Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Jos minun poikani naisen kuteissa tulisi kotiin,
Sanoisi Jumala ei sinusta tuollaista tehnyt
Takaisin ei ole tulemista ennen kuin
Olet taas se poika jonka sinuna synnytin,
Älä Paholaisen tansseja tanssi
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku sanoa mistä toi noitten Heidin dissaaminen oikein alkoi? Mitä oon itse katsonut niin mitään pahaa kuitenkaan ole tehnyt kenellekään. Kirsin laittoi häätöön koska Kirsi itse laittoi ensin Heidin. Eli miksi on joutunut porukan hampaisiin?
Kirsi sren aloitti. On kateellinen, kun Heidi pääsi heti Reeon tiimiin. Kirsin tavoite saada Heidi pois ja saada jalansija Reeon tiimistä.
Vierailija kirjoitti:
Uusin nainen tuntuu mukavalta. Sallako nimi on?
Horoskoopeista kiinnostunut järvenpääläinen! Tykkään!
On toi kova puhuun toi Kirsi. Huh huh.
Miksi talossa ei ole ketään hyvännäköistä. Näin rumana mietin.
Ei ole yhtään mielenkiintoista asukasta. Sama kuka lähtee. Toivottavasti tulee joku normaali. Ei tätä sälyä jaksa kauaa katsella.
Jauhoin koko sipulin siihen lohkeentuneeseen hampaaseen
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään mielenkiintoista asukasta. Sama kuka lähtee. Toivottavasti tulee joku normaali. Ei tätä sälyä jaksa kauaa katsella.
Talossa on normaaleja. Kaikki heistä on maasta ja luonnosta tullut. Sitä ei voi kukaan kiistää.
porukkaa on pihalla? niitä syytetään
Vierailija kirjoitti:
Rusbesta tullut jonkinlainen kiusaaja talossa. Yölläkin kiusas Heidiä kun se tiskasi. Ei oo enää mun suosikki.
Mölö jätkä. Toisten selän takana irvistelijä. Aivan outo hiippari, limaiset jutut.
Vierailija kirjoitti:
No jääköön vuokra maksamatta ei oo mun vika sitte
Et tainnutkaan olla tosissasi
Salla vaikuttaa ihan mukavalta vielä tässä vaiheessa. Mathiaskin on omalla tavallaan ok. Milenasta odotin enemmän, mutta ihan ok.
Oi että nyt alkoo helpottaa. Ai kun on ihanat tuntemukset!
Kuinka noi jaksaa kuunnella tota Kirsiä, samaa asiaa jauhaa jauhaa jauhaa vähän eri tavalla...
hedi alkaa olla jo aika rikki, itkenyt tänää
Öö, mitä pelleilyä tää kausi tulee olemaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka noi jaksaa kuunnella tota Kirsiä, samaa asiaa jauhaa jauhaa jauhaa vähän eri tavalla...
Puhua papattaa niin että muut menevät sekaisin. Sitten voi kätevästi sanoa ettei ole sanonut sillä ja sillä tavalla vaan kuulijat ovat vain käsittäneet väärin tai kuulleet väärin...
KKK - kiero korkkiruuvi kahvakuula!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko huomenna käyttää viimeset rahat särkylääkkeiisiin
Aloita oma ketju sun särylle
Alota sä ketjut transeille, työttömille turhasta jankkaamiselle.
En aloita kun ne ei kiinnosta
osaako kirsi puhua muustakun pelistä ja kuinka heidi on pelanut huonosti ja pettänyt