Harrastatko usein seksiä ihan vain miehen mieliksi, vaikka itseäsi ei huvittaisi?
Kommentit (75)
Jumalasta seuraava? Kyllä se varmaan on jokainen ihan ittelleen se elämänsä tärkein ihminen. Ja olisi jo aika haudata se satavuotta vanha perhe käsitys miehestä perheen päänä.
Ei kukaan saa siitä mitään, että itsensä uhraavat jollekin toiselle ja se toinen on sairas, jos suostuu toista hyväksikäyttämään.
Vierailija:
Aviosuhteessa on oikeus ottaa väkisin
Mutta sitä ettei vaan huvita en käytä tekosyynä. Saatan kyllä sanoa miehelle etten nyt jaksaisi mutta jos miehen tekee kovasti mieli niin en ala kiusaamaan. Kyllä se itelläkin pian iloksi siitä muuttuu :).
Mulle riittäisi toisinaan pelkkä läheisyys, mutta miehelle ei. Ei siitä nyt mulle niin suurta vaivaa ole, ei kestä kovinkaan kauan. Ja minä muutenkin saan huonosti, joten ei tarvi näytelläkään.
Mä nyt vaan olen luonteeltani laiska, tunnustettakoon. Ihan ilosta annan pari kertaa viikossa, mutta miehen tarpeet on joka päivä. Minä taas en sellaista tahtia jaksaisi, ja saa sitten kun jaksaa tarpeeksi vokotella. Tosin täytyy sanoa, että aika harvoin olen velvollisuuden jälkeen pahalla päällä, enemmänkin punaisilla poskilla....eli saan orgasmin.
Mun mielestä ei pidä kiduttaa toista " kun ei mua nyt huvita" -tyyliin kuukausitolkulla, jos kerran ollaan terveitä ja välit on kunnossa. Parisuhteeseen kuuluu seksi, tai sitten se alkaa olla ystävyyssuhde. Aikuiselle ihmiselle seksi luonnollinen tarve ja on väärin kuukausitolkulla pihdata, jos toista rakastaa.
En ikimaailmassa suostuisi moiseen!
tyytyväisenä. Arkikin sujuu paljon leppoisammin.
Mieheni " mieliksi" kuitenkin edes yritän innostua ja harrastammekin seksiä monta kertaa viikossa. Nautin seksistä ja saan myös aina orgasmin. Mutta siis lämpenen hitaasti ja alan innostua vasta seksin aikana...
Ihmeen monella vaikuttaisi olevan keskenkasvuinen teinipoika " miehenä" ... ;)
Ihmeen monella vaikuttaisi olevan keskenkasvuinen teinipoika " miehenä" ... ;)
Ja siis miksi? No kun se on kuitenkin ihan kivaa. Musta on hauska katsoa, kun mies nauttii, yleensä jos hänet " hoitelen" , hän laukeaa 5-10 min sisällä.
Itse en pysty ilman halua tai kiihkoa mihinkään, enkä kiihotu yhtään. Eihän siinä sitten edes kostu ja emätin ei inahda mihinkään. Jos mies sitten koittaisi siitä vain tunkea sisään, ei se onnistuisi. Sattuisi vaan. Miten te sen teette, jos halua ei ole? Vai perusteellista sormipeliä ensin?
Minua haluttas vieläkin useammin, mutta miestä ei.
En osaa teeskennellä haluavani, eikä mieheni tahdo että suostun vain hänen vuokseen. Sitten vaan halitaan ja pussaillaan.
Jos mun seksielämä olisi sitä, että kiroilisin jo torstaina uimahallinsaunassa, että kohta tulee taas lauantai ja pitää olla miehen kaa saunan jälkeen sillai, niin kyllä itseäni ihmettelisin.
Seksi kuitenkin on kahden tasavertaisen aikuisen keskinäinen kummankin halusta tapahtuva toimitus. Jos se on jotain muuta ei se mun mielestä ole normaalia. Ja KYLLÄ siitä kuuluu nauttia. Jos hampaat irvessä jyystää, niin on varmaan tosi kivaa.
ottaa huomioon miehesi tarpeita, niin miksi et sitten eroa.
mieskin sanoi että loukkaantuisi syvästi sellaisesta!
että toisen täytyy tehdä jotain, mitä ei itse halua. Jos Jumala haluaisi, ettei ihmiset runkkaa, olisi niillä lyhyemmät kädet. Tarpeensa voi jokainen hoidella myös yksinään, ei siihen tarvitse käyttää toisen kroppaa.
Vähän itsekunnioitusta ja arvostusta itseään kohtaan!