Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastatko usein seksiä ihan vain miehen mieliksi, vaikka itseäsi ei huvittaisi?

Vierailija
22.10.2006 |

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 16:07"]

ehdottomasti harrastan. mieskin harrastaa, vaikka hän on meistä se haluttomampi osapuoli. hän tekee sitä, jotta minulla olisi hyvä olo ja minä teen samaa silloin harvoin, kun sattuu tilanne, että hänellä haluttais ja mulla taas ei.

mutta olen jo monesti tän täällä sanonut - eri ketjuissa tosin - että halu voi olla myös muunlaista kuin suoranaista himoa. se voi olla nimenomaan sellaista, että haluaa tehdä toisen onnelliseksi ja siinä tapauksessa vastaukseni ei välttämättä ole oikea ap:n kysymykseen.

[/quote]

Miten sun mies voi harrastaa sun kanssa seksiä, jos ei sitä haluta? Ei mun mies vaan kykene.. Se kalu on sitten vaan ihan veltto.. :(

[/quote]se on teidän ongelmanne. ei minun. :)

Vierailija
42/75 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miehen mieliksi? Se mitä ollaan oltu yhdessä, 10 vuotta, mies ei ole kertaakaan tehnyt aloitetta. Eilen taas muistutin, että edellisestä seksikerrasta on kuusi viikkoa, johon mies: Niinpä on, mutta ei ole kyllä tehnyt seksiä mielikään.

Eikä sitä seksiä ollut eilenkään.

Minusta olisi ihan mahdotonta kuvitella tilannetta, jolloin mies haluaa seksiä, ja minä en. Tai että mies nyt ylipäätään haluaa seksiä. 2-4 kertaa vuodessa riittää hänelle. Jos seksiä on esim 2 kertaa viikossa, mitä tapahtuu hyvä jos joka toinen vuosi, mies heti toteaa, että onpas sulla himot korkealla kun taas on seksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, useinkin! Mutta jos ei yhtään kiinnosta, niin jätän väliin. Mies suostuu aina kun mua haluttaa. 

Vierailija
44/75 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 15:13"]

en ole maksullinen nainen joten mun ei onneksi tartte harrastaa seksiä jos en halua. harrastan vain silloin kuin himottaa. eli useamman kerran viikon viikossa.

[/quote]

No teillä ei ole ongelmaa, koska halut on kohdillaan. Tässä nyt ajettiin takaa sitä, että harrastatko seksiä toisen mieliksi useammin kuin mitä sinun itsesi tekee mieli? Vähän näsäviisastelua vastata, että ei tartte, kun haluan muutenkin koko ajan. No onneksi olkoon vaan.

Tota maksullista on ihan turha taas vetää tähän. Kuinka monen kotona miehen täytyy maksaa seksistä rahalla? Aika hurjaa jos sellaista tapahtuu. 

Vierailija
45/75 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2006 klo 23:59"]

[/quote]

Sairasta. Tuo ei ole mikään suhde jos 7 kuukauteen ei ole ollut seksiä. Säälin miestäsi

Vierailija
46/75 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/75 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin hieman "haluton" yhdyntä kuin pelkästään se, että tyydytän miehen. Silloin en saa varmasti itse yhtään mitään koko touhusta. Usein innostun homman aikana, toisinaan en. Onko sillä väliä, miten se mies laukeaa? 

Vierailija
48/75 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 14:33"]

Mieluummin hieman "haluton" yhdyntä kuin pelkästään se, että tyydytän miehen. Silloin en saa varmasti itse yhtään mitään koko touhusta. Usein innostun homman aikana, toisinaan en. Onko sillä väliä, miten se mies laukeaa? 

[/quote]

Ei sen ole väliä miten kukakin nautinnon saa... kunhan kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen, tai no toiset nauttii myös pienestä pakottamisesta; sadomasokismista jne

btv Tämä ketju nostettiin maksullisen seksin ketjun innoittamana.... siellä kun tuomittiin seksinharjoittaminen ilman seksuaalista himoa 

Vierailija
49/75 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Joka ikinen päivä.

