Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Tää ketju on täynnä vaan jankkaavia trolleja jotka yrittää pilata ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on täynnä vaan jankkaavia trolleja jotka yrittää pilata ketjun.
Tuliko peppu kipeäksi? Ei ole pakko lukea jos ei mene oman mielen mukaan. Äiti lohduttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ois kyllä oksettavaa syödä. Paidattomia, nuuska huulessa olevia ja varpaan kynsijöitä...
Ois sulle hyvä laihdutuskuuri. :D
Voi voi, noinko pahasti suutuit mielipiteestäni että piti keksiä joku lohkaisu?
Voi voi, niinkö kovasti ottaa bb-kisailijoiden käytös kotisohvalle ja psyyken päälle, että piti keksiä joku lohkaisu?
Kyse oli vain mielipiteestäni. Tässä ketjussahan on tarkoitus puhua siitä millaista talossa on.
Tässä ketjussa saa myös puhua ketjuun kirjoittavien mielipiteistä, koeta kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi, että Milenalla on sali ja harrastaa urheilulajeja, on sen verran tuhti mimmi.
Kaikki ihraa omaavat eivät olekaan sohvaperunoita kuten sinä. Ymmärrän, että on vaikeaa käsittää kun on lisäksi tyhmä. Ylipainoinenkin voi olla kovassa kunnossa, mietihän vaikka voimamiehiä yms.
Olen kyllä ihan normaalipainoinen - itse asiassa jopa hoikka. Todennäköisesti olen myös älykkäämpi kuin sinä, ainakaan en syyllisty kanssakeskustelijan typerään solvaamiseen tämän mielipiteen takia.
Et ole, koska syyllistyt ihmisten ulkonäön ja painon solvaamiseen.
Ihraa on myös normaalipainoisilla, vaikka läski sinä olet.
Sinulla on niin pahat projisoinnit tulilla ja tunteisiin näyttää kovasti menevän, että taidat olla itse oikein megaläski. Itselläni ei ole edes selluliittia saati sitten ihraa, mutta kuvittele possu mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi tietää että hänent halutaan ulos. Julmaa leikkiä Reeon taholta.
Ottakoot pikkulikka tuon elämän oppituntina. Omia ei petetä, eikä varsinkaan minkään idioottimaisen viiden puupennin selityksien perusteella. Toki tuo tilanteen kehittyminen on ollut nuorelle ja naiiville tyttöselle haastava, mutta noin sitä pohjimmiltaan opitaan tavoille.
Voi voi miten väärässä oletkaan, ja se on juuri Heidin ase. Reeo ja Miikka yhtä tolloja.
Kuka on määrännyt ja päättänyt mihin jengiin Heidi muka kuuluu ja ketä ääbestää ja miksi. Ei se aleksi Heidiä manipuloinut, toki Heidi halusi antaa sen vaikutelman, koska pitää olla "vähän naiivi pikkutyttö" vaikka onkin talon vahvin linkki.
Mikä Heidin ase? Tytön tyllerö katsoo kauden loppuun telkkarista keskiviikon jälkeen, kun sen haluaa lähes kaikki nyt ulos. Jos voittaa todennäköisyyksien vastaisesti skaban niin lähtee sitten sunnuntaina.
Toki katsojien keskuudessa voi selvitä säälistä yhdestä häädöstä, mutta eipä Heidi ole mitään fanikuntaa saanut aikaiseksi. Päin vastoin ensialkuun innostuneet ullilaata ja jalkapallopiirit totesivat vähän tyhjäksi arvaksi. Krisseen kun verrataan niin Krisse oli syntisen söpö, millä saa oikeastaan kaiken anteeksi. Heidillä ei tätä valttikorttia, vaikka ihan nätti nuori nainen onkin.
Viestisi kuulostaa epätoivoisen pelonsekaiselta. Miksi näin, Heidihän on vain "tyhmä ja ihan nätti". 😂
Pidä kuvitelmistasi kiinni, Heidin aseet selvästi toimivat.
On fanikuntaa, älä huoli, bb:tä kattoo muutkin kuin ulijjonnet, winkwink.
Ai että ku sattuu hampaaseen! Ois niin ihana kattoo koostetta mut mä en pysty keskittyy!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ois kyllä oksettavaa syödä. Paidattomia, nuuska huulessa olevia ja varpaan kynsijöitä...
Voi voi, niinkö kovasti ottaa bb-kisailijoiden käytös kotisohvalle ja psyyken päälle, että piti keksiä joku lohkaisu?
Kyse oli vain mielipiteestäni. Tässä ketjussahan on tarkoitus puhua siitä millaista talossa on.
Tässä ketjussa saa myös puhua ketjuun kirjoittavien mielipiteistä, koeta kestää.
Ok, susta mun pitäisi olla tuolla jotta saisin hyvän laihdutuskuurin vaikka et edes tiedä painoani? Selvä. Se on sun mielipiteesi.
