Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa äkkiä miten lievittää hammaskipua!!! Haluun ees jotenkuten kattoo koostettaa!!!
hampaat täytyy tarkistaa vuosittain, harjaus aamuin illoin,xylitolia tai juustoa happohyökkäykseen. Huitsin nevadaan limsat ja nokot. Ei saa harjata hampaita heti syömisen jälkeen. Välillä syödä kovempaa että hampaat saa duunia eli näkkäriä esmes.
Millä tavalla tämä auttoi kysyjää?
Eri
tietääpä seuraavalla kerralla miten menetellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ois kyllä oksettavaa syödä. Paidattomia, nuuska huulessa olevia ja varpaan kynsijöitä...
Ois sulle hyvä laihdutuskuuri. :D
Voi voi, noinko pahasti suutuit mielipiteestäni että piti keksiä joku lohkaisu?
Voi voi, niinkö kovasti ottaa bb-kisailijoiden käytös kotisohvalle ja psyyken päälle, että piti keksiä joku lohkaisu?
Kyse oli vain mielipiteestäni. Tässä ketjussahan on tarkoitus puhua siitä millaista talossa on.
Tässä ketjussa saa myös puhua ketjuun kirjoittavien mielipiteistä, koeta kestää.
Ok, susta mun pitäisi olla tuolla jotta saisin hyvän laihdutuskuurin vaikka et edes tiedä painoani? Selvä. Se on sun mielipiteesi.
ei oo ikinä tarvinnut laihduttaa, oon sinut itseni kanssa, nyt n 73 kiloa elämäniloa.
Laihdutuskuuri ei ole ikinä pahasta. Se on mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Mun top 5:
1. Sofia
2. Mathias
3. Nabaz
4. Tuula
5. Kirsi
Inhokit Top 5
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa äkkiä miten lievittää hammaskipua!!! Haluun ees jotenkuten kattoo koostettaa!!!
Särkylääke. Parasetamoli sekä ibuprofeeni samanaikaisesti otettuna.
Vierailija kirjoitti:
Sofia on nainen jos se itse haluaa! Tuntemuksille ei mitään voi!
Vaikuttaa siltä että haluaa olla sekä että, en tiedä kumpaa inhoaa enemmän, vai onko touhu itseinhoa.
Vierailija kirjoitti:
Aika vaikea jos särkylääke ei auta on päivystys ainoa vaihtoehto. Tallena kooste ja katso myöhemmin, et menetä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ois kyllä oksettavaa syödä. Paidattomia, nuuska huulessa olevia ja varpaan kynsijöitä...
Ois sulle hyvä laihdutuskuuri. :D
Voi voi, noinko pahasti suutuit mielipiteestäni että piti keksiä joku lohkaisu?
Voi voi, niinkö kovasti ottaa bb-kisailijoiden käytös kotisohvalle ja psyyken päälle, että piti keksiä joku lohkaisu?
Kyse oli vain mielipiteestäni. Tässä ketjussahan on tarkoitus puhua siitä millaista talossa on.
Tässä ketjussa saa myös puhua ketjuun kirjoittavien mielipiteistä, koeta kestää.
Ok, susta mun pitäisi olla tuolla jotta saisin hyvän laihdutuskuurin vaikka et edes tiedä painoani? Selvä. Se on sun mielipiteesi.
ei oo ikinä tarvinnut laihduttaa, oon sinut itseni kanssa, nyt n 73 kiloa elämäniloa.
Laihdutuskuuri ei ole ikinä pahasta. Se on mielipiteeni.
mun teksti olisi pitänyt tulla alapuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vaikea jos särkylääke ei auta on päivystys ainoa vaihtoehto. Tallena kooste ja katso myöhemmin, et menetä mitään.
Mulla ei rahaa mihinkään päivystyksiin, ihan hirveet laskut ja pitää vuokra maksaa...pari kuukautta oon nyt tässä särkylääkkeillä sinnitelly...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei rahaa mihinkään päivystyksiin, ihan hirveet laskut ja pitää vuokra maksaa...pari kuukautta oon nyt tässä särkylääkkeillä sinnitelly...
täällä puhutaan bb:stä eikä sun säryistäs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi, että Milenalla on sali ja harrastaa urheilulajeja, on sen verran tuhti mimmi.
Kaikki ihraa omaavat eivät olekaan sohvaperunoita kuten sinä. Ymmärrän, että on vaikeaa käsittää kun on lisäksi tyhmä. Ylipainoinenkin voi olla kovassa kunnossa, mietihän vaikka voimamiehiä yms.
Olen kyllä ihan normaalipainoinen - itse asiassa jopa hoikka. Todennäköisesti olen myös älykkäämpi kuin sinä, ainakaan en syyllisty kanssakeskustelijan typerään solvaamiseen tämän mielipiteen takia.
Et ole, koska syyllistyt ihmisten ulkonäön ja painon solvaamiseen.
Ihraa on myös normaalipainoisilla, vaikka läski sinä olet.Sinulla on niin pahat projisoinnit tulilla ja tunteisiin näyttää kovasti menevän, että taidat olla itse oikein megaläski. Itselläni ei ole edes selluliittia saati sitten ihraa, mutta kuvittele possu mitä haluat.
Ja lehmät lentää. 😂
Sinähän sen läskinä lehmänä varmasti tiedät. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
täällä puhutaan bb:stä eikä sun säryistäs
Mitä väliä? Täällä puhutaan transeista, työttömistä, jankataan mielipiteistä. Ei täällä mitään järkeviä keskustella, joten hammassärky käy hyvin joukkoon.
Kirsi on aivan tapetti.
Tämän illan perusteella myös pöytäliina :D