Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko korona tässä välillä ollut "helpompi" omikronin takia, koska sairastan sitä nyt ja tämähän on kuvauksen perusteella kuin se alkuperäinen

Vierailija
01.08.2022 |

Alkoi lihaskivuilla ja 39.4 kuumeella, sitten muutama päivä 37.5. Kauhea väsymys ja heikotus. Tänään alkoi ripulikin. Nyt yli viikko jo sairastettu ja ties mitä vielä. Tänään ei ole ruoka maistunut tai tuoksunut enää normaalilla myöskään

Tämä on eka korona minkä sairastan. Ihan syvältä.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka on kurjaa sairastaa lomalla, niin on siinä se hyvä puoli että saa rauhassa potea. Ei tarvi soitella töihin ja jättää ohjeita sijaiselle.

Ap

Vierailija
22/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka versiossahan tauti iski monilla keuhkoihin, aiheuttaen usein keuhkokuumeen ja tuhoten rakkuloita, pysyvästi. Se oli fataalia, onneksi ei enää tuota varianttia ole. Voi toki tulla uudestaan, mut yleensä virus menee mieluummin lievempään suuntaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka on kurjaa sairastaa lomalla, niin on siinä se hyvä puoli että saa rauhassa potea. Ei tarvi soitella töihin ja jättää ohjeita sijaiselle.

Ap

Kai tajusit hakea saikkua heti ja siirtää lomaasi eteenpäin?

Vierailija
24/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen opettaja, eli ei voi siirtää.

Ap

Vierailija
25/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen opettaja, eli ei voi siirtää.

Ap

Me opet saadaan rahana, eli toivottavasti hait :)

Vierailija
26/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme rokotetta ja olen hoitanut koronapotilaita rokotettuna ja rokottamattomana. Ei mitään eroa. Ei vieläkään ole tarttunut. Se on tuuripeliä kelle tarttuu ja millä vahvuudella. Hoitamistani koronapotilaista ainoastaan kaksi yli ysikymppistä monisairasta kuollut, jotka kuolisivat muutenkin mihin tahansa flunssaan. Suurimmalla osalla riskiryhmäläisistä vain vähän tai ei ollenkaan oireita, naureskelavat vain että minäkö korona positiivinen kun en ole kipeä lainkaan. Perusterve tupakoimaton työkaveri taas joutui muutamaksi päiväksi hengityskoneeseen.

Vierailija
27/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme rokotetta ja kaksi sairastettua koronaa alla. Eka puolitoista vuotta sitten oli kevyt, nyt sairastuin ihan urakalla. Kuumeen, räkätaudin ja väsymyksen lisäksi sain holtittoman veriripulin! Ikinä ollut mitään tällaista!

Vierailija
28/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu oudolta, että tämä saa levitä.

Vierailija
29/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kolmen rokotuksen jälkeen omikron pahana. Astma perussairautena. Pelottaa, jos tulee toisen kerran. Neljättä rokotusta en saa, koska korona sairastettu.

Vierailija
30/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkinatalous ja elinkeinoelämän tarpeet ajoivat ohi. Samoin meillä on eugenikkaa ja laumasuojaa ajava THL. Halutaan näppärästi eroon heikommasta aineksesta.

Vierailija
31/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi lievällä selkäkivulla ja väsymyksellä. Testi negaa. Ajattelin selvinneeni säikähdyksellä. Meni pari päivää. Vatsa alkoi oireilla. Tuli nuhaa ja positiivinen testi. Tänään oikea oireiden kirjo. Kutinaa, kuumetta, tiheää sykettä, metallinmakua suussa.

Vierailija
32/93 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta viikkoa koronassa. Alkoi kurkkukivulla, rajuilla vatsakivulla ja oksentelulla. Kuume oli melkein 40  kolme päivää. Sitten alkoi yskä. Hakkaavaa yskää ja välillä saanut oksentaa ja yökkiä limaa.  Välillä tuntui että parempi olo, nytköhän meni ohi. No nyt on taas huonompi olo, välillä raskas olo rinnassa ja vaikea hengittää. On kylllä todella ilkeä tauti.

Vierailija
33/93 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markkinatalous ja elinkeinoelämän tarpeet ajoivat ohi. Samoin meillä on eugenikkaa ja laumasuojaa ajava THL. Halutaan näppärästi eroon heikommasta aineksesta.

Tästä puhutaan ihan yleisesti Twitterissä. Kiinostavaa nähdä miten käy.

Vierailija
34/93 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tää joskus talvella perusflunssa tyyppinen. Töissä moni sairasti ja olivat viikon sairasloman jälkeen töissä.

Mä olen kesälomalla nyt ja yli viikon sairastanut. Työ alkaa ensi maanantaina ja en tiedä paranenko siihen mennessä.

Ap

Huhtikuussa sairastin, 2 rokotetta. Ensin kurkkukipua, sitten 3-4 päivää kuumetta ( korkeimmillaan 38,5) lihas- ja päänsärkyineen, tämän jälkeen nuha ja yskä, jota kesti reilut 3 viikkoa.

Ihan kuin mun suustani. Samalla tapaa mennyt, kaksi viikkoa sitten sairastuin ja myös kaksi rokotetta.

Vierailija
35/93 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kolmatta viikkoa koronassa. Alkuun pari päivää kuumetta, vatsa vähän sekaisin ja pistelyä ympäri kehoa. Pahinta oli/on yskä ja todella runsas ja sitkeä lima mihin meinasi alkuun tukehtua. Mitään suurenpaa väsymystä tai pääkipua ei ollut koko aikana. Nyt alkaa vihdoin yskäkin pikkuhiljaa hellittää.

Vierailija
36/93 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuaistia ja hajuaistia pitää treenata jotta ne palautuvat. Kahvi, kaneli, valkosipuli, jne. Ensin haistat ja sitten maistat. Useampi treenauskerta päivässä nopeuttaa palautumista. Kaikki maut eivät välttämättä ikinä palaa. Itse en maista enää pippuria. Positiivinen puoli on että tulista ruokaa voi syödä ilman chilin poltetta.

Jos polttelu loppuu yläpäästä, loppuuko polttelu toisestakin päästä? Chili on melko tulista.

Vierailija
37/93 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmatta viikkoa koronassa. Alkoi kurkkukivulla, rajuilla vatsakivulla ja oksentelulla. Kuume oli melkein 40  kolme päivää. Sitten alkoi yskä. Hakkaavaa yskää ja välillä saanut oksentaa ja yökkiä limaa.  Välillä tuntui että parempi olo, nytköhän meni ohi. No nyt on taas huonompi olo, välillä raskas olo rinnassa ja vaikea hengittää. On kylllä todella ilkeä tauti.

Ajattelepa, että sen voi saada uudestaan jo 26 päivän päästä. 👍 Sairastamisesta tulee niin heikko immuniteetti.

Vierailija
38/93 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan oireettomana. 

Vierailija
39/93 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.koronatilastot.fi/fi/

Lähes 50 000 tartuntaa, yli 700 sairaalassa. Päivittynyt tänään.

Vierailija
40/93 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuaistia ja hajuaistia pitää treenata jotta ne palautuvat. Kahvi, kaneli, valkosipuli, jne. Ensin haistat ja sitten maistat. Useampi treenauskerta päivässä nopeuttaa palautumista. Kaikki maut eivät välttämättä ikinä palaa. Itse en maista enää pippuria. Positiivinen puoli on että tulista ruokaa voi syödä ilman chilin poltetta.

Ei kai korona kivuntunnetta vie vaikka makuaistin veisikin? Ikävää vaan syödä chiliäkään, jos sitä ei maista.