Jauhetaan sitte p*skaa kun ei haluta hyvää keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi, että Milenalla on sali ja harrastaa urheilulajeja, on sen verran tuhti mimmi.
Kaikki ihraa omaavat eivät olekaan sohvaperunoita kuten sinä. Ymmärrän, että on vaikeaa käsittää kun on lisäksi tyhmä. Ylipainoinenkin voi olla kovassa kunnossa, mietihän vaikka voimamiehiä yms.
Olen kyllä ihan normaalipainoinen - itse asiassa jopa hoikka. Todennäköisesti olen myös älykkäämpi kuin sinä, ainakaan en syyllisty kanssakeskustelijan typerään solvaamiseen tämän mielipiteen takia.
Ihraa on myös normaalipainoisilla, vaikka läski sinä olet.Sinulla on niin pahat projisoinnit tulilla ja tunteisiin näyttää kovasti menevän, että taidat olla itse oikein megaläski. Itselläni ei ole edes selluliittia saati sitten ihraa, mutta kuvittele possu mitä haluat.
Ja lehmät lentää. 😂
Mäkin rupean trollailemaan! Jee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi tietää että hänent halutaan ulos. Julmaa leikkiä Reeon taholta.
Ottakoot pikkulikka tuon elämän oppituntina. Omia ei petetä, eikä varsinkaan minkään idioottimaisen viiden puupennin selityksien perusteella. Toki tuo tilanteen kehittyminen on ollut nuorelle ja naiiville tyttöselle haastava, mutta noin sitä pohjimmiltaan opitaan tavoille.
Voi voi miten väärässä oletkaan, ja se on juuri Heidin ase. Reeo ja Miikka yhtä tolloja.
Kuka on määrännyt ja päättänyt mihin jengiin Heidi muka kuuluu ja ketä ääbestää ja miksi. Ei se aleksi Heidiä manipuloinut, toki Heidi halusi antaa sen vaikutelman, koska pitää olla "vähän naiivi pikkutyttö" vaikka onkin talon vahvin linkki.
Mikä Heidin ase? Tytön tyllerö katsoo kauden loppuun telkkarista keskiviikon jälkeen, kun sen haluaa lähes kaikki nyt ulos. Jos voittaa todennäköisyyksien vastaisesti skaban niin lähtee sitten sunnuntaina.
Toki katsojien keskuudessa voi selvitä säälistä yhdestä häädöstä, mutta eipä Heidi ole mitään fanikuntaa saanut aikaiseksi. Päin vastoin ensialkuun innostuneet ullilaata ja jalkapallopiirit totesivat vähän tyhjäksi arvaksi. Krisseen kun verrataan niin Krisse oli syntisen söpö, millä saa oikeastaan kaiken anteeksi. Heidillä ei tätä valttikorttia, vaikka ihan nätti nuori nainen onkin.
Heidi on vähän vakavampi kuin Krisse, mutta silti söpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, susta mun pitäisi olla tuolla jotta saisin hyvän laihdutuskuurin vaikka et edes tiedä painoani? Selvä. Se on sun mielipiteesi.
Laihdutuskuuri ei ole ikinä pahasta. Se on mielipiteeni.
Mä kyllä tiedostan läskiyteni ja kannan kiloni ylpeydellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihraa on myös normaalipainoisilla, vaikka läski sinä olet.
Tuskin sinäkään normaalipainoinen olet. Lopeta ylipainoisten haukkuminen täällä!!!! Jos et ole tajunnut sitä, ettei ketään saa ottaa silmätikuksi näillä sivustoilla. Monet eivät valitettavasti tajua mitä on asukkaiden tekemiset talossa ja sen seurauksena alkavat ahdistelemaan kommentoijia, kun kertovat mitä näkevät asukkaissa. Joka on edelleen sallittua. Mutta minkäs teet, että täällä lymyää näitä pellejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihdutuskuuri ei ole ikinä pahasta. Se on mielipiteeni.
Aaa okei.
Kehopositiivinen kirjoitti:
Mä kyllä tiedostan läskiyteni ja kannan kiloni ylpeydellä!
Hienoa, anna muidenkin painaa mitä tahtovat. Muita haukkumalla et auta itseäsi, muistahan se.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuinka ylipainosta valitetaan mutta nyt oikein Milenaa puolustetaan :D
Antaa sen olla ylipainoinen who cares? Sehän pelaa jenkkifutista, iso koko on eduksi.
Minkä ikäinen Mia on? Käytös on ainakin kuin teinillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi, että Milenalla on sali ja harrastaa urheilulajeja, on sen verran tuhti mimmi. Aikoinaan
aikoinaan eräs toimittaja sano että hän tykkää että nainen on rintava, reitevä ja persevä.
Tämä olikin sangen tärkeä ja merkittävä tieto.
Heidi on kaikille tasapuolisen ystävällinen mutta ei kaksinaamainen eikä mielistele ketään. Oman tiensä kulkija joka ei tarvitse jengiä ympärilleen.