Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastatko usein seksiä ihan vain miehen mieliksi, vaikka itseäsi ei huvittaisi?

Vierailija
22.10.2006 |

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin. Hoidan parisuhdetta.

Vierailija
62/75 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. :D Mikä kysymys tämäkin on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti harrastan. mieskin harrastaa, vaikka hän on meistä se haluttomampi osapuoli. hän tekee sitä, jotta minulla olisi hyvä olo ja minä teen samaa silloin harvoin, kun sattuu tilanne, että hänellä haluttais ja mulla taas ei.

mutta olen jo monesti tän täällä sanonut - eri ketjuissa tosin - että halu voi olla myös muunlaista kuin suoranaista himoa. se voi olla nimenomaan sellaista, että haluaa tehdä toisen onnelliseksi ja siinä tapauksessa vastaukseni ei välttämättä ole oikea ap:n kysymykseen.

Vierailija
64/75 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 15:11"]

Toki harrastan, ei se toosa siitä kulu.

[/quote]

kyllä se kuluu, kun haluttomana jyystetään. psyyke kuluu ainakin.

[/quote]

Höpsis! :D

Vierailija
65/75 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 16:07"]

ehdottomasti harrastan. mieskin harrastaa, vaikka hän on meistä se haluttomampi osapuoli. hän tekee sitä, jotta minulla olisi hyvä olo ja minä teen samaa silloin harvoin, kun sattuu tilanne, että hänellä haluttais ja mulla taas ei.

mutta olen jo monesti tän täällä sanonut - eri ketjuissa tosin - että halu voi olla myös muunlaista kuin suoranaista himoa. se voi olla nimenomaan sellaista, että haluaa tehdä toisen onnelliseksi ja siinä tapauksessa vastaukseni ei välttämättä ole oikea ap:n kysymykseen.

[/quote]

Miten sun mies voi harrastaa sun kanssa seksiä, jos ei sitä haluta? Ei mun mies vaan kykene.. Se kalu on sitten vaan ihan veltto.. :(

Vierailija
66/75 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse en pysty ilman halua tai kiihkoa mihinkään, enkä kiihotu yhtään. Eihän siinä sitten edes kostu ja emätin ei inahda mihinkään. Jos mies sitten koittaisi siitä vain tunkea sisään, ei se onnistuisi. Sattuisi vaan. Miten te sen teette, jos halua ei ole? Vai perusteellista sormipeliä ensin?

Mulle seksi sopivan ihmisen kanssa ei ole koskaan vastenmielistä (paitsi jos on se hiivatulehdus). Vaikka en erityisemmin haluaisikaan, seksi on silti ihan ok. En vain silloin vaivaudu laukeamaan.

Aika usein saatan virittyäkin itse asiaan pienen lämmittelyn jälkeen.

Vierailija
67/75 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrottakoon nyt sekin, että olen ollut yh kaksi vuotta. Exäni ei kestänyt sitä, ettei saanut. Hei, hei vaan =).

Mutta hei haloo, jos te annatte vain siksi, ettei mies menisi vieraisiin,

niin eipä käy kateeksi teidän eloa.

Vierailija
68/75 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velvollisuudesta hommaan sitten lähden... MUTTA! Kyllä se minunkin mieli yleensä muuttuu jos vaan annan miehen tarpeeksi pitkälle mennä saadakseen minut messiin ;)

Oon laiska ja saamaton. Joskus harvoin oikein tekee mieli ilman miehen aloitetta. Tähän tietysti on vaikuttanut ongelmat usein seksin jälkeen, kipu sun muut...

Vierailija
69/75 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kerjätä ja hyvä jos kerran kk saa ja sekin vain pimeässä peiton alla. Halut ei vaan oikein tunnu kohtaavan =/

Vierailija
70/75 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä sitten itsekin innostuu, kun vauhtiin pääsee.

Välillä sanon ei, ja ei meillä siitä mökötetä. Mieskään ei aina jaksa, vaikka tekisin ihan suoran ehdotuksen, ei vaivaa mua ollenkaan. Pitää yrittää seuraavana päivänä uudestaan.

Vierailija
71/75 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko orgasmeja? Minä itse nimittäin kanssa harrastin " velvollisuusseksiä" enen kuin opin, tai mies opetteli antamaan mulle orgasemeja. Sen jälkeen minä oon ollut meistä se innokkaampi.

Miten pystytte olemaan ilman, jos kuitenkin saatte orgasmeja? Niihin jää koukkuun ;)

Vierailija
72/75 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mua kyllä haluttaa useemmin ku miestä, joten eipä oo paljoo tyrmäillä tarvinnu =)

Vierailija
73/75 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan kenenkään kanssa saanut orgasmia, joten koko homma tuntuu yhdentekevältä. Joskus innostun, usein en juuri ollenkaan.

Vierailija
74/75 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkos menee vieraisiin Saat syttää itees sit.

Vierailija
75/75 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei olekaan koskaan harrastettu huonoa seksiä kummankaan mielestä ja 4v jo takana yhteiseloa. Ihan hyvä saavutus mun mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän