedättekö tehokkaita keinoja alentaa kuumetta covidissa?  Tulehduskipulääkkeet eivät auttaneet.

Kylmä suihku? Joku muu keino?

Sairastettiin kuukausi sitten korona ja kyllä meillä kuume laski ihan panadolilla ja buranalla. Mutta kerran influenssassa 12v pojan kuumetta ei millään meinattu saada laskemaan burana+panadol-yhdistelmällä niin leviteltiin pitkin kehoa kylmiä, märkiä pyyhkeitä ja niiden avulla laski.

Vierailija
84/93 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minusta kyllä pahempi sairaus kuin tavallinen flunssa.

Vierailija
85/93 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun läheiseni on sairastanut nyt pari viikkoa. Ei jaksa kirjoittaa viesteihin vastauksia. Silloin

käydään tarkistamassa tilanne. Välillä kirjoittaa sanan, korkeintaan kaksi.

Hyvä ap, kun olet senkin verran kunnossa että pystyt kirjoittamaan tänne. Pikaista paranemista!

Vierailija
86/93 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun läheiseni on sairastanut nyt pari viikkoa. Ei jaksa kirjoittaa viesteihin vastauksia. Silloin

käydään tarkistamassa tilanne. Välillä kirjoittaa sanan, korkeintaan kaksi.

Hyvä ap, kun olet senkin verran kunnossa että pystyt kirjoittamaan tänne. Pikaista paranemista!

On sen verran vanha ketju, että ap lienee jo tolpillaan.

Vierailija
87/93 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kehuvat koronaoireilla, mutta kun se korona ei tartu yrityksistä huolimatta.

Vierailija
88/93 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt korona ja karsee tauti on😑 Alkoi järkyllä päänsäryllä ekan päivän, sitten lihaskipua ja kuume nousi toisena päivänä 38.5. Oksensin kun yskitti ja limaa kurkku täynnä. Kurkkukipu ihan kuin angiinassa, eli syljenkin nielaiseminen sattuu kamalasti. Nenä välillä tukissa välillä vuotaa. Yks ilta kaikki mitä söin, tuli ripulina ulos. Kauhee väsymys koko ajan. Hitto mikä virus!

Vierailija
89/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla nyt korona ja karsee tauti on😑 Alkoi järkyllä päänsäryllä ekan päivän, sitten lihaskipua ja kuume nousi toisena päivänä 38.5. Oksensin kun yskitti ja limaa kurkku täynnä. Kurkkukipu ihan kuin angiinassa, eli syljenkin nielaiseminen sattuu kamalasti. Nenä välillä tukissa välillä vuotaa. Yks ilta kaikki mitä söin, tuli ripulina ulos. Kauhee väsymys koko ajan. Hitto mikä virus!

Tää on kyllä niin kumma tauti. Mun miehellä oli just tollei kurkku kipeä, siis niin kipeä ettei syödä voinut, nieleminenkin oli niin kivuliasta. Mulla ei taas ollut kurkku ollenkaan kipeä. Kuumetta oli yhtenä päivänä mulla 38.7 ja muina lämpöä. Miehellä oli kuumetta monta päivää. Hirvee nuha ja päänsärky ja vähän yskää. Vatsaoireita ei ollut kenelläkään. Pojalla särki lihaksia ja niveliä kuin influenssassa mutta meillä muilla ei. Ei kyllä ollut tavallinen flunssa mutta influenssa on kyllä pahempi ollut.

Vierailija
90/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa paastota niin paranee nopeammin. Syöminen ruokkii myös tautia. Sen takia kipeänä ei ole ruokahalua, keho yrittää viestittää että älä syö.

Vierailija
91/93 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoi 10. päivä koronassa. Ensimmäiset kolme päivää kova kuume ja kamala päänsärky. Ripulia, suun kuivumista, särkyjä, ruoka tekee pahaa jne. Mutta kysyisinkin sitä, että kun koko ajan lämpö edelleenkin siinä 37,7 hujakoilla. Onko muilla kestänyt lämpö kauan.

92/93 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös varmAsn tämä uusin BF7 variantti omikronista. Meillä ekan kerran korona, ei rokotteita. Mutta ei tämä nyt ihan pikkunuha ole. Ehkä rokotetuilla, mytta toki niistä voi sitten olls muuta haittaa. Ei tiedä, tiedotus niin yksipuolista.

Lapsilla kyllä kovat oireet meni 2 päivässä ja teini heistä jo terveen oloinen. Toki tämä on korona, eikä voi ihab vielä tietää.. mutta toisella vielä oireita yskä, pieni kuume enää, lihassärkyä, voimattomuus. Neljäs päivä menossa.

Me aikuiset olemme aika kuolleita. Kuume lähemmäs 39 ja vetää mehut. Lihassärkyä, ei pystyisi melkein kulkemaan välillä kun kuumetta, päässä pistelee, eli erikoinen päänsärky, vähän huono olo, nyt alkaa tulla yskää. Tähän asti kurkkukipu ollut vain pientä arkuutta. Kyllä tämä hieman mietityttää milloin kuume loppuu.. entä muut oireet..

Vierailija
93/93 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös lämpöily kestänyt jo 2,5 viikkoa, alkaa rassaamaan. Aamulla on olo, että vois olla jo parempi päivä, mutta illaksi nostaa taas sellaisen 37,5 lämmön. Kaikki muut oireet on jo poissa, paitsi tietty tosta lämmöstä sellainen olo, että ei oo ihan kunnossa...ja toi vatsa/kylki! Onko muilla ollut pitkittynyttä vatsa-/kylkikipua? särkee yölläkin ja vatsa pulputtaa ja kurisee, närästää myös välillä aika jäätävästi. Joutuu hakemaan koko ajan asentoa, että pystyy olemaan.