Vierailija
50/75 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina silloin tällöin, onko siinä jotakin pahaa? Elän parisuhteessa toisen ihmisen kanssa, aina ajoittain kaikki halut ja tarpeet ei osu yksiin. Sit voi tehdä kompromisseja. Niin seksin suhteen, kuin sen suhteen että minä haluan nakkikeittoa ja hän makaronilaatikkoa, molempien lempiruokaa ei voi olla samana päivänä. 

Vierailija
51/75 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 14:38"]

Joka päivä. Joka ikinen päivä.

[/quote]

Mitä jos miehesi maksaisi sinulle 200 euroa kerta?

Vierailija
52/75 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 14:42"]

Aina silloin tällöin, onko siinä jotakin pahaa? Elän parisuhteessa toisen ihmisen kanssa, aina ajoittain kaikki halut ja tarpeet ei osu yksiin. Sit voi tehdä kompromisseja. Niin seksin suhteen, kuin sen suhteen että minä haluan nakkikeittoa ja hän makaronilaatikkoa, molempien lempiruokaa ei voi olla samana päivänä. 

[/quote]

On siinä pahaa, ei saa harrastaa seksiä jos ei ole seksuaalista himoa!!!

vrt seksinosto ketju

Vierailija
53/75 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus ei toimi. "mitä jos miehesi maksaisi sinulle 200 euroa kerta?" en haluaisi rahaa siitä. Saan jotakin paljon parempaa: hellyyttä, läheisyyttä, jalkahierontaa, päähierontaa, jne. Sellaista, mistä MINÄ pidän, mistä mies ei niinkään välitä. Jos annat, saat. Ja päin vastoin.

Vierailija
54/75 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, mutta kyllä se himo siitä syntyy esileikin kuluessa. Mutta harvoin mua itseäni ehtii alkaa himottamaan ennen kuin mies ehdottaa. Joskus kun on yhtäkkiä vaikka 10 päivän tauko alkaa itseä lopulta panettamaan niin maan pirusti, mutta melkein aina toi väli on kyllä pienempi, vaikka pikkulapsiperhe olemmekin. Ennen ekaa raskautta halusin seksiä jopa 10 kertaa yhden päivän aikana, siis enemmän kuin mieheni. Niin ne hormonit vaikuttaa.

Vierailija
55/75 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 14:43"]

[/quote]

vrt seksinosto ketju

[/quote] Höpöhöpö. 

Vierailija
56/75 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2006 klo 18:53"]

Te jotka että ikinä anna kun ette itse halua!

Teettekö mitään muitakaan asioita miestenne hyväksi, vaikkei niin huvittaisi? Mun mielestä sitä seksiä voi joskus antaa myös säälistä, mitä se haittaa?

Itse annan vaikken haluis, ei oo haluttanu moneen vuoteen. Enpä usko että edes " aikuinen mies" jaksaisi odottaa noin kauaa. En jaksaisi minäkään! Kyllä se seksi on tärkeä asia suhteessa!

[/quote]

Tuo on juuri kytköksissä ainakin meillä tuohon epäilemääsi asiaan. Ei halua tehdä mitään muutakaan ainakaan miehensä mieliksi. Koittaa heitellä kapuloita rattaisiin, koska mielestään hänellä on siihen oikeus.

Vierailija
57/75 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 14:43"]

[/quote]

vrt seksinosto ketju

[/quote]

no onhan se sairasta. itse en ikinä harrastaisi seksiä ilman himoa. miksi ihmeessä harrastaisin?

Vierailija
58/75 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki harrastan, ei se toosa siitä kulu.

Vierailija
59/75 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole maksullinen nainen joten mun ei onneksi tartte harrastaa seksiä jos en halua. harrastan vain silloin kuin himottaa. eli useamman kerran viikon viikossa.

Vierailija
60/75 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 15:11"]

Toki harrastan, ei se toosa siitä kulu.

[/quote]

kyllä se kuluu, kun haluttomana jyystetään. psyyke kuluu ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän